Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva drikker du?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-11, 23:17   #26
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker du?

Ett glass fun-light med appelsinsmak til frokosten. Et og annet glass soyamelk naturell, kaffe, te på kveldene, litt sukkerfri brus og litt vin i helgene

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 23:17   #27
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva drikker du?

Har falt pladask for kamillete. Yammi!
Drikker også 2 l vann pr dag. Cola zero i helgene

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 23:40   #28
prøvende
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 51
prøvende er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker du?

Opprinnelig lagt inn av elsker lavkarbo, her.

dere som lager smoothie, hvordan lager dere det?
jeg brukte tidligere mye av det sjøl men da brukte jeg frossne bær og frukt og det kan jeg jo ikke nå.

Jeg tok 100 g frossne bringebær (0,4 kh), 2 stk egg (2 kh), 2 ss olivenolje, 2 ts natreen og 0,5 dl fløte (1,4 kh)
Altså totalt 3,8 kh

Kjører alt i foodprosesoren og tilsetter litt vann om jeg synest det er litt tykt. Husk bare på at om det blir stående en lite stund blir det helle mer flytende fordi bærene ikke er frossede mer.

__________________


prøvende er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 03:43   #29
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker du?

Lillebroren min har ADHD og han nevnte noe om at mange med ADHD reagerer på e-stoffet e-211 ( tror jeg at det var....) det var visst mye verre enn sukker. Sjekk det opp med legen eller noe for å få det helt riktig. Tror det finnes i mange sukkerfrie produkter.

Lite tips

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 18:52   #30
bamseline34
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 32
bamseline34 er på en erverdig vei
Question

Sv: Hva drikker du?

Er det lov å drikke fun light på lavkarbo LCHF?
Hvis ja alle typene?

Jeg drikker forferdelig mye brus , pepsi max, tørr ikke si hvor mye det blir for flaut. men jeg tenkte noe å bytte på kanskje hadde vært tingen.

en ting til. dere som drikker pepsi max, hvor mye drikker dere i løpet av en dag?

bamseline34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 19:05   #31
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker du?

100 g frossne bringebær (0,4 kh), Bringbær har 3,2kh pr 100g

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 19:47   #32
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Hva drikker du?

Farris og juice blandings er veldig godt!

Og så drøyer man juicen og vanner ut sukkeret.

Vi er hjemme med tett i nesen og mitt lille luksusbarn drikker farris og brämhults bringebær, som riktignok har tilsatt sukker, men selv da med 9g pr 100. og blandingen er 50/50...

All naturlig juice, med fruktkjøtt og whatnot, blir mer interessant med farris for det bruser mer av det

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 20:52   #33
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 39
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: Hva drikker du?

Jeg fant sukkerfri iste i butikken på en slik liters flaske, men nå er det jo ikke sikkert det er riktig søtning i den da*aner ikke*
Men det står null karber på den, kjempegreit for meg som elsker iste!

__________________
Ketolyse her
Oppstart 24 januar
megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:35   #34
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker du?

Iste er godt! Kan jo lage det selv også av vanlig svart te eller en fruktte. Lage den ekstra sterk og avkjøle.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:48   #35
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker du?

Akkurat nå, så nyter jeg et glass tørr hvitvin

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:52   #36
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker du?

Heldiggris. Jeg har bestemt at jeg ikke får vin før til helga.
Drikker vann akkurat nå.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:55   #37
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hva drikker du?

Her går det i kaffe, te, kaffe, te, kaffe, te, vann, dopause, mere te, og bitte, bitte litt Cola Zero en sjelden gang i blant. XD

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 22:26   #38
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker du?

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Heldiggris. Jeg har bestemt at jeg ikke får vin før til helga.
Drikker vann akkurat nå.

Ifølge bibelhistorien gjorde jo Jesus vann til til vin jeg føler meg velsignet

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 22:27   #39
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker du?



?

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 23:01   #40
HappyMe
Medlem
 
HappyMe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Skottland
Alder: 34
Innlegg: 91
HappyMe er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker du?

Vanligvis drikker jeg et glass juice til frokost, så te, vann og pepsi max resten av dagen.
Men det ene frokostglasset til juice kan gjerne bli til to på morgenen, for jeg er glad i å ha noe å drikke under hele måltidet. Så idag var første dagen jeg har kjøpt melk. Og ikke bare melk, men h-melk. For meg å være var det utrolig rart. Ikke bare er jeg ikke glad i melk, men har alltid holdt meg unna h-melk før (før lavkarbo, selvfølgelig). Må si det faktisk var veldig godt med et glass melk til fløtepannekakene i dag, så jeg tror jeg sakte men sikkert skal trappe ned juicen og gå over til melk til frokosten.
Hihi, en lang avhandling fra min side i dag.

HappyMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 23:19   #41
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva drikker du?

Opprinnelig lagt inn av bamseline34, her.

Er det lov å drikke fun light på lavkarbo LCHF?
Hvis ja alle typene?

Jeg drikker forferdelig mye brus , pepsi max, tørr ikke si hvor mye det blir for flaut. men jeg tenkte noe å bytte på kanskje hadde vært tingen.

en ting til. dere som drikker pepsi max, hvor mye drikker dere i løpet av en dag?

Uff alt for mye, bler temmeligt flaue eg åg... Somregel 3 liter... Men skal prøve å kutte det ut. Mange flinke her inne som bare drikker brus i helgene, det synnes jeg er lurt, blir ganske avhengig av pepsi max..

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 23:44   #42
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva drikker du?

Jeg er ikke flink til å drikke.
Det blir lite vann.
- Drikker svakt utblandet funlightsaft,
- te med kunstig søtning,
- eggemelk med variert smak, og
- smoothie.
Har bare drukket brus tre ganger på de 5 ukene jeg har gått på kuren.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 11:06   #43
bamseline34
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 32
bamseline34 er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker du?

Opprinnelig lagt inn av ccgirl1982, her.

Uff alt for mye, bler temmeligt flaue eg åg... Somregel 3 liter... Men skal prøve å kutte det ut. Mange flinke her inne som bare drikker brus i helgene, det synnes jeg er lurt, blir ganske avhengig av pepsi max..


tre liter. det var da ikke så ille. jeg har mer en det tilog med.
Jeg kjeder meg drikker

bamseline34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo LCHF Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 17:32   #44
olsoraune
Juniormedlem
 
olsoraune sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Filippinene
Innlegg: 14
olsoraune er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker du?

Jeg var kronisk avhengig av Coke Zero. Drakk 1-2 liter daglig, men etter at jeg ble mere kostholdsbevisst, gikk jeg konsekvent over til vann. Det var ikke vanskelig i det hele tatt, da jeg folte kroppen min hadde det bedre, og vekta gikk ned. Forutsetningen er selvfolgelig at man har godt vann og innforer vaner. F.eks sitter jeg aldri meg ned med PC'en uten et stort glass vann som bare forsvinner av seg selv. De gangene jeg koser meg med alkohol, blander jeg meg bare et glass med ren vodka og lskaldt vann..

olsoraune er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Drikker du vin? Areola Nyheter / media 32 03-06-10 21:24
Drikker? Jabba Spørsmål og svar 11 28-01-09 15:57
Hva drikker du? Neptun-86 Generell diskusjon 16 03-05-08 19:21
Hva drikker man i ED? Vibeke-67 Eurodiett 8 18-04-08 23:11
Hva drikker man? Elisabeth25 Lavkarbo generelt 4 29-06-05 21:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no