Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Våre ED-dager!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-05-08, 13:02   #451
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Det er eurodiett-måltider. Det ser ut som vi sitter og spiser kaker og desserter hele dagen, men det er mat fra ED :-)

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 21:43   #452
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Så var det dagens mat da - og gårsdagens.

Tirsdag:
Kakao til frokost
Pannekake med kanel og salat til lunsj
Rakk ikke middag - spiste en eple/kanel bar på vei hjem. Den var forresten veldig god.
Trente på nesten tom mage - gikk kjempefint, jeg digger ketose
Spiste en metthetsbar - hadde ikke tid til å spise etter trening heller.......
Omsider middag - paella.
Kjempesulten på kvelden, men holdt med å spise to baby-bel oster og drikke en boks pepsi max.


Onsdag:
Pannekake med kanel til frokost
Pannekake med kanel og stor porsjon salat til lunsj
2 Egg og bacon og grønt til middag
7 bringebær og bittelitt fløte til dessert.
2 babybel ost til mellommat
Kakao til kvelds
bar til etter-kvelds

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 15:52   #453
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Jeg har lyst på søttendemaikake.........
Så mens jeg likevel sitter her og tenker på mat, og overhører den forbaskede kaka som står der og skriker til meg, så kan jeg like gjerne legge inn de siste dagenes mat.

Torsdag:
Rakk ikke frokost...
Pannekake og salat til lunsj
1 liten Atkins sjokolade.... som jeg vel ikke har love til trur eg, men jeg sto over dagens bar til gjengjeld da...
Svinefilet med grønnsaker til middag
Sjokopudding med vanlijesaus til kvelds
Resultat - har vært sulten noen dager nå. Tror jeg spiser for lite, og ikke går vekta ned heller.

Fredag:
Ambisjon om å få i meg det foreskrevne antall måltider heretter!
Sjokopudding med vaniljesaus til frokost. (Det blir jo alltid to porsjoner når jeg lager det så...)
1 metthetsbar når det var vaffelsamling på jobben.
Svinefilet med salat og rømme på salaten til lunsj
Noen biter svinefilet til mellommåltid
Sjokofrokost til middag/kvelds etter treningen.

Lørdag.
To egg og noen skiver røkt skinke, tomat, salat og litt paprika til frokost.
Smugkikket ikke engang på alle vaflene og kakene på skolen...
1 brownie med krem og to jordbær til lunsj (de andre fikk favorittkaka mi... Brownie med rosiner og nøtter og MASSE smør og sukker.......
3 små biter sukkerfri kransekake.

Og nå har jeg så lyst på den browniekaka at jeg spiste en stor neve baconcrisp..... Så nå sitter jeg her og er mett og skammer meg...

Snart er det middag - koteletter med grønnsaker. (Jeg er på svinekjøtt-kjøret om dagen)
Og til kvelds blir det enten en ED brownie til eller noen andre av ED-søtt rettene... Det er 17. mai for flate. Kanskje et glass vin også...

I morgen er det full dag hos min kjære venninne som jobber hos Fedon... Så da vet jeg ihvertfall at jeg slipper å stresse med maten :-)

Jøss... Å notere ned dette fikk meg til å komme over det verste suget etter den dømrade kaka også! Kult!

Familien skal få holde fest på den etter middagen igjen, så hiver jeg resten. Kan ikke ha sånne uoppdragne skrikekaker her når jeg skal bli slank og mer enn gjennomsnittlig vakker!

Ha en fin dag videre folkens!

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 20:04   #454
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Ny dag - uten sug :-)

Sjokofrokost
Brownie
Grillet kjøtt og grønnsaker
Sjokofrokost

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 20:44   #455
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

.... hei

Og her sitter du alene, smilefjes?
Nå er jeg her igjen asså!.... For FULLT!


DAGENS:

- sjokofrokost
- to egg med en dæsj kaviar
- Brownie
- en neve baconkrisp
- Sjokofrokost

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 09:46   #456
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Meget bra, unge dame. Nå begynte jeg nesten å frykte at alle hadde stukket av fra denne tråden... Ikke nok med at vekta har stått stille en uke, nå skulle jeg liksom være ensom også...

Nå er motivasjonen på plass igjen?

