Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-08-11, 20:36   #451
kennygirl
Seniormedlem

kennygirl sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 38
kennygirl er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

15 ml vann SKAL veie 15 gram. Det er jo vann som er referansen til massetetthet....

Ja, det er sant - tenkte ikke på d da jeg målte og veide

Da er enten måleskjeen min veldig liten eller så viser vekten min feil...

kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 20:58   #452
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hva slags olje bruker du regret?

DENNE er det jeg har nå. Kommer til å kjøpe større flaske neste gang, var mest for å teste den nå.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 21:22   #453
mizzim
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
mizzim er på en erverdig vei

jeg har kjøpt cocosa, hatt en ts med det i noe saus, men er redd for å ta for mye, vil liksom ikke ha kokos smak i all mat. så hva kan jeg bruke det til? gir det mye smak?
er det bra å spise det kun for å få i seg masse fett?

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 21:31   #454
Sanney
Seniormedlem

Sanney sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 42
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

da var udos og kokosolje bestilt. så da tar det vel 3 uker før jeg får dem
husket ikke helt hvilken olje som var smakløs og hvilen som ikke var det, men ble extra virgin på meg. drikker jo smoothie omtrent hver dag jeg skal på jobb så får det vel i meg på et hvis.

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 21:35   #455
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

jeg har kjøpt cocosa, hatt en ts med det i noe saus, men er redd for å ta for mye, vil liksom ikke ha kokos smak i all mat. så hva kan jeg bruke det til? gir det mye smak?

Les hele tråden, så skjønner du det kanskje litt bedre!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 01:28   #456
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Tror ikke det stemmer helt? En spiseskje er 15 ml (offisielt mål) når jeg har målt opp det av Udos og veier det så blir det litt mindre på vekta 12-13 gram ca.

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg målte og veide her også: 1 ss skal være 15 ml - og 15 ml flytende cocosa veier 14 g på min kjøkkenvekt. 15 ml udos veier også 14 g, mens vann naturlig nok veier litt mindre, 13 g...

Hm, kanskje jeg skal prøve reduksjonsmetoden neste gang. Jeg satte en bitteliten metallskål (det var plass til litt mer enn to ss) på kjøkkenvekta og nullstilte og så tok i to ss. Det ble 11g. Så derfor sa jeg 5g på en ss. Hm, men da er jeg på veldig store doser da? Jeg tok akkurat to store slurker som er minst 2 ss til sammen. Så ca 30-35 ml i én dose uten å bli kvalm? Hadde mat samtidig, så jeg skippet cocosaen, men jeg går og lager meg en kopp te med masse cocosa nå.

Fant et triks nå hvor jeg ikke smaker udo'sen i det hele tatt. Drikker et glass vann med en dråpeteller flytende peppermyntestevia mens jeg fortsatt holder for nesa. Peppermyntegreia smaker så sterkt at jeg kjenner ingenting til udo's-smaken! Weee! Peppermynte-"saften" smaker ikke så godt, men mye bedre enn udo'sen.

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Sitter og prøver å trøkke i meg en kopp te med et par ts cocosa i... den flyter så fint på toppen og sørger for god "smøring" hver gang jeg tar en slurk selv om jeg rører for livet hver gang for at den skal blande seg så godt som mulig....
....men litt bedre enn i kaffe var det da....

Jeg bøtter innpå med hele koppen, jeg. Men så klarer jeg ikke å drikke varmt så jeg venter til teen har blitt kald.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 02:33   #457
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

Når jeg lager Bali kyllinggryte, så tar jeg i masse cocosa når det er ferdig kokt. Gryten skal smake litt kokos likevel, så det passer ypperlig.

Gammel 23-08-11, 05:46   #458
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Tror ikke det stemmer helt? En spiseskje er 15 ml (offisielt mål) når jeg har målt opp det av Udos og veier det så blir det litt mindre på vekta 12-13 gram ca.

Jeg brukte reduksjonsmetoden nå og flaska var 7g lettere da jeg fylte opp spiseskjeen min til randen. Hm. Jeg ville heller sagt at spiseskjeene mine er bittelitt store enn at de er små. Jeg har et annet sett og de spiseskjeene er en del mindre.

