Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Fjerne barten?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-09, 01:30   #26
tufsa83
Medlem
 
tufsa83 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 102
tufsa83 er på en erverdig vei

Sv: Fjerne barten?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Jeg barberer og har aldri opplevd MER hår! Så det varierer nok fra person til person Hardere er de ikke heller, men i begynnelsen når de har vokst ut litt, er de litt "piggete". når de får litt lengde igjen er de like myke som dun. Jeg trenger bare å barbere meg max hver 2. uke. Men med voksing kan man sikkert ta det 1 gang i måneden. Jeg foretrekker barbering fordi 2 ganger i måneden er lite, samtidig så det tar bokstavlig talt 5 sec å barbere det vekk!

Hehe, åkej, vi er nok forskjellige ja, sant det
Har bare hørt at dette har skjedd med flere, jeg har selv aldri barbert, men opplevde at det ble mer etter en hårfjernigskrem som jeg brukte 1 gang etter at en venninne anbefalte dette,skulle jeg aldri gjort, har måttet fjerne siden den gang gitt

__________________




tufsa83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 12:09   #27
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Fjerne barten?

Hårets mengde eller lengde påvirkes ikke av barbering! Det er helt andre elementer som bestemmer det.
Men - mange føler at det er slik fodi at kutter du et hår så får det butte ender og ser og føles kraftigere ut. Samt at fargen på håret ennå ikke er påvirket av lyset...
Så dette er en myte - det er bare å barbere seg fodi som syns et er greit

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 18:48   #28
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Fjerne barten?

Etter å ha lest alle disse svarene har jeg bestemt meg for å vente med å fjerne barten Så lenge den holder seg så lys som nå, så er det greit nok, men hvis den blir mørkere så kommer jeg nok til å gå for strips
Tusen takk for tips alle sammen

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 22:29   #29
tufsa83
Medlem
 
tufsa83 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 102
tufsa83 er på en erverdig vei

Sv: Fjerne barten?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Etter å ha lest alle disse svarene har jeg bestemt meg for å vente med å fjerne barten Så lenge den holder seg så lys som nå, så er det greit nok, men hvis den blir mørkere så kommer jeg nok til å gå for strips
Tusen takk for tips alle sammen


Ja strips er tingen!!! hihi.

__________________




tufsa83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 22:45   #30
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Fjerne barten?

Ser ikke på avatarbildet ditt at du har noen bart i hvert fall

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 08:21   #31
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Fjerne barten?

Sitat:

Ser ikke på avatarbildet ditt at du har noen bart i hvert fall

Nei, bare verdens mest saligste glis

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 08:25   #32
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Fjerne barten?

lurer på hva du har drevet med i natt jah....hmmm....

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stenge/fjerne en tråd janmesi Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 08-05-06 18:12
SV vil fjerne en ferieuke Huldr Generell diskusjon 5 01-04-06 17:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no