Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Nye TV-serier 2010

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-10, 18:51   #26
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Being Human er jo fantastisk, jeg så begge sesongene og gleder meg som et uvær til sesong 3. :hyper:

Og Fringe er i morgen ja, sesongstart (3). Jeg, min mann og muligens min bror har booket kvelden foran hjemmekinoen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 19:24   #27
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Nye TV-serier 2010

For en fantastisk tråd! Nå har jeg funnet mange serier jeg kan se utover høsten

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 02:30   #28
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Jeg ser forresten i mine notater at jeg har testet ut Community før.

Sitat:

Hm, ble litt rar. Men den var ikke så ille. Og så var det han "Hjelp, vi er på ferie"-fyren. Terningkast 3.

Men kan vel kanskje gi den en sjanse til. Tror jeg setter på en episode av det nå.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 13:03   #29
monstermarihone
Medlem
 
monstermarihone sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 154
monstermarihone er på en erverdig vei

Sv: Nye TV-serier 2010

True blood er jo ikke akkurat nytt, men er knallbra!

monstermarihone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 16:39   #30
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Nikita

This project is based on the original French film La Femme Nikita. The story is about two assassins for a top-secret government organization assassin who goes rogue and a new assassin who is training to replace the old one.

Genre: Drama , Action/Suspense


To episoder sendt så langt. Serien var grei nok. Har potensiale i alle fall. Den minnet meg veldig om Dollhouse, selv om det jo ikke blir det samme. Jeg gir den terningkast 4 og kommer til å se på den videre en stund i alle fall.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 17:00   #31
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Nikita

This project is based on the original French film La Femme Nikita. The story is about two assassins for a top-secret government organization assassin who goes rogue and a new assassin who is training to replace the old one.

Genre: Drama , Action/Suspense

To episoder sendt så langt. Serien var grei nok. Har potensiale i alle fall. Den minnet meg veldig om Dollhouse, selv om det jo ikke blir det samme. Jeg gir den terningkast 4 og kommer til å se på den videre en stund i alle fall.

Snodig. Jeg har sett en serie for noen år siden som var basert på den filmen, og nå lager de en ny altså?

Ellers vet jeg ikke om jeg har godt av denne tråden... Har nemlig blitt hekta på Grey's. Unngikk den i mange år, for hvis du bare ser en episode så kan det virke ganske tåpelig, men så begynte jeg å se den fra begynnelsen... *sukk* ikke lurt.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 17:18   #32
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Snodig. Jeg har sett en serie for noen år siden som var basert på den filmen, og nå lager de en ny altså?

Ser at det var en serie som het La Femme Nikita. Den gikk i fem sesonger fra 1997 til 2001.

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Ellers vet jeg ikke om jeg har godt av denne tråden... Har nemlig blitt hekta på Grey's. Unngikk den i mange år, for hvis du bare ser en episode så kan det virke ganske tåpelig, men så begynte jeg å se den fra begynnelsen... *sukk* ikke lurt.

Godt jeg holder meg helt borte fra den da. Er ikke noe særlig glad i sykehus-serier. De er for sippete for min smak. Sier hun som sipper som en galning hver gang hun ser Extreme Makeover Home Edition...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 17:28   #33
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Er ikke noe særlig glad i sykehus-serier. De er for sippete for min smak.

Du har ikke sett Scrubs skjønner jeg Tok litt tid før jeg skjønte humoren i den, men nå digger jeg den!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 17:37   #34
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Du har ikke sett Scrubs skjønner jeg Tok litt tid før jeg skjønte humoren i den, men nå digger jeg den!

Hehe, glemte den. Den er ikke særlig sippete. Men jeg er ikke med på den humoren... Heller ikke med på humoren til Two and a Half Men, How I Met Your Mother eller Family Guy (og spin-offene).

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 17:39   #35
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Hehe, glemte den. Den er ikke særlig sippete. Men jeg er ikke med på den humoren... Heller ikke med på humoren til Two and a Half Men, How I Met Your Mother eller Family Guy (og spin-offene).

Det tok som sagt litt tid for min del også.

Two and a half men er jo bare smertefullt å se på! Forferdelige skuespillere og dårlig skrevet!

De to andre er helt greie... Family guy kan bli litt mye innimellom.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 18:02   #36
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Two and a half men er jo bare smertefullt å se på! Forferdelige skuespillere og dårlig skrevet!

Den er grusom! Blir provosert hvis jeg ser på den lenger enn ti sekunder (noe jeg prøver å unngå). Det er ting som tyder på at jeg og manusforfatterne har et helt forskjellig syn på det meste. Det er altså ikke bare skuespillet og den dårlige humoren, men alt mulig annet (temaer/innhold). Hvis jeg ser at noen på FB har denne serien som en av sine favoritter må jeg innrømme at jeg plasserer dem i en egen kategori. Sorry altså, men jeg HATER den serien.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 18:05   #37
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Ser at det var en serie som het La Femme Nikita. Den gikk i fem sesonger fra 1997 til 2001.