Her er dagens meny for meg:
Sjokofrokost
Ett egg, litt skinke, en babybel ost og salat
3 ED kjeks
Egg og bacon eller kyllingsuppe til middag
Kakao etter trening i kveld, antagelig en bar også.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 09:49   #457
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Kjeks... aå den nye kjeksen? er de gode?
har du smakt nøttene også?... tenkte å bestille i dag, men gidder ikke bstille mer enn en hvis det smaker.... dritt

jeg er yilbake for fullt!.. motivasjonen er desverre ikke på topp, men den kommer nok bare jeg får tvunget den til det

Du er kjempe flink da! og vekttapet kommer snart.. helt sikkert

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 09:57   #458
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Skal spise kjeks som mellommåltid etter lunsj i dag og rapportere inn :-)
Nøttene har jeg ikke smakt på, men venninna mi har smakt dem og hun er helt hekta på dem. Mente de var sykt gode. Skal bestille med sånne neste gang.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 10:08   #459
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Skal spise kjeks som mellommåltid etter lunsj i dag og rapportere inn :-)
Nøttene har jeg ikke smakt på, men venninna mi har smakt dem og hun er helt hekta på dem. Mente de var sykt gode. Skal bestille med sånne neste gang.

en liten bit nå da... Jeg dæver aav nysgjerrighet og utålmodighet!

Da skal jeg bestille noen med nøtter også

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 10:14   #460
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

hehe - nope!
Du må nok bare vente - akkurat som jeg. Jeg er totalt nazi på å spise da jeg skal. Denne uka _skal_ vekta _ned_...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 10:18   #461
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

*smører meg med tålmodighet*

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 12:50   #462
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Da er kjeksene testet!
Det er seks i hver pakke, og det tilsvarer ett måltid.
De er... litt tørre, men innmari gode. Smaker litt salt, litt vailje og masse sjokolade. Med vann ved siden av ble det et kjempefint mellommåltid :-)

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 20:55   #463
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

gleder meg til å prøve dem!... og nøttene :sike: selv om 30 gr nøtter til et måltid høres litt lite ut

så var det dagens... ikke helt så flink som planen var når jeg sto opp i dag

- Sjokofrokost
- to medisterkaker
- Pralinebar
- 2 grillpølser med ketchup

det som er så rart... er at når jeg spiser som i dag, medisterkaker og pølse... så føler jeg litt på meg at jeg gjør noe galt,
men når jeg skriver det inn her... syns jeg ikke det ser så gæli ut lell

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 08:15   #464
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Tirsdag - nå er det fase 1 som gjelder...

Sjokofrokost
Metthetsbar
Omelett med grønnsaker og stekt sopp.
Ertepuré med grønt - den kan jeg ikke anbefale...
Brownie
Pannekake.

Får lov å spise fem ED per dag trur eg. Var jo egentlig meningen at jeg skulle spise to måltider og tre ED, men nå har jeg byttet ut maten med ED...
Lurer på om en bar egentlig er et måltid eller et mellommåltid eller hva...

Jaja, i dag er det lagt opp til:

Sjokofrokost
Kyllingsuppe med salat
Brownie
Paella med grønnsaker og stekt sopp
Pannekake

Vekta hadde ikke beveget seg i morges heller, men i går var jeg ihvertfall ikke sulten i det minste...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 10:40   #465
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

En bar er et måltid, dessverre! Tidligere i tråden fant vi vel også ut at brownie har like masse kbh som en bar, og at en derfor bør være forsiktig med dem også... en om dagen, og enten en bar eller en brownie...
Men jeg tenker ikke på det alltid altså!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 11:23   #466
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Men... dette står på metthetsbaren "Spis én eller to barer per dag sammen med et måltid."
skal ringe inn og høre jeg. Bare se Dr. Phil først

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 11:31   #467
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Jeg har igrunnen landet på at jeg skal droppe de barene. Kan spise en metthetsbar når jeg er sulten og på farten - men ellers la de være. De er tross alt ikke like gode som sjokofrokosten, og jeg blir ikke det spor mett av dem så...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 11:37   #468
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har igrunnen landet på at jeg skal droppe de barene. Kan spise en metthetsbar når jeg er sulten og på farten - men ellers la de være. De er tross alt ikke like gode som sjokofrokosten, og jeg blir ikke det spor mett av dem så...

jeg syns heller ikke de barene er så veldig gode, pitte små er de også.
men dem er greie å ha i farta.
Gleder meg til å teste metthetsbaren. Jeg må innrømme at jeg innimellom i nøden har kjøpt Nutrilett sin karamell og melkesjokolade bar, den har kun 2 karber... og er UTROLIG god

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 11:43   #469
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

det som er så gøy er at jeg har jo skygget unna disse barene pga alle karbene - men så lærte jeg jo her inne at man kan trekke fra sukkeralkoholene. Men er det mer som kan trekkes fra?
Og hvordan er Atkinsbar kontra ed? Bortsett fra at de er større og faktisk bedre...?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 11:45   #470
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Det der minner meg på noe...
Jeg har litt vanskeligheter med å overlate styringen til disse ED produsentene merker jeg... Har så lett for å tenke at jeg kan så mye om dette at jeg vet selv hva jeg kan spise....

