Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hjeeelp!! Matgal er matlei!!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-05-05, 15:29   #26
matgal
Medlem
 
matgal sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 40
Innlegg: 216
matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

Matgal lagde pizza i går... Har aldri laga hjemmelagd pizza før, så har ingen ting å sammenligne med... Det ble godt... Samboeren min syns bunnen smakte litt mye omelett.. Men det var vel stort sett det det var... 6 egg, 1dl spelt, 1\2 dl vann... Sært... Bunnen skulle steke litt før jeg tok på fyllet.. Selvfølgelig.. Den var jo fullstendig flytende.. Og da jeg tok den ut for å ta på fyllet var den driiiit stor.. Fylte hele ovnen!! Så tok jeg den ut av ovnen og da bare klappa den sammen... Hørte lyden vett... Fssssssssssssssssssssss.. Men den blåste seg ikke opp igjen når jeg hadde tatt på fyllet da.. Så da ble det ikke noe problem.. Heldigvis..
Er fornøyd! Men ble så sykt mett!! Heavy bunn!!! Hehe.. Så det er masse igjen.. Skal spise det nå snart.. Nam, gleder meg!!
Takk for alle tipsa.. Skal prøve mer ny mat etterhvert...
Det er bare å komme med flere tips også... For det kan virke som om det ikke bare er jeg som er matlei..

__________________
Hilsen Matgal
-helt enkelt gal etter mat..
(og alt annet som kan spises...)
matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nå er jeg uttrolig matlei!!! cathrine Induksjonen 7 26-07-04 10:43
Hjeeelp Adolph Tidemand Dumsi Generell diskusjon 4 07-06-04 23:28
matlei joya Dr Lindbergs 2 02-06-04 17:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no