Jeg tok to gode super av flaska som jeg har gjort de siste dagene og trodde at det skulle være ca to ss skjeer, men det var søren meg 45g! Så da ble det ca 90g udo's i dag da... Hvis jeg skal fortsette å drikke så mye udo's så kommer det ikke til å gå mye mat her... 90g udo's er jo søren meg 810 kcal bare det. Og så kommer cocosaen som nok er rundt der den også. Ikke det at jeg teller kcal, men det var jo ganske mye... Må jo nesten spise kun tørre kyllingfiléer utenom for å få i meg nok proteiner.

Gammel 23-08-11, 08:40   #459
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg brukte reduksjonsmetoden nå og flaska var 7g lettere da jeg fylte opp spiseskjeen min til randen. Hm. Jeg ville heller sagt at spiseskjeene mine er bittelitt store enn at de er små. Jeg har et annet sett og de spiseskjeene er en del mindre.

Jeg tok to gode super av flaska som jeg har gjort de siste dagene og trodde at det skulle være ca to ss skjeer, men det var søren meg 45g! Så da ble det ca 90g udo's i dag da... Hvis jeg skal fortsette å drikke så mye udo's så kommer det ikke til å gå mye mat her... 90g udo's er jo søren meg 810 kcal bare det. Og så kommer cocosaen som nok er rundt der den også. Ikke det at jeg teller kcal, men det var jo ganske mye... Må jo nesten spise kun tørre kyllingfiléer utenom for å få i meg nok proteiner.

Dine spiseskjer er kanskje så store ja, men en offisiell måleskje, spiseskje blir regnet til 15 ml. Jeg bruker et målebeger som jeg har fått fra apoteket og som er forholdsvis nøyaktig, jeg målte opp 15 ml og satte det på labvekta som er kalibrert og nøyaktig, da stod den å vippet mellom 12-13 gram. En vanlig kjøkkenskje og kjøkkenvekt er ikke nøyaktige nok til å måle dette, så når diett oppgir 1 ss tran til å være 11 g så stemmer nok det.

Når det gjelder dere som vil legge dette inn i diett.no så oppgir Udos næringsinnhold per serving, 1 tbsp. 15 ml (IKKE GRAM), da er det jo bare å regne om til hva 100 ml inneholder legge dette inn som en matvare i diett også bare angi daglig mengde.

Supera: jeg ser også det kalorimengden har økt betraktelig etter dette oljekjøret og jeg er en av de som må passe godt på inntaket, derfor jeg bruker målebeger. Blir ikke så mye mettere av alle disse oljene heller som mange beskriver, så jeg ser at jeg ligger litt for lavt på proteininntaket (spesielt siden jeg trener mye) om dagen, men fettinntaket er spot on da
Jeg dreiv også å bare tok en sup i begynnelsen men det blir fort mye, samme gjelder for fløte o.l. den der lille skvetten blir fort 50 g også har man det gående.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 17:42   #460
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Det med ss er ikke alltid lett.
Jeg lærte "i hine hårde dager" på skolekjøkkenet at en ss tørrvarer skulle ha en haug på toppen som var like stor som "skåla" i skjea - eventuelt ta to strøkne ss. En ss veske ble dermed halvparten så stor som en ss tørrvarer. Nå er jeg alltid usikker på oppskrifter - om en ss tilvarer en måleskje på 15ml eller halvparten. Noen oppskrifter betyr det nok ikke så mye i, men her blir det jo ganske stor forskjell
Bare en liten, filosofisk og uviktig betraktning fra meg om spiseskjeer

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 18:24   #461
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Jeg lærte "i hine hårde dager" på skolekjøkkenet at en ss tørrvarer skulle ha en haug på toppen som var like stor som "skåla" i skjea - eventuelt ta to strøkne ss. En ss veske ble dermed halvparten så stor som en ss tørrvarer. Nå er jeg alltid usikker på oppskrifter - om en ss tilvarer en måleskje på 15ml eller halvparten. Noen oppskrifter betyr det nok ikke så mye i, men her blir det jo ganske stor forskjell

Ja vet du hva, det der tenkte jeg også på. At ss tørrvarer er toppede skjeer. Så det er nok der det kommer fra. En spiseskje som er dobbelt så stor som mine spiseskjeer er jo nesten for øser å regne.

