Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Hvorfor taber jeg mig ikke?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-07, 14:50   #26
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor taber jeg mig ikke?

Opprinnelig lagt inn av Monix, her.

hei og tak for hjelpen igjen

Ok jeg trodde at det var ok at spise et par knekk brød siden det er den lovlige fra wasa og på lindberg står der ikke noget om at man ikke må spise gulerødder.

men ja tror du jeg skal tage lidt mere koldpresset olje i min smoothie feks..?
får omega 3 tablet hver morgen også.

Må prøve at komme ned på 1 kop kaffe om dagen om mognenen så, ( for den tror jeg ikke jeg kan undvære, og så drikke tre liter vand om dagen)

jeg kan ikke bytte om på smoothie måltidet de dage jeg tager til trening direkte etter job, for kan ikke lave den her, men kan nemmere spise en mac d salat med kylling..

i dag skal jeg spise:

Morgen kl 9:
2 spejlæg (stekt i koldpresset olje)med krydderi og lidt ost. et par salat blade og en smoothie med lidt bær, protien pulver, lidt mælk og vand.
2 kopper kaffe
lunsj kl 13.00
150 gr iceberg salat, en halv tomat, 150 gr skinke i tern, 30 gr agurk, 1 lille løk, lidt valnøtter og en spk koldpresset olje og balsamico.
mellem kl 16:
1 æble og grøn the
middag kl 19.30
2 chili bøffer (ca 150-200 gr) og sopp og aubergine svitset på panden i koldresset olje med krydderier
3 liter vand
kveld: cottage cheese med bær, lidt peanutbutter( er det lov?)

Hvordan ser dette ut?

Jeg overså visst innlegget ditt i stad Har litt dårlig tid nå, så jeg får heller se senere. Eller om noen annen svarer i mellomtida, det er mange her som kan ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no