Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Medisterdeig - kan vi spise det?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-11-10, 22:52   #26
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Medisterdeig - kan vi spise det?

Hamster59 - Meny har noen veldig gode pølser; jacobs utvalgte, med veldig lite karbiser i. Bl.a. en med urter, og en med bacon. Har bare smakt de med bacon, men det var veldig godt!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 07:31   #27
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Medisterdeig - kan vi spise det?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har sett det! Skal tipse deg!!

Så deg forresten på ICA Koch for ikke så lenge siden... Jeg turte ikke hilse på deg fordi jeg skjemmes for at jeg fremdeles er tykk, men du er rålekker!!!!

Tøvsjur! Når var dette? Etter fødsel? For da kan jeg ikke ha sett mye lekker ut. HAHA!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
MedisterDEIG mulig å få tak i? marjusen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 25 23-09-10 00:42
Usikker på kh-nivået i medisterdeig? chikelu420 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 11 21-08-10 20:03
Jeg fant medisterdeig på Ultra Ski purple Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 16-02-10 19:50
Medisterdeig-lov på ketolyse? Aryana Ketolysekuren 13 23-09-08 15:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no