Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Klær og kropp

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-05-11, 14:21   #26
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

På body map har de jo bare størrelse smurf ...

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 21:09   #27
marionilona
Medlem
 
marionilona sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 124
marionilona er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av xRainx, her.

Jeg føler jeg er så merkelig der... Mange som kan kle på seg hva som helst, og en del er stolt over å være formfull. Jeg har en venninne som har fantastiske former, jeg synes hun er så vakker og misunner henne. Hun går i det som passer henne, og hun er flink i klær som kler hennes kropp.
Mens jeg står foran speilet, ser etter håndtaker og alt som kan stikke ut, livredd for at jeg skal se rar ut, og plager livet av samboeren min med å spørre han om hvordan jeg ser ut. Ikke nok med det, men jeg er ikke så flink i å matche. Var greiere før da jeg bare gikk i sort, men plutselig så går jeg i så mange farger at det ser mer dumt ut.


Nå er jo det på moten å gå i taits. Jeg er vanligvis den som unngår moten, men har prøvd, og det er fantastisk deilig. Men så er det å nistirre i speilet etter "feil". Idag kjefta samboeren min på meg og sa: "Du ser fantastisk ut! GÅ NÅ!". Jeg syntes lårene mine er for store for å gå med sånn lang genser-ting som rekker meg halvveis over lårene, og føler at det klumper seg over leggene.

Jeg synes det er grusomt, når egentlig jeg vet selv at når jeg ser dem som er større enn meg og har mer enn meg går sånn kledd, så legger jeg ikke merke til noe sånt. Ofte ser jeg på klærne og synes det er tøft og fint.
Jeg må snart lære meg å heller være fornøyd med hvordan jeg ser ut, og heller glede meg over nedgangen. Har fått en del kommentarer om at jeg har gått ned!

Noe annet er at jeg burde kjøpe meg nye klær, men tenker hele tiden at "jeg skal snart ned i vekt, så hva er vitsen?"... Så da ender jeg opp med å ikke shoppe... Vil ha dongeribukser, men det er forferdelig vanskelig å finne noe som passer meg. Jeg har store hofter og en diger bakdel, og bukser som passer rundt hoftene er plagsomt vanskelige. Det er jo bare PYTTESMÅ størrelser. Og så er det så ekkelt å handle når man ser syltynne jenter i nærheten. Føler at jeg ikke har noe der å gjøre.
Og når jeg finner noe, så står det en syltynn dame bak disken som nesten drukner når hun skal brette sammen... Huff!

Jeg måtte bare få klage ut litt. Kan være greit av og til å diskutere og snakke om dette emnet, for jeg er vel ikke alene om å føle det sånn. Er sikkert mange i forskjellige former som sliter med å finne noe som de synes at de kler, og noe som de kan gå ut døren med og føle at nå ser de fantastisk ut. Misunner dem som kan. Slik som venninna mi.

Jeg tror ikke du ser så ille ut jeg, det virker som om du trenger en liten selvtillits-boost! Fokuser på det som er bra med deg!
SMIL og "strål"...
Med litt ekstra selvtillit så stråler man automatisk litt ekstra, og da kan man ha på seg hva som helst(nesten) og samtidig se bra ut!

Det ER vanskelig å finne klær som passer, men gå med hodet hevet høyt og drit en lang mars i de andre i butikken og kassadama! Det er DU som skal ha tøy, dermed basta!

YOU GO GIRL!
Ha en strålende 17. mai!!!

-m-

__________________
Besøk min blogg.

1. delmål: - 5 kg. CHECK!
2. delmål: Bmi på 24 (normalvekt).
marionilona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 11:22   #28
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Jeg er ganske inne på dette med mote (ok, jeg elsker mote (d.v.s jeg elsker klær/design), jeg blogger om mote, puster mote og fungerer som stylist for flere av venninnene mine og moren min), og skjønner problemstillingen- jeg er ikke overvektig lenger, men jeg kvier meg for å ta bilder til motebloggen nå fordi jeg har lagt på meg et par kilo og er sikker på at alle leserene kan se det, og vil synes at jeg er tjukk. For å føle seg vel i klær, med å shoppe etc, sitter tildels, som noen har sagt allerede, i hodet- det synes som om du har altfor dårlig selvtillit, og er altfor hard mot deg selv og kroppen din.

