Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-09-11, 08:02   #26
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

Jeg er også nybegynner, og har holdt på bare i en uke, men vekta har gått ned 3,5 kg
Teller ikke karb, men vet at det er 22 gram i shaken min om morran, så prøver jeg å holde meg unna karb ellers.

Har tatt av to beltehull rundt magen den ene uka, så jeg er godt motivert for å fortsette

Oj..INGEN karbohydrater (foruten shaken). Hva spiser du da?
Ingen grønnsaker i kostholdet?

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 08:15   #27
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Siwa - hvorfor ikke bytte shake til Atkins sin, som har mye mindre karber enn 22.
Eller rett og slett spise mat til frokost, 22 karber som dagsrasjon og det på morningen gir ikke mange muligheter i løpet av dagen.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 15:57   #28
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Hva slags shake er det snakk om ?

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 18:38   #29
ninahp
Nytt Medlem
 
ninahp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 2
ninahp er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av oppavsofaen, her.

Hvor mange kg har dere gått ned i uken? Hvor mange karbohydrater holder dere dere til pr dag? Hvor "nazi" har dere vært hva kosthold angår? Har dere trent noe ved siden av?

Og hvor mye veide du/skal du ned?

Maaange spørsmål her..

Jeg begynte for 3-4 uker siden og teller ikke karbohydrater men prøver å holde meg unna matvarer med over 6 g karbo pr 100g. Har foreløpig gått ned ca 3,5 kg men ikke vært veldig "nazi", det har glippa litt innimellom for å si det sånn har heller ikke kommet i gang med trening, så jeg skal dra meg inn litt til uka.
Starta i utgangspunktet for å få helsa på plass, men vil gjerne ned 5-6 kg til, men jeg har ikke noe tidspress for hvor fort det skal gå. Regner med ca 1/2 kg i uka i snitt, jeg

__________________


ninahp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annet Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 19:52   #30
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av oppavsofaen, her.

Hvor mange kg har dere gått ned i uken? Hvor mange karbohydrater holder dere dere til pr dag? Hvor "nazi" har dere vært hva kosthold angår? Har dere trent noe ved siden av?

Og hvor mye veide du/skal du ned?

Maaange spørsmål her..

Jeg har ikke gått ned mer enn 1,8 kilo og har holdt på igjen nå i snart 3 uker. Men jeg var i dåp forige søndag og spiste litt kake - og det henger nok igjen gitt. Dette var et planlagt sprekk, men ellers føler jeg at jeg er ganske nazi på det meste. Har til og med vært uten pepsi max i en uke nå.
Jeg teller ikke karber, men ser på næringsinnhold og holder meg unna de som har mer enn 7 pr 100g. Vet av sist jeg spiste lavkarbo at jeg ikke spiser like mange måltider pr dag som på et høykarbokosthold så om jeg spiser litt ekstra karber (2 pr 100g) som de fleste har som grense så går det bra.

Jeg skal ned totalt 17 kilo, men først skal jeg ned til en normalvektig BMI så tar vi det deretter.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 21:00   #31
Cilo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 44
Innlegg: 38
Cilo er ny på veien

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Jeg startet på 89 kg, har gått ned 10,2 kg til 78,8 nå på 10-11 uker. Det går ikke superfort, skulle gjerne gått ned et par kg i uka, men 0,5-1 kg i uka skal vel være bra for kroppen??
Jeg skal ned til 69 kg, så 10 kg igjen!

Jeg gikk ned raskt de første par-tre ukene, så begynte det å gå saktere... Men jeg spiste et par skiver fedonbrød om dagen, når jeg sluttet med det gikk det raskt nedover igjen! Jeg kan fint spise søtning og drikke kaffe, men fedonbrød var ikke bra. Jeg ligger vel på en 20-30 gr kh om dagen tenker jeg.

Jeg trener i perioder, kan trene 3 ganger i uka, for så å ikke trene uka etter. Spørs hvor mye tid jeg har.

Cilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 17:28   #32
junana
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 24
junana er på en erverdig vei
Talking

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Hei.
Jeg er helt ny her inne. Startet på lavkarbo i går, etter å ha kjøpt boka "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter". Veier 77 kg og målet er 68 innen 9. des. for da er det julebord og jeg vil inn i kjolen som jeg brukte for fem år siden. Er utrolig spent på å prøve denne kuren og så langt har det gått veldig bra. Trener tre dager per uke og går minst 10.000 skritt de fire andre.
Veldig motiverende å lese andres historier her inne. Men 1 kg i uka kan jeg ikke tro er mulig...da er jo dette en skikkelig mirakelkur

junana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 18:06   #33
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

junana: Det som sies er at dette slettes ikke er en diett, men en livstilsomlegging. Det er så mange andre fordeler med lavkarbo og ikke bare vektnedgangen. Det finner du ut etterhvert.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 18:15   #34
oppavsofaen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 103
oppavsofaen er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Det blir nok helst en livsstilsomlegging ja! Ellers går man opp igjen alt sammen, og gjerne vel så det, med en gang dersom man begynner på høykarbo igjen. Selv har jeg tenkt å være veeeldig streng til jeg har nådd målet mitt (og kanskje enda litt til, så jeg har litt å gå på), og så kommer jeg nok til å slakke tøylene litt..

oppavsofaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 18:58   #35
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av junana, her.

