Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 04-01-11, 15:20   #4926
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det irriterer meg veldig at jeg ikke sa "husk å slå av lyset etter dere neste gang" i går Men, jeg kan jo ikke vite sikkert da. Har bare liest litt for mnage Harry Hole bøker til å ikke lure bittelitt...

Derfor jeg ville spurt dem.. Kan jo være dem er så ærlige at dem innrømmer det? Evt kan du jo nevne for dem at du tror der har vært folk inne hos deg og si du er bekymret, og dem kanskje innrømmer at dem har vært der..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 04-01-11, 18:43   #4927
Vasp
Medlem
 
Vasp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 64
Vasp er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer på om jeg nett har spist for mye karber, og lurer på hva lang tid etter måltidet jeg skal sjekke ketostix?

__________________
Hjernen er alene
Vasp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 04-01-11, 18:45   #4928
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er best å sjekke ca 2 timer etter dagens siste måltid

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 04-01-11, 19:19   #4929
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er du sikker på at det var politi som ringte på da?
Jeg mener jeg vet hvor du bor og da vet jeg hva du kan se derfra...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 04-01-11, 19:21   #4930
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

plutselig var jeg glad jeg bor midt i gokkland hvor det største som skjer er hvis noen sovner full ute på en benk og sånn.. ;P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 04-01-11, 19:27   #4931
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Er du sikker på at det var politi som ringte på da?
Jeg mener jeg vet hvor du bor og da vet jeg hva du kan se derfra...

Tanken streifet meg også Anne Men han hadde legitimasjon i orden. I tillegg har han ringt sambo, så han har nummeret han.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-01-11, 19:48   #4932
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det bare jeg som sitter med ufattelig lyst til å dra på besøk til Carisma bare for å sitte i vinduene hennes i lengre tid og sjekke status??

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 04-01-11, 19:48   #4933
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tanken streifet meg også Anne Men han hadde legitimasjon i orden. I tillegg har han ringt sambo, så han har nummeret han.

Trodde politiet ringte med skjult nr jeg.... og legitimasjon var selvfølgelig ekte.... Kanskje tra en tlf og sjekke litt? All grunn til å være litt skeptisk og kjenne på magefølelsen. Det skal nok være ganske alvorlige saker før politiet tar seg inn i en leilighet for å spane ihvertfall. Hvis i det hele tatt. Da må de vite at dere ikke kommer hjem på en stund. De kunne jo skremt hjerteinfarkt på dere om dere kom mens de var der...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 04-01-11, 19:50   #4934
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vasp, her.

Lurer på om jeg nett har spist for mye karber, og lurer på hva lang tid etter måltidet jeg skal sjekke ketostix?

Jeg regner med at du ikke har spist så vedlig mye mer karber enn normalt siden du spør på denne måten. Dersom jeg spiser litt for mye karber (bare sånn rett over ketosenivå altså, ikke fråtsing) så viser ikke det på stixen før dagen etter hos meg.

Men fortvil ikke, spis mindre karber enn normalt i morgen og kjør gjerne en treningsøkt slik at du forbrenner karbene så er alt i orden i løpet av null tid. Sånn virker det iallefall for meg. Har du derimot spist veldig mye for mye kh kan det kansje ta litt lengret tid.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 04-01-11, 19:50   #4935
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Er det bare jeg som sitter med ufattelig lyst til å dra på besøk til Carisma bare for å sitte i vinduene hennes i lengre tid og sjekke status??

Jeg og!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 04-01-11, 19:57   #4936
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Er det bare jeg som sitter med ufattelig lyst til å dra på besøk til Carisma bare for å sitte i vinduene hennes i lengre tid og sjekke status??

Tro meg jeg henger endel i vinduene om dagen Men jeg ser lite av interesse.

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Trodde politiet ringte med skjult nr jeg.... og legitimasjon var selvfølgelig ekte.... Kanskje tra en tlf og sjekke litt? All grunn til å være litt skeptisk og kjenne på magefølelsen. Det skal nok være ganske alvorlige saker før politiet tar seg inn i en leilighet for å spane ihvertfall. Hvis i det hele tatt. Da må de vite at dere ikke kommer hjem på en stund. De kunne jo skremt hjerteinfarkt på dere om dere kom mens de var der...

Endel av de som driver med etterforskning har åpent nr, men om du sjekker det opp får du bare opp at det tilhører politiet. Hadde endel caser ang det jeg jobbet i mobilselskap. Paranoide folk som hadde blitt ringt opp (sikker paranoide med god grunn)

Ja, det med å komme hjem tenkte jeg også. Han inrømmet at de hadde sjekket oss ut før de kom og spurte, for de måtte vite at vi var å stole på. Så de visste at jeg var sikkerhetsklarert og derfor var vi godkjent. Så jeg tenker, hva mer har de sjekket? Smal sak å finne ut at vi fløy til stavanger helga før jul.feks... Og når de likevel sitter utenfor blokka hele dagen ser de jo når vi reiser på jobb og når vi kommer hjem igjen. Hvis de så vi dro avgåde med et lass med bagger og ski torsdagen visste de jo det var kalr bane et par dager.
Forøvrig tenker jeg at OM det er så ille, så har de nok bare vært kjapt inn for å se hva slags utsikt det var.