Men nå har jeg bestemt meg - kun ED den neste uka, så får vi se hva legen sier. Jeg er glad jeg har ført opp all maten min her inne - tenkte å ta med liste på hva jeg har spist når jeg skal dit så får vi se hvor det skar seg...

Jeg må bare spørre enda en gang....
Man skal ikke gå sulten, ikke sant???
Den siste uka før i går har jeg vært en del sulten og følt meg kald også. Og litt slapp. Men ketosen har vært helt fin - ikke noe tull med stixene og jeg vet at jeg har ligget unna karbene også...

Så da har jeg spist for lite tror jeg... Eller skal man tåle å være sulten et par timer før mat?

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 14:40   #471
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

De to siste dagers fristelser...

Torsdag:
Sjokofrokost
Kyllingsuppe med salat
2 wienerpølser uten brød, lomper, ketchup osv. (Overtid uten at jeg hadde fått tatt med meg mat...)
omelett med stekt sopp og brokkoli
Sjokoladepudding med vaniljesaus


Fredag:
Sjokofrokost
Pannekake
Omelett eller paella til middag
kyllingsuppe til ettermiddag
sjokfrokost til kvelds

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 08:16   #472
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Våre ED-dager!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.


Jeg må bare spørre enda en gang....
Man skal ikke gå sulten, ikke sant???
Den siste uka før i går har jeg vært en del sulten og følt meg kald også. Og litt slapp. Men ketosen har vært helt fin - ikke noe tull med stixene og jeg vet at jeg har ligget unna karbene også...

Så da har jeg spist for lite tror jeg... Eller skal man tåle å være sulten et par timer før mat?


Jeg har vært mye sulten (det har gått med myyyyye blomkål), også litt slapp og lei. jeg fikk aldri den "lille høye" følelsen som doktoren snakket om. Men når jeg gikk over til fase 3 kom det arbeidslyst og energi i fleng

Er du sulten så spis litt rå blomkål eller noe annet fra liste 1 det var det jeg gjorde, å være sulten er det verste jeg vet. er muligens derfor jeg hadde 30 kg for mye he he he

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 12:09   #473
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Opprinnelig lagt inn av mindor, her.

Jeg har vært mye sulten (det har gått med myyyyye blomkål), også litt slapp og lei. jeg fikk aldri den "lille høye" følelsen som doktoren snakket om. Men når jeg gikk over til fase 3 kom det arbeidslyst og energi i fleng

Ja ikke sant! akkurat sånn for meg og

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 07:52   #474
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Da satser jeg på at det er snarlig progresjon til fase 3... Har tatt noen fase 1 dager den siste uka for å få bevegelse på vekta igjen - og nå flytter det seg

Men... Jeg kan ikke fortsette å være like slapp for da slutter jeg etterhvert å trene - jeg greier ikke å trene skikkelig med så litt futt i kroppen...

Testa en fase 3 dag på lørdag da - det bare ble sånn. Med ED mat til frokost også lagde jeg en omelett av 2 egg og litt skinke bare til lunsj istedenfor ed omeletten, pluss at det ble en kotelett med grønt til middag - simsalabim! Etter to timer var jeg varm og god i kroppen og full av futt...

Lengter dermed til fase 3....

Legetime onsdag - planen er å holde ut fase 1 til da også få det justert der.

Er det vanlig å fortsette å gå ned i fase 3 også? Eller går man ikke over i fase 3 før man er ferdig med vekttapet vanligvis?

Mens jeg først er i gang så skal jeg jammen ta med de siste dagenes mat også...

Fredag ble det til slutt fire ED måltider.

Lørdag
sjokofrokost
omelett med to egg og noen skiver kokt skinke, stekt sopp, brokkoli og salat
Kotelett med brokkoli og salat
Ehm... Baconcrisp og rødvin til kvelds...

Søndag
sjokofrokost
sjokoladepudding med vanlijesaus
paella med sopp og grønnsaker
Pannekake

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 08:40   #475
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Våre ED-dager!

jeg venta til jeg hadde nådd måle mitt.

Jeg gikk opp ca 1,5kg når jeg startet på fase 3

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
1 kg ned på 3 dager, dette lover godt stinemarie Ketolysekuren 10 17-06-07 14:48
Siste dag, siste 2 dager.. Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 08-06-06 12:39
Her kan du sjekke været for neste 5 dager! (Innland + utland) mofe Generell diskusjon 1 03-06-06 16:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no