Hei.
Jeg er helt ny her inne. Startet på lavkarbo i går, etter å ha kjøpt boka "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter". Veier 77 kg og målet er 68 innen 9. des. for da er det julebord og jeg vil inn i kjolen som jeg brukte for fem år siden. Er utrolig spent på å prøve denne kuren og så langt har det gått veldig bra. Trener tre dager per uke og går minst 10.000 skritt de fire andre.
Veldig motiverende å lese andres historier her inne. Men 1 kg i uka kan jeg ikke tro er mulig...da er jo dette en skikkelig mirakelkur

Jeg ser du kaller det kur. Da vil jeg bare si før du får kommet for godt i gang, at hvis dette er en kur, en midlertidig kur, kun for komme ned i en kjole..så vil du legge på deg igjen når du går tilbake til vanlig kost. Vil du derimot holde vekta når du har kommet ned til 68 kg så må du fortsette å spise lavkarbo.

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:18   #36
Siwa
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Tr.heim
Alder: 49
Innlegg: 77
Siwa er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av LiseSJ, her.

Kom til svigers for et par dager siden, og de klarte ikke å svare på om de hadde det bra, det eneste de utbrøt var: " fy søren og bra du ser ut! du har jo blitt så mye tynnere!" tihi.. Godt og høre for ei jente som meg, som alltid har vært litt rund i kinnene. =) Også gått ned 3 kg på 1 1/5 uke ;D hurra for oss ;D Flink du er.. *hiigh five*

Deilig med sånne kommentarer
Superbra, og det gir såå motivasjon til å fortsette

__________________
Veien mot vektnedgang kan være tøff!!

Siwa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:22   #37
Siwa
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Tr.heim
Alder: 49
Innlegg: 77
Siwa er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

manebane: Jo, spiser litt brokkoli til middag, ellers bare reint kjøtt, egg og bacon. Tenkte ikke på når jeg skrev

Stegforsteg: Drikker shake fordi jeg ikke er veldig glad i mat til frokost

Opheliia: Drikker Herbalife sin shake, fordi jeg er distributør der, og synes den smaker best av alle jeg har prøvd

__________________
Veien mot vektnedgang kan være tøff!!

Siwa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:23   #38
junana
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 24
junana er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Ok, takk for info. Det er ikke lett å tenke på at man er nødt til å planlegge kostholdet sitt så nøye i årene framover, for vil jo ikke gå opp igjen når jeg har nådd målet mitt nei. Men regner med det blir en vane.
Har nettopp spist smelta ost med oregano - og det var jo veldig godt som kveldssnacs, og knekkebrødene er jo veldig gode til frokost og lunsj. Middag går greit, for har ikke spist så mye poteter og ris tidligere. Det verste blir pasta, potetgull og pils (

junana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:30   #39
LiseSJ
Medlem
 
LiseSJ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 34
Innlegg: 200
LiseSJ er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av junana, her.

Hei.
Jeg er helt ny her inne. Startet på lavkarbo i går, etter å ha kjøpt boka "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter". Veier 77 kg og målet er 68 innen 9. des. for da er det julebord og jeg vil inn i kjolen som jeg brukte for fem år siden. Er utrolig spent på å prøve denne kuren og så langt har det gått veldig bra. Trener tre dager per uke og går minst 10.000 skritt de fire andre.
Veldig motiverende å lese andres historier her inne. Men 1 kg i uka kan jeg ikke tro er mulig...da er jo dette en skikkelig mirakelkur

Kjøpte også denne boka har prøvd det knekkebrød i mikro-oppskriften, og det funka superbra til en travel morgen ;D les litt i den, veeeldig kjekk bok!

