Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Produktanbefalinger

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-05, 20:52   #26
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 44
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

I tilfelle du skulle ønske og starte med Glutamin før du drar til USA og feks vil bruke den jeg har brukt før, og som Begod bruker nå finner du den på www.tn.no !

Om du vil ha flere alternativer her i Norge også til alt annet av kosttilskudd finner du det på:

www.tn.no
www.proteinfabrikken.no
www.ej-shop.no
www.power-sport.no

Det var de jeg kom på i farten

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-02-05, 00:17   #27
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Så lurte på

Rosenrot

Lurer fremdeles på denne jeg Hvem som er sterkest, og til hvilken pris, og hvor man får kjøpt, osv osv.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 20:11   #28
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Avogtil synes jeg det er vanskelig å vite hva slags produkter som er best, billigst, dyrest, dårligst.. etc - og hvor man får tak i de diverse tingene.

Så da tenkte jeg at jeg kunne jo lage en tråd på det

I første omgang lurer jeg på;

Multivitaminer. Jeg vil ha noen uten jern, og som inneholder bra b-vitaminkompleks. De må ikke være innmari dyre. Og de må være organiske, selvfølgelig.

Rapsolje. Ikke dyr! Og kaldpresset, seff. Altså den beste og billigste.. (selv om jeg skjønner at jo dyrere, jo bedre..).

Nå har jeg funnet en flott rapsolje!

Lindbergs egen. Kaldpresset rapsolje. 500 ml - betalte 49,- for den om jeg ikke husker feil.

Hadde den i smoothie - smakte ingen!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 20:42   #29
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Nå har jeg funnet en flott rapsolje!

Lindbergs egen. Kaldpresset rapsolje. 500 ml - betalte 49,- for den om jeg ikke husker feil.

Hadde den i smoothie - smakte ingen!

Det var jo det jeg sa jo !! .....lukta rart du liksom....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 20:55   #30
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Det var jo det jeg sa jo !! .....lukta rart du liksom....

Jeg synes fremdeles den lukter rart

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no