Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Victoria Beckham på vLCHF diett

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-11, 12:51   #26
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Men det er baksiden av medaljen for å være kjendis. Stakkars dame. Hvert skritt hun tar blir en stor sak.

i følge henne selv var det hennes store mål her i livet, så da kan det da umulig være særlig synd på henne! Selv at hun begynte å date beckham var jo fordi hun visste det ville gi henne mer publisitet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 10:34   #27
Conjurier
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 100
Conjurier er på en erverdig vei

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er vel ingen som har sagt at ikke hun har rett til å være tynn, hvis hun vil det heller? Nedlatene.. Jaja. Da er det vel det da. Jeg tenker mest på f.eks datteren min som skal vokse opp med sånne signaler slengt i trynet. Og det synes jeg er TRIST. Ikke noe mer, ikke noe mindre.

Hun blir ikke mindre forbilde av at du og andre diskuterer henne på forum all PR er god PR, mange bekker små gjør stor Å.

Og at vi her inne skal baksnakke folk som ser for tynne ut og hvor usunt det er tragisk da veldig mange av oss har vært/er helsefarlig overvektige og har med et sinnsykt dårlig kosthold selv tidligere.. Bør holde oss for gode til slikt.

Conjurier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 12:19   #28
Kristin81
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 233
Kristin81 er på en erverdig vei

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Conjurier, her.

Hun blir ikke mindre forbilde av at du og andre diskuterer henne på forum all PR er god PR, mange bekker små gjør stor Å.

Og at vi her inne skal baksnakke folk som ser for tynne ut og hvor usunt det er tragisk da veldig mange av oss har vært/er helsefarlig overvektige og har med et sinnsykt dårlig kosthold selv tidligere.. Bør holde oss for gode til slikt.

Enig! Det er virkelig ikke noe bedre å være overvektig enn å være for tynn! Tror vi "vanlige dødlige" vanskelig kan sette oss inn i hva for slags press kjendisene lever under. Enten er de for tynne, eller de er for tykke (ta en rask kikk i engelsk presse, der er de ikke nådige, og det gjelder ikke bare sladderbladene!) Se for eksempel på vakre Reese Witherspoon og Kate Winslet. Det florerer av artikler der de beskyldes for å være for tykke, OG for å være for tynne (og det gjelder samme dama, med bare noen få kilos oppgang eller nedgang.) Og det gjelder for de fleste kjendiser.

Og dersom Victoria har spiseforstyrrelser etc., eller bare foretrekker å være tynnest mulig, så får det være opptil henne. Når det er sagt, synes jeg også hun er penere med litt kjøtt på beina.

Og til Carisma: tror nok ikke hun begynte å date Beckham FORDI han var kjendis - altså, hvem ville vel ha sagt nei til den kjekkasen der?

__________________




Min journal
Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 12:31   #29
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Kristin81, her.

Og til Carisma: tror nok ikke hun begynte å date Beckham FORDI han var kjendis - altså, hvem ville vel ha sagt nei til den kjekkasen der?

Vel, det var hvertfall det hun sa selv på 90-tallet

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 12:52   #30
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vel, det var hvertfall det hun sa selv på 90-tallet

Hørte du henne si det? Det er mye løgn i sladrepressen og det du bedriver er sladder.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 13:29   #31
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Sitat:

Det er virkelig ikke noe bedre å være overvektig enn å være for tynn!

Er det noen som har påstått det her? At man sier det ene utelukker ikke det andre.

Jeg syns det er mye verre å skrive et innlegg hvor man er så sjokkerte over at de har sett en mor som har gitt sitt barn hvetebolle og brus (og ja, det har det vært flere eksempler på her inne) enn å kommentere at man ikke tror at det er så mye fett i dietten til ei svært tynn dame som har valgt å være mye i media, eller å si at man syns at hun (i likhet med hele moteindustrien etter mitt synspunkt) er med på å sende ut uheldige signaler til jentene som vokser opp.

Jeg tviler sterkt på at Victoria Beckham ligger våken på natten p.g.a våre tanker om hennes kropp eller kosthold.

Sitat:

altså, hvem ville vel ha sagt nei til den kjekkasen der?

Jeg! Fysjameg

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 13:30   #32
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Hørte du henne si det? Det er mye løgn i sladrepressen og det du bedriver er sladder.

Det ble sagt i en dokumentar ja. Husker ikke hvilken, muligens noe med spice girls. (vi så mye dritt-tv da vi var studenter

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 13:58   #33
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det ble sagt i en dokumentar ja. Husker ikke hvilken, muligens noe med spice girls. (vi så mye dritt-tv da vi var studenter

Hvis jeg ikke husker feil ble dette sagt i en dokumentar/intervju med David og Victoria sikkert rett rundt den tiden de skulle gifte seg. Ble sagt mye rart i det intervjuet gitt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 18:27   #34
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 46
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Victoria Beckham på vLCHF diett

David Beckham er en kjekkas, men sikkert dum som et brød han og. Så dem på det der programmet, Beckham goes to USA eller hva det het. Hun gav vel ikke akkurat inntrykk av å være en rakettforsker. Og veeldig opptatt av å gjøre seg til foran kamera...

Så intervjuet der hun ble plukket ut til å være en av jentene i Spice Girls. Så søt hun var da, helt normale former, laaangt hår, helt ei annen jente..

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
VLCHF.no? David Lavkarbo generelt 21 15-10-11 23:48
Ang. diett.no frøken Spørsmål og svar 4 08-06-11 22:59
Høy protein-diett kontra høy fett-diett Maja Kostholdsfilosofier 16 13-01-10 21:03
Diett.no low_barb Lavkarbo generelt 3 08-03-09 10:36
Fedon"diett" eller Atkins diett? haukhe Spørsmål og svar 2 01-11-07 21:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no