I tillegg til det mentale, handler det å se bra ut i klær mer om å evne å sette sammen antrekk riktig og velge riktige snitt enn hva +/- 10 kg gjør. Topper og kjoler med empireliv, som noen nevnte tidligere i tråden, blir ofte anbefalt og er "standarduniformen" til mange store kvinner- og mindre kvinner- jeg vil fraråde å bruke disse med mindre du er en av svært få som faktisk kler det- en topp/tunika med empireliv, gjerne med tights til, kan få selv bestevenninnen min, som veier ca et halvt kilo, til å se ut som om hun er gravid/har pondus. En ikke for trang, men ikke for løs topp med rett snitt/lett a-form vil som regel se bedre ut på de aller fleste.

Det høres ut som om du iallefall har tilløp til timeglass-fasong- hvilket kan se FANTASTISK ut selv om du er overvektig- det handler bare om å fremheve det bra og skjule det som du ikke synes er fullt så bra. Fremhev gjerne bysten, en stor rumpe og store lår lar seg lett kamuflere med en kjole eller skjørt med a-form. Om du har forholdsvis smal midje, fremhev den!

Det finnes masse bøker og garantert nettsider som gir tips om hvordan kle seg etter sin figur, Trinny og Susannah (fra tv-serien) var jo innmari populære en stund, selv synes jeg de hadde en tendens til å kle folk litt for likt, men det er mye smart å plukke opp derfra for en nybegynner.

Ang. å shoppe- ekspiditrisene på H&M tenker garantert ikke over, eller engang legger merke til, hva du kjøper eller hvilken størrelser du kjøper, de vil bare bli ferdig med skiftet sitt sånn at de kan konsentrere seg om sine egne issues. Men om shopping i irl-butikker er veldig vanskelig, kjøp på nett- hvis du tar mål, og etterhvert lærer deg hva som kler deg, er sjansene for å gjøre bomkjøp langt lavere, og om du kjøper noe som bare er feil- feil størrelse, feil passform etc, kan du alltid sende det tilbake.

Det er åpenbart at samboeren din synes at du er deilig, så det er trist at han ikke får nyte deg til fulle, jeg synes dét synes som et større problem enn dette med klær- mote og klær er bare overfladisk, det er bare fasade- selv jeg, som synes det er gøy med mote, innser det. Men forholdet ditt til samboeren din er ekte, det betyr virkelig noe, og før du tillater deg å våge å tro at du er faktisk ER sexy og deilig, går ikke bare du, men han også glipp av mye.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 11:27   #29
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Her er noen bøker som nok kan være veldig nyttige for ts og andre som sliter med det samme:

http://www.amazon.com/Body-Shape-Bib...5710638&sr=8-3

http://www.amazon.com/What-Not-Wear-...710638&sr=8-13

http://www.amazon.com/Ready-Dress-Wi...710638&sr=8-15


Det er lite klær med dødningehoder der, men man behøver ikke gå i AKKURAT slike klær som de viser, du kan finne plagg i lignende snitt som er mer "deg", greia er å få tak på prinsippene for hva som kler deg og som ikke kler deg.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 15:10   #30
xRainx
Medlem
 
xRainx sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 35
Innlegg: 72
xRainx er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Ethereal:
Jeg har ikke timeglass, men pære. Eller kan hende jeg tar feil, men ser hvertfall en pære i speilet Jeg har store bryster da, og det går innover mot midjen, men så utover igjen og veldig utover med klumper og alt.
Jeg er sånn som kan se meg i speilet og tenke "NÅ ble jeg pen!" men så fort jeg går ut døra vil jeg løpe inn og skifte. Spesielt i taits-sesongen der man ser alle jenter med syltynne ben...
I går følte jeg det sånn, følte at appelsinhud og klumper og alt visstes så godt. Jeg kan ikke gå ut om kosehåndtakene vises for mye, prøver alt å få dem ned igjen.

