Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Grønne prikker

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-05-06, 13:42   #26
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 41
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Grønne prikker

vet du hvem du er? Jeg er ikke så god på å huske folk noen klassetrinn over meg. Kanskje jeg husker det hvis du sier hva dere heter?

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Gammel 28-05-06, 14:23   #27
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Grønne prikker

La deg til på messenger

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-06, 22:18   #28
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Grønne prikker

denne tråden likte jeg ikke noen har gitt meg en rød prikk bare for og se hvor sint jeg blir ... (og det var faktisk ikke melanie hihi)

og jeg hadde denne reaksjonen -->

det tok meg noen dager og komme over det men nå går det greit

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 29-05-06, 22:33   #29
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av nøtta

denne tråden likte jeg ikke noen har gitt meg en rød prikk bare for og se hvor sint jeg blir ... (og det var faktisk ikke melanie hihi)

og jeg hadde denne reaksjonen -->

det tok meg noen dager og komme over det men nå går det greit

Nei fy søren, nå ble også jeg sinna - var det noen som skulle ha fått gitt deg en rød testprikk, ja så følte jeg at det var jeg som hadde tinget det....

Jeg skal kompensere med å sende deg 2 poeng (det er vel det jeg gir) i en grønn prikk.

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 08:41   #30
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Grønne prikker

Røde prikker forsvinner etterhvert som du får flere grønne. Ikke noe å henge seg opp i, med mindre du får en hel haug med røde prikker da.. Noe jeg neppe tror vil skje. Har røde prikker jeg og de er ikke gitt på spøk. Men jeg gidder ikke å henge meg opp i dem. Gleder meg heller over alle de grønne jeg har fått og de er i klart flertall.
Kort sagt, en rød prikk fra eller til spiller ingen rolle.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 13:37   #31
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 41
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Grønne prikker

må jo ikke gi røde eller grønne prikker vi ikke mener.

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 16:51   #32
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Grønne prikker

men jeg bare tuller altså, eller jeg fikk en rød prikk men jeg tuller med at jeg reagerte sånn regaerte vel mer sånn

jaja men jeg vil gjerne benytte anledningen til og takke for alle de GRØNNE prikkene , det er kjempekoselig, må liksom sjekke med jevne mellomrom... er sååå koselig

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 22:04   #33
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 41
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Grønne prikker

det er bra

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:02   #34
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Grønne prikker

(Hentet frem en gammel tråd bare for å slippe å lage ny)

Har fått spørsmål om jeg vil undersøke noe, og har ikke peiling.

Spørsmåla er:

Hvem er det som lager disse tekstene som kommer opp når man peker på de grønne prikkene?

Xx er ny på veien
Xx er på en ærverdig vei
Xx har en fantastisk aura rundt seg
Xx er et fyrlys
Xx er en juvel
xx er veldig godt likt
xx er virkelig snill
osv
Og hvilke kriterier gjelder for tildeling av antall av disse prikkene og valg av disse tekstene?

Hvor ser man at man har fått røde prikker?

Er det nok å sende en PM til noen og opplyse at man har tildelt røde prikker?

Sånn, nå har jeg spurt.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:52   #35
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Grønne prikker

Flott at noen tar opp igjen denne tråden. Selv om jeg har vært med i forumet i over et halvt år, har jeg enda ikke helt skjønt dette "prikksystemet".

Først stod det "Valeriana er ny på veien". Kort tid etter, og før jeg hadde fått noen tilbakemeldinger stod det "Valeriana er på en erverdig vei". Men for noen få dager siden fikk jeg på nytt "Valeriana er ny på veien", og det skjedde etter at jeg fikk tilbakemeldinger på noen jeg skrev. ???

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:24   #36
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Valeriana, her.

Flott at noen tar opp igjen denne tråden. Selv om jeg har vært med i forumet i over et halvt år, har jeg enda ikke helt skjønt dette "prikksystemet".

Først stod det "Valeriana er ny på veien". Kort tid etter, og før jeg hadde fått noen tilbakemeldinger stod det "Valeriana er på en erverdig vei". Men for noen få dager siden fikk jeg på nytt "Valeriana er ny på veien", og det skjedde etter at jeg fikk tilbakemeldinger på noen jeg skrev. ???

Samme her. Og det har visst ikke noe med antall innlegg å gjøre. Jeg er ny med 172 inlegg, mens en med 5 innlegg er på en ærverdig vei.. men jeg regner med at den med 5 innlegg er mest populær her inne. Det er rene barnehagen.... holdt på å skrive, stryk det som ikke passer.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 23:07   #37
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

Det som kommer opp der er bare en "gimmick" og er datagenerert. Det er ingen som sitter og velger hva det skal stå. De har ingenting med hvor mange innlegg en har....

