Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-07, 20:24   #26
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

....At du klarte å "stå den av" med 8 ukers platå ....

Knepet er "en dag av gangen" - ikke se for langt fram, ikke skue bakover på "feiltrinn" og historie, men stå i det enkelte valg jeg møter.

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 21:45   #27
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Startet først rundt 10 mai, men det ble bare tull så jeg begynte "på nytt" 1 juni. Har siden da gått ned ca 12 kilo. En 2,5 ukers sprekk er innbakt her...

  Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 22:18   #28
ebbeto
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 36
ebbeto er ny på veien

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Fra 1. mai til 10. Juli. Ned fra 95 til 88. Altså ikke allverden, men jeg er fornøyd.

Jeg skulle ha vært på en ny kur og gått ned like mye engang til. Sitter å samler motivasjon for å starte på nytt.

Ulempen med denne kuren er at en må være strikt med "vanlige" matvarer, dette gir begrensninger på det sosiale livet. Jeg valgte derfor å ha pause i ferien.

ebbeto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 22:19   #29
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Startet først rundt 10 mai, men det ble bare tull så jeg begynte "på nytt" 1 juni. Har siden da gått ned ca 12 kilo. En 2,5 ukers sprekk er innbakt her...

Jøss, det hørtes veldig bra ut!!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 00:33   #30
Vivendel
Medlem
 
Vivendel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bergen
Alder: 55
Innlegg: 89
Vivendel er ny på veien

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Hei. Jeg begynte rett etter påskeferien og har siden da gått ned 4,2 kg + det jeg ikke vet fra før jeg begynte å veie meg. Muligens er det 2-3 kg. Til sammen blir vel dette 6,2 eller 7,2. Det er ikke så mye som de fleste her, men jeg har kun hatt to utskeielser og holdt meg til Atkins og 20 karber om dagen.

Kanskje jeg ville gått ned mer på Ketolysekuren?
Vet ikke hva forskjellen er men ha fått inntrykk av at det er ganske likt.
Selv om det ikke går fort nedover for meg så vil jeg i alle fall fortsette. Det går riktig vei og jeg lever godt under veis. Lykke til.

__________________
Vivendel

start:100kg NÅ:95,5 delmål 1: 90, delmål 2: 80
delmål 3: 70 mål: 64
Vivendel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mett og sunn på Atkins Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 08:18   #31
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Opprinnelig lagt inn av Vivendel, her.

Kanskje jeg ville gått ned mer på Ketolysekuren? .

Sannsynligvis ikke. Det er ganske likt.Og så lenge du går ned på 20 karber er jo det bedre enn å spise 15 !

Det er dumt å endre på noe som funker

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 17:19   #32
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Hei
Jeg er helt enig med Nille, fortsett med det opplegg som fungerer for deg. Jeg synes litt for mange blander filosofier og er litt raske til å bytte slankefilosofi. Det er forståeligt at det kan være fristende, hvis man står stille en stund. Men det er sjeldent det medfører noe ekstra vekttap.

Det finnes mange veier til et lettere liv - finn din

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 03:02   #33
lillejill
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 18
lillejill er på en erverdig vei

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå???

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei igjen
Jeg skjønner at de allerfleste starter på en slankekur for å gå ned i vekt. Det jeg mente med de andre positive sider ved ketolysekuren er at man med den slanker seg uten sult og meg bedre humør og energi samt en velfungerende mage. Det gjør det hele lettere , også å komme over evt. platå hvor vekten står stille 1-2 uker selv om man gjør alt korrekt.

For øvrig mange gode tilbakemeldinger som viser at dette kan man få til.

Lykke til
Torkil

Hva med meg?Jeg eter og eter,men er like sultenJeg klarer meg 14 dager,men da må jeg ha søtsaker.Tror det er en spiseforstyrrelseHJELP

lillejill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 19:19   #34
Jupiter
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 10
Jupiter er på en erverdig vei

