Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-06, 16:35   #26
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke!

Jeg har ligget lavt på telling de siste ukene, og skal feste måleren i BH-en igjen i morgen! Kommer tilbake med ukeresultat neste mandag. Har "bare" ti tusen pr dag som mål denne uka ...

Henger dere med, dere andre også?

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 23-08-06, 09:52   #27
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke!

Det ensomme medlemmet melder seg nok en gang. Pliktskyldigst!
Fortsetter å trave og gå med skrittelleren på meg, men nok en uke gikk uten at jeg klarte å "nå nye høyder" - for å si det sånn ...
Så i dag er jeg klar for å legge inn en runde på tredemølla her på jobben!
Vet ikke om jeg gidder å fortsette å melde inn bestrebelsene mine her ... siden det er litt labert med medlemmer og tilbakemeldinger. Men lykke til videre alle sammen! Keep on walkin'!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-06, 10:55   #28
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke!

Ser ut som vi mista resten av gjengen, Charmtassen ... jeg har jo ikke akkurat vært ivrigst til å fortelle hvor dårlig det går, jeg heller ... Jeg får det ikke helt til. Slurver med både trening og mat. Vet hva dette handler om ... trenger litt tid til å ta tak på ny, men jeg kommer, jeg kommer (så småning om).

Kanskje vi bare skal legge ned hele skritt-teller-gjengen inntil videre?

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 23-08-06, 11:08   #29
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke!

Vi fortsetter å gå og spise og står på videre, Ebbamor - men vi kan jo bare ta en pause i registreringa, ikke sant?
Når du føler at ting faller på plass igjen (og jeg vet at sånt kan ta tid etter det du har vært med på), så hoyter vi til hverandre og sier at "nå starter vi igjen". Godt med litt støtte og motivasjon, vet du!

---------- P A U S E B I L D E ----------

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-06, 21:40   #30
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke!

Vært litt opp og ned med gåinga mi i ferien, men stort sett over 7000 pr dag. Men veldig fornøyd med den ene dagen jeg var i gøteborg da. 18 000 skritt!!
Men dritstøl dagen etter da....
Begynner å føre statistikk igjen på mandag.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-08-06, 21:42   #31
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke!

18 000 er bra, Carisma
Har ikke tenkt å gi meg helt, jeg heller ...
Dere hører mer fra meg om ikke altfor lenge.

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 03-09-06, 18:32   #32
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke!

Nå vil jeg gjerne komme igang med skritt-rapporteringa her inne igjen, folks! Jeg kliner til og skryter av 65 000 skritt den siste uka, og det er jeg fakisk ikke mindre enn strååååååååååålende fornøyd med

Jeg har bestemt meg for å gå litt mer strukturert. De dagene jeg er på skolen, orker jeg ikke å gå mer enn det som blir ut av å gå fram og tilbake pluss opp og ned trapper til og fra forelesninger (jeg tar ALDRI heisen!). Jeg er helt pumpa etter en full skoledag. Er ikke vant til å bruke hodet etter en laaaang sommerferie, hihi. Det blir faktisk mellom 6 og 8 000 skritt på slike dager. Det er jo ikke gæli, da! På "fridager" (skal jo egentlig lese ... hehe) går jeg skikkelige treningsturer på mer enn 12 000 skritt. Et par-tre slike turer i uka med innlagte høypulsøkter for å øke kondisen en smule vil gjøre forskjell på relativt kort tid, tenker jeg. Er i siget igjen, som dere skjønner. Ketose er jaggu en fin oppfinnelse!

Hvordan går det med dere andre?

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 16:25   #33
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke!

Det har ikke vært mye skrittelling på meg heller i det siste ... - har jo så herlige valper som jeg bare måååå sitte og se på hele kvelden
Men nå har jeg akkurat fått vite at det skal bestilles skrittellere til alle ansatte her på jobben. Vet ikke så mye mer ennå, men vi skal visst ha interne konkurranser og greier - så jeg får bare finne fram joggeskoa og pusse støv av dem
Melder meg her igjen så fort jeg vet noe mer - for da regner jeg med at jeg i hvert fall får noe å melde

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no