Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-10, 08:56   #26
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Er vel mer det bastante første innlegget man reagerer på. "Alle kan være naturlig slanke". Og når noen etterspør mer informasjon/utdypelse så får man var at det gidder en ikke svare på/rest my case.
Ikke spesielt fornuftig.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 09:07   #27
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Nei, nei, men synes det var interessant å lese innlegget lell, aldri hørt om denne ayurveda....øh....teorien? før

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 09:51   #28
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Ok, Vettel. Du vil altså vite hvorfor jeg mener alla kan være slanke? Vet du, tanken bare slo hardt ned i meg plutselig og det skjedd uten masse vitenskapelige fakta rundt. Og dette skjedde etter at jeg så ofte leser her inne folk si at de ikke forventer å bli helt slanke og at de derfor setter målet lavere (høyere i kg). Hvis du tenker steinaldermennesker som lever stort sett av fett og protein så tviler jeg sterkt på at noen, uansett kroppstype,hadde tykk kropp. Og nå som alle vi her inne starter med lavkarbodiett ala' de på den tida kan jeg ikke skjønne annet enn at vi alle skulle, på et eller annet tidspunkt, bli slanke. (De som går ut av ketosen og blir der regnes ikke med, selvsagt.) Vi er genetisk ikke designet til fedme. Vi er designet for å lagre for hardere tider,ja, men ikke designet for å forbli tykke. Se på fruktsesongen!. Den er om høsten, ikke hele året rundt. Så vi skal spise oss opp på høsten for en kald vinter og være slanke når sommeren igjen er her.

At noen ikke er enig med overskriften min er betenkelig. Dette var ment som inspirasjon, til en debatt om at det er mulig for alle å bli slanke. Jeg skulle visst ikke lagt inn det med kroppstypene, men heller brukt egne ord, skjønner jeg. Men gjort er gjort og det åsredigere har jeg ikke funnet ut hvordan gjøre. Det var et spontant innfall dette. Det kommer sikkert flere av dem.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 09:56   #29
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Det var et spontant innfall dette. Det kommer sikkert flere av dem.

Go girl! Du minner meg om meg

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 10:21   #30
charlot
Juniormedlem
 
charlot sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 35
charlot er på en erverdig vei

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Tror nok mye av grunnen til at mange ser unaturlig slanke ut når de går mye ned i vekt er de slanker seg for raskt eller på feil måte, slik at mye av muskelmassen går med samtidig (med mindre de slanker seg direkte magre, så klart). Tviler iallefall på at noen er genetisk "fordømt" til å være overvektige, med mindre det ligger sykdommer til grunn... Alle i min familie og nær slekt er overvektige, de fleste sykelig, så jeg håper jeg har rett

charlot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vegetar Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 10:26   #31
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Har noen fått det resultatet av denne dietten som du/dere vet om? Det er vel mindre sannsynlig med lavkarbodiett siden den bevarer muskelmassen ved hjelp av proteiner nok i kosten, skulle jeg tro.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 10:35   #32
charlot
Juniormedlem
 
charlot sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 35
charlot er på en erverdig vei

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Jeg håper det! Var nettopp derfor jeg valgte dette kostholdet

Leste iallefall en forskningsrapport hvor de målte muskelsvinn på forskjellige dietter, og alle variasjoner av lavkarbo de testet (alle med mye protein) viste mye mindre muskelsvinn enn tradisjonelle lavkaloridietter.

charlot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vegetar Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 10:42   #33
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Alle KAN kanskje, men er det et mål i verden at alle SKAL bli "slanke"? Og hvor tynn er "slank"?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 10:51   #34
charlot
Juniormedlem
 
charlot sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 35
charlot er på en erverdig vei