Supera: jeg ser også det kalorimengden har økt betraktelig etter dette oljekjøret og jeg er en av de som må passe godt på inntaket, derfor jeg bruker målebeger. Blir ikke så mye mettere av alle disse oljene heller som mange beskriver, så jeg ser at jeg ligger litt for lavt på proteininntaket (spesielt siden jeg trener mye) om dagen, men fettinntaket er spot on da
Jeg dreiv også å bare tok en sup i begynnelsen men det blir fort mye, samme gjelder for fløte o.l. den der lille skvetten blir fort 50 g også har man det gående.

Jeg blir i alle fall mett av udo's... Jeg har kun spist en halv boks skinke og to bittesmå hjemmelagede sjokolader på de tolv timene som har gått siden jeg drakk 45g udo's. Og jeg er fortsatt ikke sulten... Jeg spiste skinke fordi jeg hadde ikke kylling og følte at jeg måtte få i meg noe proteiner. Og nå skal jeg snart legge meg... Drar til Tyrkia i natt. Hadde tenkt å lage meg noe mat i kveld og ha det til frokost i natt også. Orker ikke å kokkelere med en gang jeg står opp. Jeg trenger noen timer på å våkne skikkelig og så er jeg superdårlig på å beregne tid så alt tar nesten alltid lenger tid enn jeg tror.

Gammel 23-08-11, 18:40   #462
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

knis I dag har jeg skrapet tom det gamle cocosaglasset mitt.. All vektnedgang stoppet opp når jeg ikke fikk blandet udo's med cocosa, og jeg har enda en del dager igjen å vente før den nye krukken kommer i posten Skal tro jeg så temmelig desperat ut der jeg står å finkjemmer glasset med ei skje for det var nesten sånn at jeg like greit kunne ha sleika det rent!
tror jeg har gått en del opp denne uken, men jeg er merkelig nok ikke lei meg for det, det er helt greit på en måte. Spent på hva vekta sier på torsdag uansett

Regrets nye dagbok!
Gammel 23-08-11, 18:53   #463
Engledans
Seniormedlem

Hvor: Hedmark
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Har lest igjennom den siste siden her nå. En skal ikke ta udosen og cocosaen samtidig?
Et tips hvis du er like glad i marinert feta som meg. Et par fetabiter på en gaffel, og ta de rett etter at du har svelget udosen.Funker som bare det.

Gammel 23-08-11, 18:58   #464
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Har lest igjennom den siste siden her nå. En skal ikke ta udosen og cocosaen samtidig?
Et tips hvis du er like glad i marinert feta som meg. Et par fetabiter på en gaffel, og ta de rett etter at du har svelget udosen.Funker som bare det.

Jo, udo's fungerer best med cocosa samtidig, men jeg har gått tom og bruker bare udo's for tiden. Som flere har gjort også, og noen velger å kun gå på ene oljen For meg fungerer en sup pepsi max som din feta, andre bruker også fun saft!

Regrets nye dagbok!
Gammel 23-08-11, 19:41   #465
Engledans
Seniormedlem

Hvor: Hedmark
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Jeg tenker på sånn rett etter hverandre lissom. sånn i samme jafs omtrent. For jeg tar udosen til maten, og tar cocosaen i te imellom måltider.

Gammel 23-08-11, 19:55   #466
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Jeg tar meg alltid grønn te til frokost og jeg har cocosaen i te, og jeg tar også udo's før jeg spiser maten, så der er de så og si samtidig. Gjør igrunn det til alle måltidene også, men om jeg kun har udo's som nå, så tar jeg den litt hipp som happ ila dagen. Er oppe i 2 ss nå, 3 ss om dagen er maks for meg så jeg er nesten ferdig med opptrappingen

Regrets nye dagbok!
Gammel 23-08-11, 20:10   #467
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

På Udos flasken står det faktisk at en "porsjon" er en spiseskje a 15 ml, så akkurat i dette tilfellet er det vel ikke tvil vil jeg tro.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 10:00   #468
lille_trille
Seniormedlem

lille_trille sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
lille_trille er ny på veien

Har tatt udos og cocosa hver morgen i flere uker. Funker sikkert bra, men har hverken gått opp eller ned. Huden derimot har veldig godt av det
Tenkte jeg skulle øke inntaket litt og tok meg en shot i går kveld... da ble jeg skikkelig uggen og kvalm. Ovedose kanskje?
Drikker rett fra flaska om morgenen, og er sikkert over 1 ss.
E

lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 10:34   #469
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Utrolig interresant tråd. Hadde jeg bare lest den ferdig før jeg bestilte UDO´s på iHerb, så hadde jeg kanskje skjønt hvorfor det plutselig ble så mye i frakt.
Glemte helt og se på beløpet og endte opp med DHL sin levering.

