Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Cocosa til kosmetisk bruk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-10, 21:42   #26
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Opprinnelig lagt inn av Ethereal;885045)


For oss med skadet hår er kombinasjonen protein + fukt redningen, bare olje er ikke tilstrekkelig.

Honning. Prøv honning. Det er en naturlig fuktighetsbevarer.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 21:53   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Jeg sjekka flaska nå, og selv om jeg sverger at det var det de sa på helsekosten når jeg kjøpte den, så står det ingenting på flaska om at den er økologisk. Hrmpfh. Men jeg vet i hvert fall med sikkerhet at arcon sine produkter er laget av naturlige ingredienser .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 10:48   #28
krb
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 3
krb er på en erverdig vei

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Til "utvortes" bruk funker det fint med det billige kokosfettet du får kjøpt i innvandrerbutikker også Ca. 20 kroner for et glass, så det er en del å spare ift. Cocosa.
Jeg har barn med afro-hår, tidvis kjemisk ødelagt av retting, og det fungerer veldig bra på dette.

krb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 15:55   #29
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Jeg måtte jo teste i natt, og håret mitt har aldri vært så mykt og blankt som det er i dag! Det kan jo være innbildning, hadde ikke regna med at det skulle bli så umiddelbar virkning. Men det skal hvertfall gjentas

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 16:37   #30
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Jeg merka hvertfall litt endring i tuppene etter én natt med jojoba! De er langt fra så frizzy, og like lett å gre igjennom som når håret er nyklipt . Gleder meg til å prøve med cocosa!

Det er forresten ikke renseshampoo jeg har, men rensemiddel. Det masseres inn i håret og skal være i i minst et kvarter.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bruk av eggehvite Virgo2 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 20-04-10 22:27
Bruk søkefunksjonen! mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 64 13-02-10 20:02
Bruk av sticksene Max Ketolysekuren 2 14-01-08 08:03
Bruk av Atkinsprodukter Liva Atkins kosthold 3 16-02-05 23:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no