Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-11, 19:59   #451
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Det er knallbra, StineH !!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:07   #452
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Hihi..
Jeg har vært inne på VS å siklet.. når jeg blir lita og fin, skal jeg kjøpe meg noe skikkelige greier..

Åh kom igjen Stine! Man trenger ikke bli en VS-engel for å se bra ut i undertøy, vel kanskje fra VS.. men se her.. Mye bedre og hyggelig for folk med kvinnelig figur.

http://www.hipsandcurves.com/plus-si...f-panties.aspx

Sexy, ingen bh-valk, osv....

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:08   #453
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

Åh kom igjen Stine! Man trenger ikke bli en VS-engel for å se bra ut i undertøy, vel kanskje fra VS.. men se her.. Mye bedre og hyggelig for folk med kvinnelig figur.

http://www.hipsandcurves.com/plus-si...f-panties.aspx

Sexy, ingen bh-valk, osv....


nei men hallo.. svær bestemortruse? ;P Samme hvor feit jeg blir går jeg ikke i noe sånt.. Kan jo ikke se navlen engang.. Ikke noe fint med truse helt oppunder puppene heller :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:12   #454
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Seniorita: Det er vel omtrent der du tar feil..... Skal du vise fram navlen din til noen?

Dama her http://www.whatkatiedid.com/public/p...fes_prd_id=257 er ikke feit, men kan jaggu ikke se navlen hennes heller og hun er seeeexy. Vær snill mot kroppen deres og vis den fra dens beste side.. Hvorfor bruke truser som gir en ekstra magevalk bare fordi man mener noe er "bestemor"?!!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:32   #455
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

Seniorita: Det er vel omtrent der du tar feil..... Skal du vise fram navlen din til noen?

Dama her http://www.whatkatiedid.com/public/p...fes_prd_id=257 er ikke feit, men kan jaggu ikke se navlen hennes heller og hun er seeeexy. Vær snill mot kroppen deres og vis den fra dens beste side.. Hvorfor bruke truser som gir en ekstra magevalk bare fordi man mener noe er "bestemor"?!!

Har lagt merke til at relativt "store" truser begynner å bli "in" nå. Om man går på lindex eller triumph og ser på utstillingene så er det ikke lengre små søte stringer i rosa blonder, men gjerne truser som faktisk dekker navelen.

Har en stooor truse. Den former og shaper og jeg bruker den under en litt trangere kjole for å slippe den synlige magevalken akkurat i navelen

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:36   #456
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Jeg sliter litt med den der med store truser... Jeg har ikke lyst til å kjøpe meg en stor truse.. For en stor truse i min str blir fort en gigantisk truse.. og jeg skal ikke være gigantisk mer.. Til sommeren skal jeg kunne bruke den trusen jeg vil..

Og ja, kanskje disse trusene er fine, for noen, men det gjør ikke meg noe godt i det hele tatt.. Å gå med trusa langt over navlen, når buksa fortsatt er på hoftene`? *grøss*

Jeg sverger til Björn Borg og Kari Traa til hverdags.. Og jeg synes stringtruser kler rumpa mi, så når jeg skal være sexy er det det som er tingen, og har aldri fått noen klager på det..
Hver sin smak, men VS er målet mitt... ;D

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:40   #457
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Jeg sliter litt med den der med store truser... Jeg har ikke lyst til å kjøpe meg en stor truse.. For en stor truse i min str blir fort en gigantisk truse.. og jeg skal ikke være gigantisk mer.. Til sommeren skal jeg kunne bruke den trusen jeg vil..

Og ja, kanskje disse trusene er fine, for noen, men det gjør ikke meg noe godt i det hele tatt.. Å gå med trusa langt over navlen, når buksa fortsatt er på hoftene`? *grøss*

Jeg sverger til Björn Borg og Kari Traa til hverdags.. Og jeg synes stringtruser kler rumpa mi, så når jeg skal være sexy er det det som er tingen, og har aldri fått noen klager på det..
Hver sin smak, men VS er målet mitt... ;D

Joda, det er smak og behag. Jeg veit ikke hvor gammel du er heller for den saks skyld. Er ikke alle bukser som sitter på hoftene da. Igjen, fordi det ikke flattere den runde kvinnekroppen særlig. Stringtruse er altså det værste jeg veit, enn om man er tynn eller tjukk! Det er bare nasty og trashy i mine øyne.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:44   #458
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

Joda, det er smak og behag. Jeg veit ikke hvor gammel du er heller for den saks skyld. Er ikke alle bukser som sitter på hoftene da. Igjen, fordi det ikke flattere den runde kvinnekroppen særlig. Stringtruse er altså det værste jeg veit, enn om man er tynn eller tjukk! Det er bare nasty og trashy i mine øyne.

Jeg er snart 21...

Jeg liker ikke de helt tynne stringtrusene, men de som er litt bredere med blonder og digg på.. Det synes jeg er sexy.. både på kvinner med former, og kvinner uten.. Jeg synes også hipstere er utrolig sexy..

De store trusene minne mer, som Senorita sa - Om bestemortruser.. Eller noe mamma kunne hatt på seg, og for meg å putte på meg en slik truse og skulle føle meg tiltrekkende, det blir heeelt feil...

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:51   #459
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Jeg er snart 21...

Jeg liker ikke de helt tynne stringtrusene, men de som er litt bredere med blonder og digg på.. Det synes jeg er sexy.. både på kvinner med former, og kvinner uten.. Jeg synes også hipstere er utrolig sexy..

De store trusene minne mer, som Senorita sa - Om bestemortruser.. Eller noe mamma kunne hatt på seg, og for meg å putte på meg en slik truse og skulle føle meg tiltrekkende, det blir heeelt feil...