Når det gjelder prikkene: For å få vite hvor mange prikker en har fått og hvem som har gitt dem og hvorfor går man på "kontrollpanel" oppe til venstre.

For å gi prikk (eller tilbakemelding) går man på vekten over innlegget man vil kommentere.

Der er få som gir/har gitt røde prikker her inne - ser ut som om terskelen for det er høy. Det vil heller ikke vise om man har røde prikker så lenge en har flere grønne.

Hverken grønne eller røde prikker genererer noen PM eller mail. Man må sel følge med på kontrollpanelet sitt

Skjønner ikke helt den barnehagekommentaren. Rykte/prikkesystemet her inne har fungert veldig fint og saklig - og oppmuntrende. I motsetning til andre forum jeg har vært innom hvor en blir rødprikket for å bl.a. ha kommafeil i innlegget

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 07:32   #38
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Grønne prikker

Hei Nille

Å, jeg beklager den barnehagekommentaren, det var uoverveid, trekkes tilbake....

Jeg skjønner ikke riktig ennå, for du skjønner at jeg selv har opplevd noe rart med disse prikkene, uten at det betyr så mye. Det var en gang jeg fikk en PM fra en person her inne. Hun skrev at hun hadde tildelt meg en rød prikk for ett eller annet, men jeg kunne ikke finne noen rød prikk noe sted.. Jeg synes det var litt merkelig. Det var det som fikk meg til å hentyde til barnehagen. Men altså, det har jeg beklaget.

Og så lurer jeg også på om det er noen regler for hvor mange poeng eller hva det nå er, man skal ha for å få en grønn prikk, eller når man får en slik automatisk generert tekst. Vet du om det står noe sted?

Jeg kjenner ikke til andre steder hvor det brukes slike prikkegreier, så jeg beklager min uvitenhet.

Ha en herlig mandag.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 11:31   #39
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

Det ligger tråder klistret i informasjonsforumet om både forumregler og ryktesystemet. (Og diverse annen informasjon som kan være nyttig. )

http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=2

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 16:36   #40
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

DER var linken ja. Og "ryktesystem" er det samme som grønne prikker !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 17:47   #41
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

Jeg har faktisk delt ut en rød prikk med en tilbakemelding, er det slik at dem som får denne røde prikken IKKE får tilbakemeldinga hvis hun har FLER grønne prikker?

da forstår jeg ikke poenget

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 17:58   #42
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

Jo, den som får en rød prikk får den røde prikken - MED tilbakemelding, men den syns ikke foran om man har mange grønne prikker fra før. I kontrollpanelet (link oppe til venstre) viser ALLE prikker - uansett type.

Prikkene foran viser bare at man har prikker, ikke hvor mange...
Dette er en standard foruløsning.

Noen velger å sende en PM for å forklare vedkommende hvorfor de har gitt rød prikk (og kanskje for å være sikker på at vedk. er oppmerksom på det - det er jo ikke alle som leser infoen på forumet) men de fleste velger bare å legge inn kommentar.


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 18:40   #43
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

takk, da ble jeg mye klokere

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 20:01   #44
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Det ligger tråder klistret i informasjonsforumet om både forumregler og ryktesystemet. (Og diverse annen informasjon som kan være nyttig. )

http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=2

Ja takk, det var linken for å komme inn på informasjonsforumet med millioner av innlegg. Jeg har allerede vært der, da det er alminnelig praksis å søke og lete litt før man spør. Jeg har søkt og lest ganske mye før jeg spurte, men jeg kan fortsatt ikke finne info om hvor mange poeng man skal få i form av grønne prikker minus røde prikker... fra de andre forumbrukerne før man har opptjent seg en ny grønn kloss/prikk og en ny datagenerert tekst under de grønne.

Noen ganger kan det dessverre være litt vanskelig å forklare presis hva man søker svar på, enten det er skriftlig eller muntlig, og noen ganger må man bare akseptere at man ikke finner svar.

Beklager så mye for bryderiet. Det spiller jo ikke så stor rolle.


Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Jo, den som får en rød prikk får den røde prikken - MED tilbakemelding, men den syns ikke foran om man har mange grønne prikker fra før. I kontrollpanelet (link oppe til venstre) viser ALLE prikker - uansett type.

Prikkene foran viser bare at man har prikker, ikke hvor mange...
Dette er en standard foruløsning.

Noen velger å sende en PM for å forklare vedkommende hvorfor de har gitt rød prikk (og kanskje for å være sikker på at vedk. er oppmerksom på det - det er jo ikke alle som leser infoen på forumet) men de fleste velger bare å legge inn kommentar.