1 kg i uka er supermulig, i alle fall i starten. Jeg har gått ned 3 kg på to uker! =)

__________________
Journalen min =)

I am the one who got myself fat, who did all the eating. So I had to take full responsibility for it. Kirstie Alley
LiseSJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert med et hint av LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:46   #40
junana
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 24
junana er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Å, så bra. Skal prøve det knekkebrødet i micro. Mange fine oppskrifter i boka, og veldig mye info og tips på div. blogger

junana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:58   #41
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

manebane: Jo, spiser litt brokkoli til middag, ellers bare reint kjøtt, egg og bacon. Tenkte ikke på når jeg skrev

Stegforsteg: Drikker shake fordi jeg ikke er veldig glad i mat til
frokost


Opheliia: Drikker Herbalife sin shake, fordi jeg er distributør der, og synes den smaker best av alle jeg har prøvd

Det som er så deilig med lavkarbo er at man spiser når man er sulten. Og da trenger du ikke å ta den shaken til frokost, heller spise brunch hvis det passer magen din bedre

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 21:50   #42
Skriblerier
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 32
Innlegg: 37
Skriblerier er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Startvekta mi var 83.0 kg, og da tenkte jeg at nå får det være nok! Gikk opp tre kilo i løpet av sommeren...

Er på mi fjerde uke nå, og nedgangen har gått som følger;
Uke 1 - 81 kg (-2.0)
Uke 2 - 79.6 kg (-1.4)
Uke 3 - 78.5 kg (- 1.1)
Samlet 4.5 på tre uker

Veier på onsdager, så spennende å se hvordan det har gått, i og med at jeg har sprukket litt denne uken... har vært litt matlei osv. Kjenner jeg bare er så LEI av å kutte opp grønnsaker, hele tiden
Er ikke så nazi på karbene, må innrømme at jeg ikke teller de. Bruker heller å tenke på hva jeg spiser, velge riktige grønnsaker og spise en grei blanding mellom protein, fett og lite karber. Blir nok mer opptatt av karbene om jeg når et platå eller vekten stopper opp

Jeg har ikke trent, for jeg blir uvanlig fort sliten og får utrolig hjertebank bare av å gå til bussholdeplassen. Jeg venter litt og satser på at det bedrer seg før jeg prøver igjen.

Ønsker å komme ned til 60, men jeg tar delmål for delmål og jobber nedover Har god tid på meg, men satser på å være nærmere 70 før jeg stikker en tur til London i midten av November, det blir 'godismålet' mitt

__________________
Delmål 1: 80 kg | Delmål 2: 75 | Delmål 3: 70 | Delmål 4: 65 | Hovedmål 5: 60


Skriblerier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 16:05   #43
Siwa
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Tr.heim
Alder: 49
Innlegg: 77
Siwa er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Det som er så deilig med lavkarbo er at man spiser når man er sulten. Og da trenger du ikke å ta den shaken til frokost, heller spise brunch hvis det passer magen din bedre

Men jeg ER sulten, bare at jeg klarer ikke spise mat
Helt tullete ja, men hvis du har noen supre forslag jeg kan prøve å spise, så er jeg takknemlig

Trur nemlig etter en kjapp tur på vekta i dag (etter bare 5 timer søvn) at jeg har gått opp 500 gr

__________________
Veien mot vektnedgang kan være tøff!!

Siwa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 16:12   #44
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

Men jeg ER sulten, bare at jeg klarer ikke spise mat
Helt tullete ja, men hvis du har noen supre forslag jeg kan prøve å spise, så er jeg takknemlig

Trur nemlig etter en kjapp tur på vekta i dag (etter bare 5 timer søvn) at jeg har gått opp 500 gr

Jeg spiser en skive med møllerens lavkarbobrød (fås kjøpt på Rema 1000 i sånn 1-2-3 pose ) om morningen hvis jeg er sulten om morningen.

Ellers så pleier jeg alltid å ha ferdig blandet salat i kjøleskapet sånn at det er lett å forsyne seg fra det. Jeg tar også plutselig vare på middagsrester som kjapt kan varmes i mikroen om morningen.

(hvis du absolutt vil ha shake vet jeg atkins har shake med netto 2 karber eller noe rundt der... )

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 16:23   #45
Siwa
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Tr.heim
Alder: 49
Innlegg: 77
Siwa er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Jeg spiser en skive med møllerens lavkarbobrød (fås kjøpt på Rema 1000 i sånn 1-2-3 pose ) om morningen hvis jeg er sulten om morningen.

Ellers så pleier jeg alltid å ha ferdig blandet salat i kjøleskapet sånn at det er lett å forsyne seg fra det. Jeg tar også plutselig vare på middagsrester som kjapt kan varmes i mikroen om morningen.

(hvis du absolutt vil ha shake vet jeg atkins har shake med netto 2 karber eller noe rundt der... )

Da skal jeg innom Rema å kjøpe sånn lavkarbobrød på tur heim i dag
Jeg pleier som regel å lage meg salat på kveldene, så jeg har til lunch på jobb.
Er ikke at jeg MÅ shake, men det er fryktelig enkelt, særlig de morgene jeg racer ut døra kl 06 på morra :gjesp:
Skal bruke opp de Herbalife shakene jeg har, så skal jeg prøve meg på Atkins sin etterpå om jeg ikke har endret matvaner helt.