Har litt av det motsatte. Når jeg står foran kjæresten min i en truse som faktisk dekker litt så føler jeg meg mye mer sexy fordi jeg vet at man da ikke ser nøyaktig hvor fettet mitt ligger. Jeg ser faktisk syltynn ut da fordi jeg får skjult nedre del av magen. I små truser, nei jeg vet ikke med dere, men glufsa mi er enda litt tjukk, og så tyter det ut litt på sidene, man får kameltå og ja, det hele er ikke spesielt fint

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:55   #460
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Har litt av det motsatte. Når jeg står foran kjæresten min i en truse som faktisk dekker litt så føler jeg meg mye mer sexy fordi jeg vet at man da ikke ser nøyaktig hvor fettet mitt ligger. Jeg ser faktisk syltynn ut da fordi jeg får skjult nedre del av magen. I små truser, nei jeg vet ikke med dere, men glufsa mi er enda litt tjukk, og så tyter det ut litt på sidene, man får kameltå og ja, det hele er ikke spesielt fint

Jeg har det akkurat på samme måte! Føler meg mye mer sexy i litt større truse som sitter godt på kroppen og ikke bretter seg ned under magevalken nederst på magen. Dessuten digger kjæresten min undertøyet mitt også. (Men det kan vel ha noe med at jeg løper rundt i strømper og strømpeholdere omtrent hver dag under skjørtet...) KAMELTÅ!!! Jeg tror jeg døøøyr! Kult med stringtruse med biffgardinene på utsiden da! Gud nå er jeg så ekkel at jeg ble kvalm sjøl!!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:00   #461
Venus Willendorf
Medlem
 
Venus Willendorf sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 87
Venus Willendorf er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

Åh kom igjen Stine! Man trenger ikke bli en VS-engel for å se bra ut i undertøy, vel kanskje fra VS.. men se her.. Mye bedre og hyggelig for folk med kvinnelig figur.

http://www.hipsandcurves.com/plus-si...f-panties.aspx

Sexy, ingen bh-valk, osv....

Ooooh, masse lekkert på de sidene!

__________________

Venus Willendorf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:07   #462
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Venus Willendorf, her.

Ooooh, masse lekkert på de sidene!

Og noe ikke fullt så lekkert!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:09   #463
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Og noe ikke fullt så lekkert!

HAHAHAHA!!

That made my day!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:11   #464
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Ha ha ha! Glufsa, kameltå og biffgardiner Ler meg ihjel

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:20   #465
Venus Willendorf
Medlem
 
Venus Willendorf sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 87
Venus Willendorf er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

StineH, jeg bare elsker hvordan du er så åpen og uhøytidelig med bildene dine!

__________________

Venus Willendorf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:24   #466
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Venus Willendorf, her.

StineH, jeg bare elsker hvordan du er så åpen og uhøytidelig med bildene dine!

Hihi!
Såklart!
Jeg tenker, det er jo sånn alle ser meg.. Og første steget mot å bli "rehabilitert" er faktisk å innse at det er sånn jeg ser ut..
Og nå begynner jeg å se forksjellen selv, og da er det ENDA mer gøy...

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:31   #467
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Her er ett bilde av meg fra ett år tilbake..
Jeg fant det nettopp på datan og jeg fikk helt sjokk!
TOTALT hakeslepp..



Meg i dag :

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:34   #468
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Grattis!! Du er kjempeflink, og TØFF

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:35   #469
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Du er nydelig!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:37   #470
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Grattis!! Du er kjempeflink, og TØFF

Tøff i trynet ja, men fjortis trutemunn og hele pakken.. Thank GOD for selvinnsikt.. :P

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du er nydelig!!!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:38   #471
Venus Willendorf
Medlem
 
Venus Willendorf sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 87
Venus Willendorf er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Det første bildet er absolutt ikke hvordan du ser ut i dag nei!

__________________

Venus Willendorf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:41   #472
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Jaja vi er forskjellige.. Jeg liker ikke truser som går langt over buksekanten.. Skal jeg ha noe holdin så bruker jeg heller holdin OG det er det ingen som ser.. Og ikke skal se. Føler ikke meg sexy i det.. som feks dette : http://www.figleaves.com/uk/product....=&colour=Black

Jeg syns hipsters kan være fint jeg, ikke nødvendigvis stringer.. Men så er ikke jeg så stor at hipsters blir "feil" på meg heller. Men så er jeg 26 år og føler ikke for å gå i store truser Syns ikke string er trashy heller, men så har folk forskjellig syn Ser heller trashy ut enn bestemor! ;D som dette : http://maturewomeninpanties.com/pic-...panties008.jpg

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:0...ipster.jpg&t=1 pent

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:01   #473
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

er ingenting jeg hater mer enn nysgjerrige truser, og har alltid brukt "vanlige" truser... nå kjøper jeg full briefs billig i england og da 55 kr for 5 stykk, de holder det de holder, og neste tur kjøper jeg jo en størrelse mindre allikevel har noen mer forsegjorte med blonder og slikt, men det er jo ingen som skal glane på undertøyet mitt, så for meg er det viktigste at det er behagelig å gå med. og gensern skal nedenfor buksekanten, og hoftebukser bare ramler ned, så den problematikken slipper jeg og

nå har jeg ingen nye bilder av meg tror jeg, og jeg er influensasyk så det blir heller ingen på en stund..

hm, fant ett nyere bilde faktisk. det første er meg på mitt største som jeg har bilde av, er vel rundt 120-125kg..


her er jeg ca 106kg.. og ja, jeg kler IKKE caps

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:09   #474
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Wow du er slank i ansiktet for å være 106 kg!! Så stor forskjell! Du skulle sett meg på 105 kg.. SVÆR i ansiktet :|

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:10   #475
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/02/522693.html

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no