Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Brød fra Rimi, type lavkarbo

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-13, 10:04   #26
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Brød fra Rimi, type lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Bare jeg som syns det var forferdelig... Svampete og fælt!

Jeg liker det veldig godt, det er med unntak av Fedon sitt (som inneholder mye mer karber) det lavkarbobrødet som ligner mest på vanlig brød, men det er litt fuktigere enn vanlig brød ja. Skjærer det opp i butikken, putter i frysere og tar opp de skivene jeg trenger. Tiner på kort tid og blir kjempegode i brødristeren!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-05-13, 18:56   #27
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Brød fra Rimi, type lavkarbo

Jeg synest lavkarbobrødet til Rimi smaker knallgodt, men lurer på om det er bare min kropp som tuller, eller om det er mer karber i brødet nå?
Tidligere kunne jeg spise to tynne brødskiver uten og få nevneverdig blodukkerstigning.
De tre siste gangene jeg har kjøpt dette så flyr blodsukkeret mitt i været etter ei skive

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 21:42   #28
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Brød fra Rimi, type lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg liker det veldig godt, det er med unntak av Fedon sitt (som inneholder mye mer karber) det lavkarbobrødet som ligner mest på vanlig brød, men det er litt fuktigere enn vanlig brød ja. Skjærer det opp i butikken, putter i frysere og tar opp de skivene jeg trenger. Tiner på kort tid og blir kjempegode i brødristeren!

Ja, det er jo helt likt fedonbrødet hos rema. Som jeg også syns er svampete.... Men så liker jeg ikke vanlig brød da, kan til nød spise om det er veldig grovt ala rugbrød eller helst mer (men ikke så syrlig).

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 22:28   #29
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Brød fra Rimi, type lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, det er jo helt likt fedonbrødet hos rema. Som jeg også syns er svampete.... Men så liker jeg ikke vanlig brød da, kan til nød spise om det er veldig grovt ala rugbrød eller helst mer (men ikke så syrlig).

Nå er det lenge siden jeg spiste Fedonbrødet, men synes ikke å huske at det ligner så veldig? Det er jo bare 1/3 så mye karber i Rimi-brødet og det er da både mørkere og litt fuktigere? Jeg er veldig glad i brød egentlig og har spist meg litt lei på knekkebrød kjenner jeg...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Diabetes type 1 og lavkarbo flaskeee Lavkarbo generelt 42 11-07-13 01:06
Diabetes type 1 og lavkarbo Trolltika Spørsmål og svar 23 06-03-12 07:10
Lavkarbo og diabetes type 1 Småbolle Stoffskifte / hormonproblemer 2 29-01-12 16:35
Lavkarbo mot diabetes type 2 bgm Spørsmål og svar 3 11-01-10 11:11
Hvilket brød er sunnest av "Dansk brød eller Lavkarbo? Aadna Lavkarbo generelt 14 28-09-06 21:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no