Uhm... Jeg skal prøve å være såpass modig at jeg legger ut bilde. Jeg følte meg supermodig i går, selv om jeg ville løpe inn og skifte.
Beklager dårlig bilde.

Sånn så jeg ut i går da vi feira 17.mai. Taitsen er litt mer gjennomsiktig da, derfor panikken. Og posituren min der gjorde ikke saken så mye bedre rundt mage-fronten
Men jeg elsker den kjolen, var sønderknust da den var for trang, og superlykkelig at den endelig passet meg (at den ikke lå stramt over baken og baken mer)...
Huff, blir litt nervøs nå
Man blir sårbar når man viser fram sånne bilder. Men hey, dette beviser hvor trygg jeg er på dette forumet.

__________________
"Some people never go crazy
What truly boring lives they must lead"
- W.A.S.P. - Arena Of Pleasure
xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 15:12   #31
xRainx
Medlem
 
xRainx sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 35
Innlegg: 72
xRainx er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Merker at når jeg ser bilder av meg og ser meg selv i speilet, er det nesten som å leke "finn 5 feil"

__________________
"Some people never go crazy
What truly boring lives they must lead"
- W.A.S.P. - Arena Of Pleasure
xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 15:14   #32
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Å, kjære deg, dah ! Så nyyyydelig du er !!! Og jeg MENER det virkelig !!!

Du kan gå naken !!!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 15:30   #33
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Klær og kropp

Hiver meg med Antoinette, du var kjempefin!

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 16:29   #34
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klær og kropp

Jeg tror ikke hodet ditt ser det samme som vi, for vi ser en fantastisk kropp som mange her ville misunt deg.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 17:44   #35
xRainx
Medlem
 
xRainx sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 35
Innlegg: 72
xRainx er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Hehe, tusen takk
Men bildet lyver litt... Jeg tok det bildet som jeg så best ut på... Jeg ser litt større ut på ordentlig. Og jeg veier over hundre kg... (Er 175 cm høy).
På bildet har jeg gjort alt for få minst mulig klumper, og lårene mine er litt større enn på bildet.

Jeg har lyst å kjøpe sånne fine støvletter som de har på skobutikker, men finner ingen som passer leggene mine.
Hvorfor skal alle klærne være så små?

__________________
"Some people never go crazy
What truly boring lives they must lead"
- W.A.S.P. - Arena Of Pleasure
xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 17:46   #36
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Dette går nok veien, skal du se. . . du må bare smøre deg litt med Gerds tålmodighetskrem

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 18:10   #37
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Klær og kropp

Synes du er flott jeg!!

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 18:39   #38
Zalah
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Klær og kropp

Hva med å gå inn på cellbes.no? De har klær for også de formfulle, og da kan du prøve i ro og mak hjemme hos deg selv og slipper å føle deg "sett på". Det som ikke passer sender du bare i retur! Og prisene er for enhver lommebok!
http://www.cellbes.no/

  Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 20:15   #39
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Ang. å shoppe- ekspiditrisene på H&M tenker garantert ikke over, ...

Akkurat kassadamene på HM får meg til å tenke hvor forskjellige mennesker er.
Og at jeg og de tydeligvis tenker HELT forskjellig om morgenen...

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 11:05   #40
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Med mindre du har photoshoppet det bildet til døde, vil jeg påstå at:

a)Du har timeglass-fasong, definitivt ikke pære, og

b) Du har allerede en kroppsfasong som ikke burde være vanskelig å kle i det hele tatt, du ser kjempefin ut!

Og du, når du er på vei ut døra, og tenker "Herregud, jeg ser ikke ut, jeg må skifte", så ikke snu, gå videre, med rak rygg, og gi faen i de selvdestruktive tankene- for den første tanken du fikk foran speilet, at du så pen ut, er den du skal høre på- den tanken kommer fra magefølelsen din, tvilen etterpå er bare hjernen din som f.... med deg.

Opprinnelig lagt inn av xRainx, her.