Du sier at kontrollpanelet viser alle prikker - uansett type. Da har jeg ikke fått den røde prikken, det var bare en stygg PM.
Tusen takk Nille.

Da tror jeg at jeg har undersøkt nok om temaet.

fra Dilly

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 21:19   #45
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Grønne prikker

Sløve meg greide å gi en super dame her inne en rød prikk ( den skulle selfølgelig være grønn),

er det ikke mulig å få slettet den eller skiftet den til en grønn en?

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 21:38   #46
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

du får nok bare kompensere med å gi mange grønne

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 21:44   #47
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av nomma, her.

Sløve meg greide å gi en super dame her inne en rød prikk ( den skulle selfølgelig være grønn),

er det ikke mulig å få slettet den eller skiftet den til en grønn en?

Jeg tror jeg har fikset den.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 21:51   #48
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Dilly

men jeg kan fortsatt ikke finne info om hvor mange poeng man skal få i form av grønne prikker minus røde prikker... fra de andre forumbrukerne før man har opptjent seg en ny grønn kloss/prikk og en ny datagenerert tekst under de grønne.

Hvor mange poeng en får avhenger av hvor lenge den som gir deg prikk har vært medlem, hvor mange innlegg vedkommende har, og hvor mange ryktepoeng h*n har. Man tar halvparten av den summen man får gi med en grønn prikk når man rødprikker.
Teksten har Nille forklart deg. Jeg kan endre på den om jeg har lyst, men jeg er ikke kreativ nok til å finne på noe morsomt.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 21:52   #49
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

... men jeg kan fortsatt ikke finne info om hvor mange poeng man skal få i form av grønne prikker minus røde prikker... fra de andre forumbrukerne før man har opptjent seg en ny grønn kloss/prikk og en ny datagenerert tekst under de grønne.

Noen ganger kan det dessverre være litt vanskelig å forklare presis hva man søker svar på, enten det er skriftlig eller muntlig, og noen ganger må man bare akseptere at man ikke finner svar.

fra Dilly

Bare legger til litt info til deg jeg da.

Når man har skrevet 25 innlegg i forumet, så har man tjent seg opp 1 ryktepoeng. Når en da gir en tilbakemelding (rød eller grønn prikk) så gir eller tar man 1 poeng til/ fra den personen. (om en gir en tilbakemelding (rød/grønn prikk) før man har skrivd 25 innlegg, så kommer meldingen opp med blå/grå farge, og teller ikke på brukerens poeng.)

Hvor mange poeng man gir kommer an på hvor mange innlegg en har i forumet, og hvor mange tilbakemeldinger (røde/ grønne prikker) en har fått.

Husker ikke helt hvordan grensene går, men har fulgt med på mine poeng og synes å huske at man får
2 grønne klosser ved 100 poeng,
3 ved 200 poeng
4 ved 300 poeng
5 ved 400 poeng
6 ved 500 poeng (nå skifter de farge til lysegrønne)
7 ved 700 poeng
8 ved 900 poeng
9 ved 1100 poeng
10 ved 1300 poeng

(Og flere en 10 klosser har jeg ikke fått )


Jeg har ikke fulgt med på de datagenererte tekstene.

Dette står i faq'en på et annet forum, av samme type som lavkarbo.no, kanskje bedre forklart enn hva jeg klarte.

Sitat:

For å gi ryktepoeng trykker du på den lille hvite vektskålen ved brukernes innlegg. For å sjekke hvor mange ryktepoeng du har mottatt, kan du gå inn på kontrollpanelet ditt. Der vil poengene stå oppført nederst på siden, sammen med avsender og en eventuell kommentar.
For å se hvilke brukere som har mest/minst prikker går man inn på "medlemslisten" og trykker "rykte" øverst. Listen vil da sorteres etter rykte.
En grå prikk betyr at du har mottatt en rød eller grønn prikk fra en bruker som ikke har skrevet over 50 innlegg i forumet. Disse er ikke poenggivende.
En rød prikk teller halvparten av det du gir i + poeng.

NB: Her på forumet er det 25 innlegg, ikke 50, jeg er dessuten ikke sikker på om en rød prikk teller halvparten av det du gir i + poeng.


Har du blitt litt mer klokere nå da?

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 21:54   #50
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

Oj, ikke meningen å tråkke Lise på beina her altså.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Røde prikker på overkropp Larsie Fysisk og mental helse 81 25-04-14 13:33
Behandle vedlegg - bilder, dokumenter eller andre filer HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 24 15-05-12 13:56
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Bare myte? Hvite prikker på neglene = kalsiummangel mofe Fysisk og mental helse 10 23-01-06 17:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no