Jaja, sånn kan det gå.

Jeg er også veldig plaget med nupper på overarmene, og siden jeg ikke greier å la være og pelle på de, så har jeg bestandig et eller to sår på hver arm. Ikke akkurat pent, så da satser jeg på at Udosen hjelper.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 12:16   #470
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Utrolig interresant tråd. Hadde jeg bare lest den ferdig før jeg bestilte UDO´s på iHerb, så hadde jeg kanskje skjønt hvorfor det plutselig ble så mye i frakt.
Glemte helt og se på beløpet og endte opp med DHL sin levering.

Jaja, sånn kan det gå.

Jeg er også veldig plaget med nupper på overarmene, og siden jeg ikke greier å la være og pelle på de, så har jeg bestandig et eller to sår på hver arm. Ikke akkurat pent, så da satser jeg på at Udosen hjelper.

Kjøpte du mer enn en flaske?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 14:09   #471
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Kjøpte du mer enn en flaske?

Kjøpte to av de største boksene med kapsler + tp bokser magnesium.

Måtte selvsagt bestille en flaske etterpå også, etter og ha lest hvor lite olje det er i kapslene.

Får vel bare venne meg til tanken på smaken med en gang. Huff....

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 16:15   #472
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Hurra! kokosoljen er kommet! Da kan jeg endelig begynne å ta begge deler i stedenfor bare Udo's.
I det siste har det skjedd en del forandringer i huden min. Nuppene på overarmene begynner å forsvinne Jeg greier heller ikke å la være å plukke, men nå er det nesten ingen å plukke på. Helt utrolig.
Huden i ansiktet er også mye mykere, mer hydrert, kvisene har trekt seg tilbake og selv talgsamlignene begynner å bli få og det er de jeg har slitt mest med. Jeg elsker disse oljene!

Regrets nye dagbok!
Gammel 24-08-11, 16:33   #473
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Hurra! kokosoljen er kommet! Da kan jeg endelig begynne å ta begge deler i stedenfor bare Udo's.
I det siste har det skjedd en del forandringer i huden min. Nuppene på overarmene begynner å forsvinne Jeg greier heller ikke å la være å plukke, men nå er det nesten ingen å plukke på. Helt utrolig.
Huden i ansiktet er også mye mykere, mer hydrert, kvisene har trekt seg tilbake og selv talgsamlignene begynner å bli få og det er de jeg har slitt mest med. Jeg elsker disse oljene!

Det gjør jeg óg.....har hud som er mykere enn en babys....
Jeg tar Tran, IQ, Cocosa og Udos....

Regnet ut på diett at det blir rundt 400 kcal bare for dette....hem, lurer på hva Drevon ville ha sagt....

Sist redigert av Bestemamma : 24-08-11 kl 18:18.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 17:53   #474
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Kjøpte to av de største boksene med kapsler + tp bokser magnesium.

Måtte selvsagt bestille en flaske etterpå også, etter og ha lest hvor lite olje det er i kapslene.

Får vel bare venne meg til tanken på smaken med en gang. Huff....

Ok, for jeg bestilte kun en flaske udos og fikk lav fraktkostnad,nemlig.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 18:05   #475
FrkMarge
Seniormedlem

FrkMarge sin avatar

FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

I dag var jeg flnk... frokosten bestod av en ss tran (...spiste seeeent i går kveld og var ikke sulten i det hele tatt), og jeg hadde med meg et lite glass med blanding av ca en dl fløte og ca en ss cocosa... det blandet jeg i 2 kaffekrus på uni i dag Er litt kvalm, men ellers går det bra...

Er det veeeldig viktig å ta det hver eneste dag? Eller monner det om man klarer det innimellom også?

Sist redigert av FrkMarge : 24-08-11 kl 22:09.
FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.