Godt jeg holder meg helt borte fra den da. Er ikke noe særlig glad i sykehus-serier. De er for sippete for min smak. Sier hun som sipper som en galning hver gang hun ser Extreme Makeover Home Edition...

Stemmer det ja, husker jeg syns den var OK. Når det gjelder Gray's både ler jeg og griner av den. Kjenner meg igjen i noen av bakgrunnshistoriene, og så elsker jeg Christina, inbiller meg at vi er av samme personlighetstype (selv om hun er mer ekstrem).

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 18:49   #38
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Jeg er en av disse dumme folkene som elsker Two and a half men.
Og HIMYM er jo noe av det mest fantastiske som har gått på tv, jeg ler bare jeg tenker på den serien. Barney er jo ubetalelig!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 21:52   #39
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Nye TV-serier 2010

Mener ikke nødvendigvis at dere er dumme. Blir bare så utrolig provosert av den. Kommer dessverre ikke på noen eksempler akkurat nå.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 22:05   #40
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Hehehe, hver sin smak. Jeg ler meg ihjel av den serien. Ser ikke så ofte på det, bare når jeg kommer over den på tv, synes den er hysterisk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 22:06   #41
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Ukens episode av Grey's (episode 1, sesong 7) var forresten utrolig kjedelig ... Jeg gadd ikke å se hele engang, da er det gale.
Men Private Practice, episode 1 sesong 3, var gruusomt trist. Måtte sippe endel da ja.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 07:54   #42
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Wohoo! I dag er det sesongstart på Simpsons, Dexter, og, hehe, Desperate Housewives. Har det nok litt med den som QoW med Grey's Anathomy (jeg klarer heller ikke legeserier, bortsett fra House, da, som minner meg om at jeg må laste ned, for jeg har bare sett noen enstaka episoder på tv, og falt veldig for det. Scrubs er artig nok, jeg har vel sett alt av på tv, for eksen min var hekta). Jeg syntes i utgangspunktet DH virket tåpelig, og joda, den ER litt tåpelig, men den har et deilig skråblikk og mye mer hjerne enn jeg hadde forestilt meg.

Ellers ut fra tips fra denne tråden så lasta jeg ned første sesong av Haven. Sånn nesten ok. Det er veldig wannabe-X-files, altså, og sakene henger ikke sånn egentlig sammen når de løses, og man får i grunn ikke vite nok av bakgrunnshistoriene, samtidig som mange av effektene er litt billige.
Det jeg savner med mange amerikanske tv-serier er TROVERDIGE karakterer. Ikke bare glatte pene mennesker, men liksom, litt helt vanlige folk, litt querky folk, etc. Noe som gir en serie litt sting og noe man kan relatere til. Ser alle vennene mine ut som Megan Fox og Orlando Bloom? De gjør jo ikke det, lissom.
Jaja.
Har sett piloten til How to Make it in America. Virker grei nok så langt. Det som drar opp foreløbig er at Luis Guzman er med, han er fet! Og sikkert en av Hollywoods mest type casta menn.

Ellers kom det en ny serie, riktignok ikke i år, men jeg sitter og holder tomlene opp for at det kommer flere sesonger; Bored to Death. Der får jeg alt jeg ønsker meg med rare karakterer og skrudde historier. Samt at Ted Danson gjør sin kuleste rolle siden ... ever?!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 08:15   #43
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Ellers tips om serier som fortsatt går i år:
Weeds, kanskje en av de aller beste seriene jeg har sett! På sin femte sesong nå. Jeg er totalt forelska i Mary Louise Parker! At det er mulig å være en så gjenomført Lolita i en alder av 46 er helt utrolig. Manuset, karakterene, alt helt utrolig fantastisk, smart og morsomt!
Hung, herlig, litt langsom serie, men med en ganske drøy historie som man nesten litt for fort blir bekvem med .
Breaking Bad, overraskende, spennende, rørende! Og det morsomste av alt, hovedkarakteren spilles av faren fra enda en sånn ettermiddagsserie; Malcolm i midten. Tok litt tid før jeg skjønte det, men, haha. Er ikke mange forenligheter mellom disse to karakterene, altså! Sesong tre kom i vår.
United States of Tara, handler om en herlig rar familie hvor moren har splitta personlighet. Om det i det hele tatt er mulig, eller det minste troverdig å ha en sånn tilstand spiller egentlig ikke så stor rolle, man tror på det mens det skjer, og karakterene i serien er mildt sagt herlige! Sesong to kom i vår.
Mad Men er vel kjent for de fleste. Jeg brukte litt tid på å komme inn i serien, og den er litt langsom og ikke av de mest spennende. Men det funker når man først kommer inn i det. Det beste med serien er at den er så utrolig tidriktig! Det ligger mye jobb bak det å korrenspondere fullstendig med historiske hendelser, moter, etikette, språk etc. Sesong 4 går nå.