Jeg har en fetter i politiet, kjenner jeg må snakke litt med han om hva de kan og ikke kan finne på!

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 04-01-11 kl 20:04.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-01-11, 20:02   #4937
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

yikes, snakk om å føle seg overvåket, ekkelt

Jeg leide hus i Spania for et par år siden, bodde der fast. Og plutselig da jeg stod opp en morgen stod der en kar inne der :P Var litt pinlig ja :P Hadde ringt på og låst seg inn, siden jeg ikke hørte det.. Ble passelig sur ja

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 04-01-11, 20:14   #4938
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Endel av de som driver med etterforskning har åpent nr, men om du sjekker det opp får du bare opp at det tilhører politiet.

Javel...

Skjønner du lurer alikevel da...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 04-01-11, 20:52   #4939
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Trodde politiet ringte med skjult nr jeg....

Neeeh, hvorfor det? Faren min ringte aldri med skjult nummer da han var politi. Verken fra mobil eller kontor.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 04-01-11, 20:59   #4940
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som husker hva den het den olja man kunne få kjøpt på apoteket som man tok en slurk av hver dag?? Det var ikke alle apotekene som hadde den og da måtte den bestilles. Det var ei blank, kort vid plastflaske mener jeg å huske.. Omtrent 0.5 liter. Tenkte jeg skulle kjøpe en slik en fordi jeg husker huden ble så fin av den, men kommer seff ikke på navnet!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-01-11, 21:02   #4941
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som husker hva den het den olja man kunne få kjøpt på apoteket som man tok en slurk av hver dag?? Det var ikke alle apotekene som hadde den og da måtte den bestilles. Det var ei blank, kort vid plastflaske mener jeg å huske.. Omtrent 0.5 liter. Tenkte jeg skulle kjøpe en slik en fordi jeg husker huden ble så fin av den, men kommer seff ikke på navnet!

Kom på det! MCT!!



Og det fører seff til at jeg må lese mer HER...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-01-11, 21:07   #4942
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kom på det! MCT!!



Og det fører seff til at jeg må lese mer HER...

Og da kjøpte jeg Udo's Choice..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-01-11, 21:13   #4943
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Neeeh, hvorfor det? Faren min ringte aldri med skjult nummer da han var politi. Verken fra mobil eller kontor.

Bare noe jeg tror... Innbiller meg at de ikke vil legge igjen nr...men hva vet jeg.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 04-01-11, 21:16   #4944
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Spør igen jeg er det bare friele sin pulverkaffe som inneholder kh? eller gjelder dette også andre merker

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-01-11, 11:19   #4945
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I begynnelsen av november klipte jeg meg kort, farget haret i en lysere nyanse og tok i striper. Stoooor overgang for meg som aldri har farget haret for (jadda, jeg vet at det er JEG som er unormal ). I gar var jeg hos frisoren for a klippe kort igjen, og da ville hun farge det pa nytt. Jeg synes det er litt tidlig. Da jeg kom hjem sjekket jeg og sa at min opprinnelige harfarge har begynt a tyte gjennom i tinningene, men ellers er det umulig a se det. Siden haret har mange ulike sjatteringer skiller ikke dette seg ut (og nyansen jeg valgte er bare en lysere utgave av min egen originale). Na etter a ha bli klippet er det kjempefint synes jeg. Sa sporsmalet er: Hvor ofte skal man farge haret for at det skal holde seg pent (synes ofte mange kvinner gar med mork eller gra stripe i skillen og det synes jeg er ulekkert). Og blir ikke haret veldig slitt hvis det skal farges annenhver maned?

Hanne

__________________


hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-01-11, 11:26   #4946
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg pleier bare å farge etterveksten jeg.. mye billigere og sliter ikke like mye på håret.. farger hele håret av og til og etterveksten når den blir for synlig.. Nå har ikke jeg så veldig ulik farge min egen da så kan gå noen mnd..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 05-01-11, 11:35   #4947
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Aha, ettervekst.... der var et nytt ord for meg Kanskje det var det frisoren mente? Det hores jo sunnere ut en full farging, ja. Tusen takk for kjapt svar!

Hanne

__________________


hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-01-11, 11:39   #4948
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja det er bedre og billigere syns jeg, tull å farge hele håret annenhver mnd.. for fargen sitter bra i resten av håret som regel. Er bare det som har vokst ut som har en annen farge..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 05-01-11, 12:19   #4949
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Spør igen jeg er det bare friele sin pulverkaffe som inneholder kh? eller gjelder dette også andre merker

Var ikke klar over at pulverkaffe inneholdt kh i det hele tatt, jeg Nå drikker jeg stort sett bare kaffe fra maskinen på jobben og hjemme, så det er en problemstilling som sjelden er aktuell for meg.

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)
Gammel 05-01-11, 12:22   #4950
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Var ikke klar over at pulverkaffe inneholdt kh i det hele tatt, jeg Nå drikker jeg stort sett bare kaffe fra maskinen på jobben og hjemme, så det er en problemstilling som sjelden er aktuell for meg.

Drikker en del pulverkaffe,og fikk litt bakoversveis da jeg så at friele sin hadde 65g kh pr100g

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no