Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dere som ikke veier ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-02-11, 18:10   #26
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dere som ikke veier ...

Bare sjekk kh innholdet først, det er noen av de billig-utgavene (first-price) som er fulle av kh. og husk at det er mye salt i så ikke bli overrasket om du samler vann

  Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 20:45   #27
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som ikke veier ...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

kan jeg spise bacon krisp?( dyppa i rømme)


Les forum og boka så slipper du å spørre Bler unødvendigt lange tråder......

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 20:56   #28
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Dere som ikke veier ...

Opprinnelig lagt inn av ccgirl1982, her.

Les forum og boka så slipper du å spørre Bler unødvendigt lange tråder......

Dette var et svar til en som spurte altså

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 21:03   #29
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som ikke veier ...

Hehe, må ikkje svara på sånt Bler så lange å tråder då, du ser ka så skjedde nå pga sånt vas

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 21:20   #30
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Dere som ikke veier ...

Opprinnelig lagt inn av ccgirl1982, her.

Hehe, må ikkje svara på sånt Bler så lange å tråder då, du ser ka så skjedde nå pga sånt vas

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 10:26   #31
bamseline34
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 32
bamseline34 er på en erverdig vei

Sv: Dere som ikke veier ...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

kan jeg spise bacon krisp?( dyppa i rømme)


dytter

bamseline34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo LCHF Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 11:34   #32
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Dere som ikke veier ...

Tror den nikkende smileyen og kommentaren om at du kan dyppe det i rømme var svar.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:10   #33
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Dere som ikke veier ...

Jeg klarte virkelig ikke det med å veie maten. Ble alt for mye styr, så derfor tar jeg det på sånn ca. regning, og det funker fint for meg (Takk gud for det, skulle jeg virkelig ha veid alt, så hadde jeg blitt gal!)

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:15   #34
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Dere som ikke veier ...

Jeg går forresten også på ketolyse, men veier ikke. Trur jeg veide de første dagene i kuren, men alt ble bare styr! Så, selv om en går ketolyse, så er det null problem å ikke veie maten!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:33   #35
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dere som ikke veier ...

ja det kan du vettu.må jo være en fin kombinasjon det
men ikke bruk baconkrisp bruk baconsvor, da er du sikret at det er ordentlig fleskesvor.

  Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 17:31   #36
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Dere som ikke veier ...

Skjønner at det med veien åpenbart er noe man helst gjør i starten, og at det kommer inn i fingrene etterhvert. Har bare et spm i den forbindelse:
Jeg er fersk her og nettopp begynt på LCHF og jeg veier noe. 100g sylte er jo 100g sylte, 1/2 kjøttdeig er halvparten av 400g, og et egg er et egg...
Jeg veier for eks ingrediensene når jeg følger oppskrifter mm, men jeg veier ikke smøret eller rømmeklatten eller majones-stripen oppå egget og skinken. Og jeg veier heller ikke grønnsakene i salaten eller til middagen. Er det noe man vanligvis pleier å gjøre?
Har lest litt her inne og ja, jeg har søkt i forumet, men fant ikke noe svar på dette

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:01   #37
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Dere som ikke veier ...

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Skjønner at det med veien åpenbart er noe man helst gjør i starten, og at det kommer inn i fingrene etterhvert. Har bare et spm i den forbindelse:
Jeg er fersk her og nettopp begynt på LCHF og jeg veier noe. 100g sylte er jo 100g sylte, 1/2 kjøttdeig er halvparten av 400g, og et egg er et egg...
Jeg veier for eks ingrediensene når jeg følger oppskrifter mm, men jeg veier ikke smøret eller rømmeklatten eller majones-stripen oppå egget og skinken. Og jeg veier heller ikke grønnsakene i salaten eller til middagen. Er det noe man vanligvis pleier å gjøre?
Har lest litt her inne og ja, jeg har søkt i forumet, men fant ikke noe svar på dette

Jeg pleide ikke å veie rømme og majones, men nå tok jeg ikke så mye av det at det burde ha utgjort alt for mye. Hvis en boks rømme har 400 ml, så kan man vel si at det er rundt 400 gram (kanskje litt mer, har aldri veid), men en grei spiseskje er vel max 30-40 gram, kan jeg tenke meg. Jeg tok dette litt på gefülen, men andre er kanskje litt mer nøye.

Vet du hvor mye 100 gram salat er? Eller 50 gram paprika? Gjør du det, så er det jo ikke et problem. Aner du derimot ikke (som meg) så blir du nødt til å veie det for å vite.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 22:50   #38
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dere som ikke veier ...

Jeg pleide å veie mye før (på lav kalori altså) så jeg vet fremdeles hva ting veier sånn omtrent. MEN noen ganger er det litt sånn at man etterhvert legger på litt til og litt til og litt til, og så tror man at det fremdeles er f. eks 200 gram. Derfor synes jeg det er smart å "sjekke" meg selv litt innimellom. Jeg holder en tomat og tenker "den veier sikkert så og så mye", så veier jeg den. Noen ganger kan man få litt sjokk...så det gjør jeg med noen matvarer fra tid til annen.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor ofte veier dere dere?? Sugarmom Spørsmål og svar 39 25-05-11 17:05
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Lavkarbo generelt 13 28-02-10 19:06
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Generell diskusjon 2 11-11-09 10:18
Teller og veier dere alt? AltforStor Ketolysekuren 9 19-08-07 22:21
Veier dere dere med eller uten klær? Dolly Lavkarbo generelt 23 27-03-07 09:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no