Serier jeg faller for er stort sett de hvor skillet mellom good and bad guys er flytende. Jeg elsker å elske litt forstyrra og feilbarlige karakterer. Å heie på de som lager Crystal Meth, prostituerte, dopdealere, promiskuøse så det halve kunne vært nok, moralsk forkastelige, etc etc. Det er nok der HBO og Show Time har vunnet fram, at de lager serier med utrolig versible og troverdige karakterer . Er det noe jeg ikke kan fordra så er det gjennomført hjertegode perfekte karakterer, for ikke å snakke om typ plettfrie femtenåringer med livsvisdom som overgår den jevne pensjonist. Urk .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 08:51   #44
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ellers kom det en ny serie, riktignok ikke i år, men jeg sitter og holder tomlene opp for at det kommer flere sesonger; Bored to Death. Der får jeg alt jeg ønsker meg med rare karakterer og skrudde historier. Samt at Ted Danson gjør sin kuleste rolle siden ... ever?!

Oii, takk for tips. Jeg har vært hemmelig forelsket i Ted Danson siden jeg var 6-7 år gammel og satt og så på Cheers istedet for barne-tv hver dag. Og så har jeg ikke sett ferdig Damages ennå, heller. Hurra!

Ellers er jeg faktisk enig med deg angående Desperate Housewives, jeg så vel 2-3 sesonger før jeg datt av til fordel for andre ting - den har hjerne, nærmeste sammenligning er kanskje Gilmore Girls, selv om tonen er en annen.

Breaking Bad har jeg sett alt av, men synes ikke den er så bra som "alle" vil ha det til - men det er faktisk mest fordi jeg ergrer meg over at alle karakterene tar så tullete beslutninger hele tiden, hehe. Det blir ikke noen igjen å heie på når jeg synes hele gjengen trenger IQ-påfyll, liksom...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 08:58   #45
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Oii, takk for tips. Jeg har vært hemmelig forelsket i Ted Danson siden jeg var 6-7 år gammel og satt og så på Cheers istedet for barne-tv hver dag. Og så har jeg ikke sett ferdig Damages ennå, heller. Hurra!

Ellers er jeg faktisk enig med deg angående Desperate Housewives, jeg så vel 2-3 sesonger før jeg datt av til fordel for andre ting - den har hjerne, nærmeste sammenligning er kanskje Gilmore Girls, selv om tonen er en annen.

Breaking Bad har jeg sett alt av, men synes ikke den er så bra som "alle" vil ha det til - men det er faktisk mest fordi jeg ergrer meg over at alle karakterene tar så tullete beslutninger hele tiden, hehe. Det blir ikke noen igjen å heie på når jeg synes hele gjengen trenger IQ-påfyll, liksom...

Gillmore Girls ble jeg litt mett av . Litt i overkant mye smartness, kanskje? Haha. Men syntes den var ok .
Jeg er nok litt enig med deg i Breaking Bad, man bare "Neeei, ikke gjør dét, da!". Men jeg liker den likevel, nettopp for den åndeløse spenninga som får deg til å sitte på nåler hele tiden.
Åh, nå har jeg lasta ned alle nye episoder av sesongstartserier! Pluss den nyeste Mad Men-episoden! Oh, happy days .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 09:23   #46
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Digger bare BBT!! Gleder meg til nye episoder ikveld. Kommer då til å sitte klistra foran skjermen med strikketøyet.
Ellers ser e helst på Private Practice, Medium og The Closer.

Og Two and a half men... Men no har jo e "Monty Python"- humor også da

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 09:25   #47
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Sammenligne Two and a Half Men og Monthy Python? ! *Korser seg*. Hehe.

Hva er BBT?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 10:39   #48
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Sammenligne Two and a Half Men og Monthy Python? ! *Korser seg*. Hehe.

Hva er BBT?

Sammenligner ikkje akkurat, det berre sier litt om min noko mørke skrudde humor
BBT= big bang theory

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 11:11   #49
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Nye TV-serier 2010

Nå har jeg fått de siste 12 episodene av House sesong 6 og første av den nye sesongen min med broren min. Og de første episodene av Weeds. Den har jeg ventet lenge på! Dumme Torrentleech har kastet meg ut fordi jeg ikke betalte og ikke hadde nok opplasting (dataen min døde og var på reperasjon). Er det noen som vet om jeg er blokket for å laste det ned igjen for all evighet? Har brukt en annen e-post og fått to invitasjoner, men den sier at jeg prøver meg på å bruke IP-en til en eksisterende bruker. Men jeg er jo ikke medlem lenger. Er kanskje svartelista da?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 11:32   #50
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og det morsomste av alt, hovedkarakteren spilles av faren fra enda en sånn ettermiddagsserie; Malcolm i midten. Tok litt tid før jeg skjønte det, men, haha.

Du har ikke sett The Middle da? Synes den er ganske lik Malcolm in the Middle.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
TV-serier! Hyper Spørsmål og svar 36 15-11-07 17:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no