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Hei. Jeg er ny på forumet her selv om jeg har besøkt det ganske ofte over det siste året.
Har sliti med overvekt siden tidlig i tenåra, og da vekta tippa over 110 nå nylig, så tenkte jeg at nå!... Har jojoslanka meg en haug med ganger, bare for å bli feitere når jeg begynner å spise "normalt" igjen. Jeg er altfor, altfor glad i øl også. Vel..
Starta på ny frisk 11 november. Ikkeno øl (såklart), spiser gjennomsnittlig under 20g fett, 4g karb, og 103 g prottis om dagen. Trener hver dag, og klarer stort sett å ligge i 0 på nettoenergien min. Jeg bruker et dataprogram som heter calorieking (anbefales) for å holde track på hva jeg spiser, og hvor mye jeg forbrenner. Fra 11 november til 8 desember har jeg gått ned fra 109 til 103. Er ikke spesielt fornøyd med det, men siden jeg trener, og har fått en ganske drøy muskelvekst så er det vel greit. Må under 100 før jul. Har også gått ned fra 34% kroppsfett den 3 desember, til 29,4% i dag. Det er jeg mer fornøyd med.

Jupiter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 19:25   #35
valleygirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

holdt på i fem måneder og har gått ned 18 kg. mye de to første månedene, og veldig lite de siste tre... Men en kilo her og en kilo der, blir jo litt til slutt.

  Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 20:20   #36
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Opprinnelig lagt inn av Jupiter, her.

Hei. Jeg er ny på forumet her selv om jeg har besøkt det ganske ofte over det siste året.
Har sliti med overvekt siden tidlig i tenåra, og da vekta tippa over 110 nå nylig, så tenkte jeg at nå!... Har jojoslanka meg en haug med ganger, bare for å bli feitere når jeg begynner å spise "normalt" igjen. Jeg er altfor, altfor glad i øl også. Vel..
Starta på ny frisk 11 november. Ikkeno øl (såklart), spiser gjennomsnittlig under 20g fett, 4g karb, og 103 g prottis om dagen. Trener hver dag, og klarer stort sett å ligge i 0 på nettoenergien min. Jeg bruker et dataprogram som heter calorieking (anbefales) for å holde track på hva jeg spiser, og hvor mye jeg forbrenner. Fra 11 november til 8 desember har jeg gått ned fra 109 til 103. Er ikke spesielt fornøyd med det, men siden jeg trener, og har fått en ganske drøy muskelvekst så er det vel greit. Må under 100 før jul. Har også gått ned fra 34% kroppsfett den 3 desember, til 29,4% i dag. Det er jeg mer fornøyd med.

4 g karbs???

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 20:20   #37
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Begynte 24.mai i år, har totalt hatt 5 ukers pause grunnet sydenferie m mat inkludert og en operasjon av mandler.
Har på 24 uker gått ned 23,9 kg og er meget godt fornøyd med det

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 20:32   #38
Jupiter
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 10
Jupiter er på en erverdig vei

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

4 g karbs???

Noen dager mer, og noen dager mindre. Men det er gjennomsnittet, ja. Går mest i cottage cheese, rent kjøtt og prottisshaker. Noen dager fisk og.

__________________


Jupiter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 20:39   #39
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Hva med grønnsaker da?
Vil påstå at 4 g karbs er altfor lite, hvorfor ligger du så lavt?

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 21:09   #40
Jupiter
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 10
Jupiter er på en erverdig vei

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Jeg tar det jeg trenger av vitaminer ved siden av. Jeg kjører såpass lavt nå, for å få en hard start. Kommer til å øke det gradvis opp til rund 20 mot januar/februar

__________________


Jupiter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 22:07   #41
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

begynte på ketolyse i april og har tatt av 20kilo,tok av 15 kilo før jeg begynnte med denne kuren,så 35kilo ned nå!

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 18:15   #42
MoaMoa
Medlem
 
MoaMoa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 87
MoaMoa er på en erverdig vei

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå???

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Jeg startet for ganske nøyaktig 2 år siden,
og brukte ganske nøyaktig 3 mnd på å bli kvitt 24 kilo.
Siden da har jeg mest vedlikeholdt og jobbet litt med noen "kosekilo".
Så nå er jeg nede i totalt minus 27 kilo.


Oi!!! Det var bra Lokkebiff!

__________________
Min blogg: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=6773




MoaMoa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 13:58   #43
Nitja
Medlem
 
Nitja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Er på dag 8 i dag og vekta viste ned rett over 1 kg.
Men får se på fredagen når det skal veiies hva den sier da..