Ethereal:
Jeg har ikke timeglass, men pære. Eller kan hende jeg tar feil, men ser hvertfall en pære i speilet Jeg har store bryster da, og det går innover mot midjen, men så utover igjen og veldig utover med klumper og alt.
Jeg er sånn som kan se meg i speilet og tenke "NÅ ble jeg pen!" men så fort jeg går ut døra vil jeg løpe inn og skifte. Spesielt i taits-sesongen der man ser alle jenter med syltynne ben...
I går følte jeg det sånn, følte at appelsinhud og klumper og alt visstes så godt. Jeg kan ikke gå ut om kosehåndtakene vises for mye, prøver alt å få dem ned igjen.

Uhm... Jeg skal prøve å være såpass modig at jeg legger ut bilde. Jeg følte meg supermodig i går, selv om jeg ville løpe inn og skifte.
Beklager dårlig bilde.

Sånn så jeg ut i går da vi feira 17.mai. Taitsen er litt mer gjennomsiktig da, derfor panikken. Og posituren min der gjorde ikke saken så mye bedre rundt mage-fronten
Men jeg elsker den kjolen, var sønderknust da den var for trang, og superlykkelig at den endelig passet meg (at den ikke lå stramt over baken og baken mer)...
Huff, blir litt nervøs nå
Man blir sårbar når man viser fram sånne bilder. Men hey, dette beviser hvor trygg jeg er på dette forumet.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 11:10   #41
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Btw, ts: det du har gjort på bildet, med en enkel, rett, ikke for trang eller for vid skjorte som akkurat dekker rumpa, med belte som markerer midjen, så veldig rett ut på deg og din fasong.

Jeg har mistanke om at du er flinkere til å kle deg enn du selv tillater deg å innse, akkurat som jeg har en mistanke om at den dama du ser i speilet ikke er samme dama som vi andre kan se. Da jeg for mange år siden var på mitt mest anorektiske, og veide under 35 kg fordelt på 170 cm, så jeg fortsatt en gigantisk dundre i speilet- og det er ikke bare anorektikere som kan ha et forvridd bilde av det de ser i speilet.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 11:17   #42
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Akkurat kassadamene på HM får meg til å tenke hvor forskjellige mennesker er.
Og at jeg og de tydeligvis tenker HELT forskjellig om morgenen...


Haha, kassadamene på H&M er litt skumle- hvis man skulle våge å spørre om noe, gjør de det klart at å hjelpe kunder er "beneath them".

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 11:23   #43
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Btw, ts: det du har gjort på bildet, med en enkel, rett, ikke for trang eller for vid skjorte som akkurat dekker rumpa, med belte som markerer midjen, så veldig rett ut på deg og din fasong.

Jeg har mistanke om at du er flinkere til å kle deg enn du selv tillater deg å innse, akkurat som jeg har en mistanke om at den dama du ser i speilet ikke er samme dama som vi andre kan se. Da jeg for mange år siden var på mitt mest anorektiske, og veide under 35 kg fordelt på 170 cm, så jeg fortsatt en gigantisk dundre i speilet- og det er ikke bare anorektikere som kan ha et forvridd bilde av det de ser i speilet.

Uhhm...og da jeg fikk litt bedre lysforhold og så nærmere på bilder, oppdaget jeg at det ikke var en skjorte du hadde på, men en topp- uansett, det er samme prinsippet, og det funker.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:40   #44
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Hah, nesten så jeg også får lyst til å benytte meg av Ethereals ekspertise, her.

Sier meg helt enig med de andre, altså - du ser flott ut, xRainx!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:49   #45
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Hah, nesten så jeg også får lyst til å benytte meg av Ethereals ekspertise, her.

Sier meg helt enig med de andre, altså - du ser flott ut, xRainx!

Benytt i vei, det er lite som er så gøy som å leke stylist- jeg gjør det med samme entusiasme som da jeg var 6 år gammel og kledde opp barbiedukker og papirdukker.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 14:33   #46
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Benytt i vei, det er lite som er så gøy som å leke stylist- jeg gjør det med samme entusiasme som da jeg var 6 år gammel og kledde opp barbiedukker og papirdukker.