Skal få lånt eller kjøpt meg ei lavkarbo bok også, greit å lese litt mere enn bare her inne

__________________
Veien mot vektnedgang kan være tøff!!

Siwa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:54   #46
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

manebane: Jo, spiser litt brokkoli til middag, ellers bare reint kjøtt, egg og bacon. Tenkte ikke på når jeg skrev

Stegforsteg: Drikker shake fordi jeg ikke er veldig glad i mat til frokost

Opheliia: Drikker Herbalife sin shake, fordi jeg er distributør der, og synes den smaker best av alle jeg har prøvd

Aha. Jeg skjønner!

(Ikke at jeg skjønner hvorfor shake da men. Herbalife og egentlig alt av slanke-shaker/piller/pulver er ... Men meg om det)

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:59   #47
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av junana, her.

Ok, takk for info. Det er ikke lett å tenke på at man er nødt til å planlegge kostholdet sitt så nøye i årene framover, for vil jo ikke gå opp igjen når jeg har nådd målet mitt nei. Men regner med det blir en vane.
Har nettopp spist smelta ost med oregano - og det var jo veldig godt som kveldssnacs, og knekkebrødene er jo veldig gode til frokost og lunsj. Middag går greit, for har ikke spist så mye poteter og ris tidligere. Det verste blir pasta, potetgull og pils (

Helt ærlig? Det er kun psykisk at det blir det "verste". Du vil fort innse at du klarer å leve helt fantastisk uten både poteter, ris, pasta, potetgull og pils. Gi kroppen tid til det nye kostholdet

(Og for all del, det er ikke sånn at du aldri kan smake på de tinga mer, men noen velger å avstå 100% fordi det er best for dem, andre tillater seg kanskje litt pasta en eller annen gang..det er ikke noen fasit og noen regler om at du aldri får lov, det er jo helt opp til deg hva du vil gjøre.)

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 07:58   #48
kamuzz
Juniormedlem
 
kamuzz sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 18
kamuzz er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Veide 75 når begynte for 2 uker siden, og har gått ned til 70,5 kg. Målet er 65 kg. Setter meg små delmål etter jeg har kommet til 70. Har vært nazi i 2 uker, mlm 5-15 karb hver dag, mn igår ble det litt mer. Ble plutselig såååå sukkerhungrid at jeg tok en neve m som stod igjen etter et besøk og noen slurker melk....huff....men i dag er det påån igjen!!!

Lykke til alle sammen!!!!

kamuzz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 11:37   #49
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Jeg starta opp igjen på ketolysekuren 13 august etter en laaang pause på mange mnd, jeg veide da ca 72 og i dag var jeg på vekta og den viste 69.5, jeg skal ned til 62-63 kg, så det er en lang vei fremdeles dit men jeg skal ikke gi meg denne gang, jeg har vært i ketose hele tiden og har klart både bursdager og annet selskap uten sprekk, har funne noen hvitviner som har svært lite sukkerinnhold som er helt greit å drikke i selskaper
Jeg prøver også å få til 3 lange gåturer i uka er ganske fornøyd med det

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 17:36   #50
junana
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 24
junana er på en erverdig vei
Wink

Sv: Dere som veier mellom 70 og 85 kg, og skal ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Helt ærlig? Det er kun psykisk at det blir det "verste". Du vil fort innse at du klarer å leve helt fantastisk uten både poteter, ris, pasta, potetgull og pils. Gi kroppen tid til det nye kostholdet

(Og for all del, det er ikke sånn at du aldri kan smake på de tinga mer, men noen velger å avstå 100% fordi det er best for dem, andre tillater seg kanskje litt pasta en eller annen gang..det er ikke noen fasit og noen regler om at du aldri får lov, det er jo helt opp til deg hva du vil gjøre.)

Høres bra ut. Har foreløpig ikke vært noe problem å stå over alle p'ene, og tenker at det skal vel gå ann å kunne ta et par lite-øl ved evt. lønningspils m jobben ol. Men, ikke nå, nå vil jeg bare kjøre på og komme enda bedre igang

junana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor ofte veier dere dere?? Sugarmom Spørsmål og svar 39 25-05-11 17:05
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Lavkarbo generelt 13 28-02-10 19:06
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Generell diskusjon 2 11-11-09 10:18
Veier dere maten? Stilken Ketolysekuren 11 16-04-09 08:24
Veier dere dere med eller uten klær? Dolly Lavkarbo generelt 23 27-03-07 09:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no