__________________
Nitja
Start 04.01.09



Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 16:50   #44
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Starta på ketolyse 15.februar i fjor, og har gått ned 38 kilo.
Hurra!!!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 17:02   #45
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Starta på ketolyse 15.februar i fjor, og har gått ned 38 kilo.
Hurra!!!

Det er så utrolig bra!! Tenk 38 kilo - det er veldig mye på under et år!
Kjempeimponert!!

Og inspirasjon til meg - starter 20. septemeber og føler at jeg ikke har tatt av så mye. Jeg veier meg ikke for tiden, tørr ikke - er redd for å miste motivasjonen.
Har du fulgt kuren til punkt og prikke hele tiden?
Hva er hemmligheten?

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 17:10   #46
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

jeg begynte 2 desember, to dager för det var vekta på 122.2kg og i dag når jeg veide meg var den 117.9

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 17:20   #47
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Tusen takk, Lille!
Menneh...altså ikke på under et år da. Februar ifjor. Ett år og 10 måneder ellerno sånt, tror jeg. Men ja jeg er kjempefornøyd!

Har ikke fulgt kuren til punkt og prikke heeelt, for jeg har måttet gjøre noen justeringer underveis ettersom jeg har funnet ut ting jeg ikke tåler. Har eksperimentert endel på egen kropp ja. Og det tror jeg er viktig at man gjør, og tar seg tid til underveis. Ingen kurer eller kosthold kan ha totalfasiten på DIN kropp, du må lytte til den og prøve og feile litt sjøl, og ikke være redd for det.

Jeg kan bl a ikke spise noen slags bær, fordi da stopper vekta heeelt opp. Smoothier er helt utelukket da. (Bjørnen spiser bær om høsten for å klare å legge på seg nok fett til vinteren... ) Jeg kan heller ikke spise tomater, siden de pr def er et bær. Dessverre. Siden jeg er så glad i dem. Dessuten må jeg holde meg unna Atkinsbarer og brøderstatninger. Veit ikke helt hvorfor. Men vekta stopper ihvertfall.

Tror jeg har "blandet" litt ketolyse og litt Skaldeman egentlig, siden jeg spiser mye mer kjøtt og animalsk fett enn hva som står i ketolyseboka. Og så drikker jeg MYE mer vann. Har også tatt meg flere regelmessige "hvileskjær" etter ca 6 månedersintervaller. Det eneste jeg IKKE klarer meg uten er ketolysetablettene; de inneholder alle de vitaminene og mineralene vi trenger for å optimalisere fettforbrenninga. Kjempeviktig.

Ta deg tid til å kjenne etter på egen kropp du, og eksperimenter litt underveis, så du finner ut hva DIN kropp liker og ikke liker.

Masse lykke til fra meg!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.

Sist redigert av Nicpins : 13-05-09 kl 12:53.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 20:10   #48
Tiram
Medlem
 
Tiram sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rett vest
Innlegg: 99
Tiram er ny på veien

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Jeg begynte 1.september og har gått ned ca 12 kg. Er faktisk ikke helt sikker, lenge siden jeg har veid meg på vekta mi. Jeg er ikke så opptatt av tallet på vekta, men følelsen jeg får i kroppen av å gå ned.

__________________
Tiram er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:14   #49
inglan
Juniormedlem
 
inglan sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 32
inglan er på en erverdig vei

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Har holdt på i 16 dager nå og mista 3 kg.
Går litt seint synes jeg, i hvert fall i begynnelsen, hadde venta mer.
Men så trimmer jeg nesten ikke.

__________________




inglan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:17   #50
Karbokarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 48
Karbokarbo er på en erverdig vei

Sv: Når starta dere og hvor mye har dere gått ned nå?

Det her var en motiverende tråd!
Jeg fødte for 8 uker siden og startet for 5 uker siden og har gått ned 7 kg på de ukene. (ammer ikke hvis noen ble bekymret nå...).
Kommer til å fortsette til jeg går ned ytterlige 12 kg.... stønn.. Må innrømme at egg og salat får en liten klump til å vokse i halsen.... MEN; denne kuren funker jo som fy da!

Karbokarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Når jeg har gått ned 30 kg.... Iset Generell diskusjon 22 05-11-05 18:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no