Håh, hurra! Da bare gjør jeg dette til en fortsettelse av tråden - kanskje flere kan bruke den til samme formål. Jeg får ikke tatt bedre helfigursbilder, men skrelte på meg den mest tettsittende toppen jeg har for å gi et noenlunde riktig bilde av overkroppen min, i alle fall... tror selv jeg er en ganske klassisk pæreform. Mesteparten av vekta henger i alle fall på hofte-rumpe-lår, på en måte som ikke inspirerer meg til å velge tights eller skinnyjeans, hehe. Har dog en del av de beryktede empireliv-tunikaene, og stort sett bukser med høyt liv og rette/bootcut-bein. Men siden jeg er veldig usikker på hva jeg egentlig kler, så... fyr løs!



__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 14:47   #47
xRainx
Medlem
 
xRainx sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 35
Innlegg: 72
xRainx er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Huff... Jammen jeg vil se meg selv slik som andre ser. Plagsomt å ha et forvridd syn isåfall. Det jeg synes virker så enklere på andre som ikke står og gransker seg i speilet for hver eneste lille "feil". Jeg bruker å prøve klær hundre ganger før jeg plutselig ender opp med noe kjedelig fordi jeg mangler selvsikkerheten til å gå ut med noe som min kjære mener er pent på meg. Han må TVINGE meg til å gå ut med klær jeg mener ikke passer meg fordi jeg er for stor, mens han mener er pent og fint på meg.

Ble usikker på former nå... Men så fant jeg denne:

Tror faktisk jeg kan sette meg i timeglass-siden, for jeg har ganske formfull barm. Hmmm... Lærte noe nytt nå

157cm:
Du har en meget fin og slank kropp som du burde vise mye fram!

Men jeg tror Ethereal skal bli vår mote-ekspert her

__________________
"Some people never go crazy
What truly boring lives they must lead"
- W.A.S.P. - Arena Of Pleasure
xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 14:48   #48
xRainx
Medlem
 
xRainx sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 35
Innlegg: 72
xRainx er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Og dette er ikke min tråd, alle kan bruke den for å enten pøse ut med klaging, eller spørre om råd, eller hva som helst som omhandler klær og kropp

__________________
"Some people never go crazy
What truly boring lives they must lead"
- W.A.S.P. - Arena Of Pleasure
xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 14:52   #49
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Takk, xRainx Men jeg jukser jo når jeg ikke samtidig viser bilde av baken eller vommen i profil, høhø.

Det aller vanskeligste (skumleste) er skjørt, synes jeg! Men det er fordi... selv dydige kne-lange skjørt blir dødsskumle når rumpa er så stor, det føles som om stoffet slutter VELDIG mye høyere opp bak enn foran. Så det tør jeg sjelden, altså...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 15:03   #50
xRainx
Medlem
 
xRainx sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 35
Innlegg: 72
xRainx er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Det er ikke noe som heter juks
Eller som ei dame sa på TV engang (husker ikke hvor eller hvem eller noe, husker bare setningen): "Det finnes ikke dårlige former, bare dårlig undertøy!".
Jeg er ikke helt enig for jeg skulle gjerne hatt en flatere mage og en mindre bakdel uten å måtte ty til spesielle undertøy, men det kommer seg. Er vanskelig å skjule sånt når man er i bikini

Jeg bruker selv når jeg ser et vindu eller noe som jeg kan speile meg i, å se hvordan bakenden min ser ut. Ofte blir den ENORM!
Men var ei venninne av meg som sa at stor bakende er som regel veldig sexy for mannfolk. Store hofter og stor bakdel lover om flott befruktningsevne, og pluss deilige linjer.
Egentlig skal man bare vise fram en deilig bakdel, men er lettere sagt enn gjort.

__________________
"Some people never go crazy
What truly boring lives they must lead"
- W.A.S.P. - Arena Of Pleasure
xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Klær! Catwoman Generell diskusjon 7 21-09-10 18:46
Kan en kropp på lchf virke mindre med flere k, enn en kropp med "normal" kost? Sophie Lavkarbo generelt 2 25-08-09 12:54
Klær? Jabba Spørsmål og svar 21 20-11-08 20:23
Klær...? Hyper Spørsmål og svar 14 29-10-06 09:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no