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Nei, selvfølgelig må jo alle finne sin trivselsvekt. Tror nok mange som teknisk sett er overvektige, er minst like sunne og friske som mange "normalvektige" også (iht. BMI). Egen trivsel og helse er jo det eneste som betyr noe

charlot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vegetar Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 10:59   #35
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Føler liksom denne tråden ble litt sånn "slapp av dere, dere KAN bli tynne" Er faktisk ikke alle som er interessert i å bli slankest mulig her i verden Det er vanskelig å sette seg inn i når man aldri har vært overvektig.. at når man har hatt en BMI opp på 40 tallet, så er det faktisk heeeeelt greit å komme seg akkurat under 30.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 11:14   #36
charlot
Juniormedlem
 
charlot sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 35
charlot er på en erverdig vei

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Ser litt hvorfor du tolket det sånn, men tror ingen her mener alle bør ha som må å bli "modelltynne"? Syns forøvrig det bør være rom på forumet for oss som har et litt lavere mål også (innenfor en sunn vektskala, så klart...).

charlot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vegetar Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 11:17   #37
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Er det noen som har gitt uttrykk for at ikke det er rom for dere da?
Jeg bryr meg kun om mitt eget mål. hva andre har som mål og hvor de er har liksom ikke jeg noe med.
Men jeg gidder ikke at folk skal fortelle meg at jeg ikke må lure megselv til å tro at jeg ikke kan bli tynn.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 11:32   #38
charlot
Juniormedlem
 
charlot sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 35
charlot er på en erverdig vei

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

På meg virket det bare som det var litt av grunnen til at denne tråden ble så negativ, men mulig det var jeg som feiltolket nå

charlot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vegetar Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 11:36   #39
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Ikke vet jeg. kan bare snakke for megselv
skjønte ikke helt poenget med den første posten og derfor spør jeg hva som var poenget

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 12:38   #40
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Er da mange her inne som er litt overvektig og ønsker seg ned til sitt eget ideal. Men fremdeles sunn vekt!
Jeg kan si at jeg ønsker meg både ned til normalvekt (62,1 kg i førlge bmi) men også at vekten er slik JEG vil være. Så får vi se om mitt hode er enig med bmi eller ei. Men ned under 20 i bmi? nei da tror jeg ikke at jeg vil trives med meg selv lengere. Da må jeg nok heller trene styrke i mage/lår hvis det er disse områdene jeg da er misfornøyd med.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 13:00   #41
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

NÅ synes jeg denne tråden tok seg opp . Takk ada-emilie for at du utdypet hva du mente med tråden!
Jeg er i grunn både enig med deg og Nellie. Teknisk sett kan jo så klart alle bli slanke, så lenge forholdene ligger til rette (og med slank mener jeg ikke tynn, men normalvektig i forhold til type kropp), det er også jeg overbevist om. Men det er lenge siden man kunne koble overvekt og usunnhet direkte til hverandre, for man kan være hvor sunn som helst, tross for 5-10 kg overvekt, eller mer. Og i vårt moderne samfunn har vi jo også fått begreper som ''trivselsvekt'', for noen er den høyere enn hos andre. Det viktigste er jo at man trives med seg selv og har god helse. Det er vel helst når eksterne idealer forteller oss at vi helst bør ha hoftekam og ribbein stikkende ut, eller fenomener som hvor folk ønsker å veie et halvt tonn for å føle seg attraktive at det er på tide med et varsko.
Jeg synes forøvrig at filisofien det var snakk om i utgangspunktet her var interessant, så lenge man ser at det er ganske mye større nyanser enn hva jeg trodde i utgangspunktet. Jeg tenkte bare ''nei, ikke ennå en sånn mesmomorf, ectomorf-greier'', for det er så håpløst, når vi i realiteten er langt mer sammensatte enn som så.
Jeg for min del ser jo på armer, bein, hofter, ansikt etc at jeg er ment å ha en ganske smal og slank kroppstype, men jeg tror samtidig jeg vil være i stand til å se det selv når jeg er der. Og jeg er ikke så langt unna lenger .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 15:37   #42
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Jeg ville selvsagt ikke presse et sykt/ tynt ideal nedover hodet på noen, men ville si at jeg tror det er mulig å bli slank for alle. Liker nemlig ikke tanken på at noen skal tro de er "lukket ute fra det gode selskap" og ikke kan komme ned i en vekt de vil trives i og ha en kropp de kan like godt som den er. Det var årsaken til at jeg lagde denne tråden.

