Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Huden min flasser av og jeg har det ikke godt!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-06, 12:35   #26
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Huden min flasser av og jeg har det ikke godt!

stol på kroppen og intiusjonen din du Iset !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 12:40   #27
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Huden min flasser av og jeg har det ikke godt!

Bare en liten ting: Jeg har vært plaget med tørr hud/eksem mellom fingrene, og dette er nå på retur.

Håper du føler deg bedre snart!

  Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 13:13   #28
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Huden min flasser av og jeg har det ikke godt!

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Hei. Hvordan er formen din i dag? Bortsett fra buldring etter tvangsforinga? Unger er NYYYYDELIGE når de er i den modusen *sukk*

Håper du føler deg bedre og får mer energi snart - og håper jeg ikke driter meg ut fordi jeg har oversett ett innlegg eller en setning hvor du skriver at du nå føler deg helt på topp.....

Håpet mitt er jo det samme uansett.



Jeg føler meg faktisk litt bedre idag, har spist en fiberrik, og egg og bacon med stekt sopp til, og vi skal ha wok til middag med svinekjøtt og grønnsaker. Når jeg kryper LITT opp på karbene på denne måten blir jeg ikke så dårlig, så jeg tror nok det er det beste.

Hehe, ja ungene er herlige da, men ikke når de finner en leppestift på badet og maler vaskemaskin, tørketrommel, badekar og kommode med den... :sukk:

Jeg er altså nå den stolte eier av en blekrosa vaskemaskin!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 13:25   #29
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Huden min flasser av og jeg har det ikke godt!

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg er altså nå den stolte eier av en blekrosa vaskemaskin!!!

Sikker på at det er lekkert og VELDIG in akkurat denne vinteren/våren. Du får spandere på deg no' rosa plysj og stæsj som kan videreføre stilen da vettu

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 13:26   #30
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Huden min flasser av og jeg har det ikke godt!

:fnise: Vanish-boksen passet veeldig inn oppå tørketrommelen nå, ble litt sånn moteriktig. Kanskje jeg skulle henge fast noen rosa H&M-smykker rundt omkring på tørkisen og vaskemaskinen?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no