Om man ikke tror man kan bli slank er det stor fare for at man ikke blir det også, fordi da gjør man ikke det som skal til for å bli det.

Å ha tro på at kroppen vil, om man stoler på den, bli helt frisk og slik den er designet for er viktig. Når vi lytter og følger kroppens behov for aktivitet, hvile, avkobling, søvn, sultsignaler og metthetsignaler vil vi se at den blir fullkommen (ikke sammenlignet med andres kropp men ifølge ens egen genetikk). Når vi bryr oss om kroppen vår slik og ser resultatene av det, blir vi bare enda mer glad i den. Og det påvirker mye.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 18:30   #43
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

DET er jeg helt enig i, ada-emilie.

En av mine favoritt-tråder om vekt og psyke, oppdragelse, kos, mat, etc:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13412

Kommer ikke på akkurat nå, men finnes flere tråder (og journaler) som handler om dette.
Og så enig i photo om det at vi nok er litt for komplekse til å kunne settes i tre båser. Noen er blanding, andre kanskje ikke kjenner seg igjen i noen av de.
Uansett så er det viktig å lytte til sin kropp, kjenne etter hva ens egen kropp ønsker av mat, bevegelse, etc. Og målet er sunn og frisk kropp! Om det er noen kilo pluss i forhold til et meget lavvektig kroppsideal vi har i samfunnet generelt.

Ja alle kan nok bli normalvektig. Men alle VET ikke hvordan! Og hva som fungerer handler ikke bare om mat, men om psykologi også. De fleste av oss prøver og feiler stadig..
Og dessuten: å være tynn er heller ikke ensbetydende med å være sunn, på samme måte som overvekt ikke betyr usunn.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 18:42   #44
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Jeg, som flertallet av kvinnene i min familie , har vært overvektig absolutt hele livet. Spes min mor, søster og en tante har forsøkt det meste innen ulik type kost m.m for å gå ned. Ingen av oss er fortsatt normalvektige.
Så, at alle kan bli normalvektige er ikke riktig i min verden i allefall

Edit: tok en kjapp oversikt, av 8 kvinner er det ei som er normalvektig....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 19:30   #45
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Charlott: mener du det er genetisk betinget da? Og ikke kostholdet du fikk fra du var liten?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 20:19   #46
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Jeg kunne ta en laaaang prat med deg om kosthold, gener og overvekt!

Som du vet, er jeg adoptert. Hvorfor er jeg den eneste overvektige personen i min adoptivfamilie, men en av mange overvektige i min biologiske familie?

En professor i genetikk vil jeg og snuppa skal testes for et kjent overvekt- gen, faktisk!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:57   #47
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Så interessant, Kitt!

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:58   #48
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg kunne ta en laaaang prat med deg om kosthold, gener og overvekt!

Som du vet, er jeg adoptert. Hvorfor er jeg den eneste overvektige personen i min adoptivfamilie, men en av mange overvektige i min biologiske familie?

En professor i genetikk vil jeg og snuppa skal testes for et kjent overvekt- gen, faktisk!

Jeg har også blitt tipsa om gentesting for overvekt...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 22:05   #49
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Det kan altså bety at teorien min er feil da! Egentlig ikke så rart siden det er mennesker i alle mulige fasonger.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 22:20   #50
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

De snakket om det på "Legene" her for litt siden. De la frem en sånn forskiningsrapport om at vi kunne deles opp i tre grupper hvor en av gruppene hadde genet. At det ikke betydde at man MÅTTE bli overvektig, men at det var veldig stor sjanse for det, hvis man var i den gruppa.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alle disse oppskriftene med kunstis søtning kan man ikke bare bytte ut det med sukrin only Spørsmål og svar 4 11-03-10 22:05
Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen? Snehvit Ketolysekuren 22 14-01-09 16:52
Ikke bare farlig å være fet Trolljenta Nyheter / media 0 15-06-06 02:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no