Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Trykk i ørene

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-10-07, 22:07   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: trykk i ørene.

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Hjelp av noen... Datteren får prøve seg kan bli en morsom greie dette

Er jo det jeg sier jo!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 22:11   #27
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: trykk i ørene.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er jo det jeg sier jo!!


Ikke vær så eplekjekk... funker det skal du til pers du også

til noe seriøst... har ordentlig vondt i dag

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 22:17   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: trykk i ørene.

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Ikke vær så eplekjekk... funker det skal du til pers du også

til noe seriøst... har ordentlig vondt i dag

Huff da, du har jo vært ille plaget lenge nå! Skal IKKE være eplekjekk, føler med deg.. Jeg har hatt øreunger, begge er vel operert ca 10 ganger til sammen... Og jeg så jo hvor vondt de hadde det. Den yngste min knakk armen for en tid tilbake, men "vondt i øra er myyyyye værre enn beinbrudd", sa han. DA ble jeg spak.. Jeg har bare dotter og sus, ikke vondt..

Skal krysse fingra for deg og ønske den vakre damen god bedring!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 22:24   #29
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: trykk i ørene.

takk

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 13:53   #30
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 45
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: trykk i ørene.

Jeg har de siste fire ukene også blitt plaget med dotter og sus. Var til lege med det for en uke siden, for man blir ganske lei av å ha en bil på tomgang inni øra hver gang det er stille. Hun målte blodtrykk for det kan visst gi utslag som øresus, men det var normalt. Hun tok masse blodprøver og hvis jernlagrene er lave kunne visst også det g øresus pga at det jobbesekstra i kretsløpet... Men om alt var bra skulle jeg bli henvist videre til ØNH. Var selv ørebarn som liten og hadde omtrent krinisk ørebetennelse. Har perforerte trommehinner og så buer de litt feil vei. Tror det kan ha med det å gjøre selv, ikke tenkt over at det kan være pga kuren Kanskje jeg skulle prøve slike lys, ja... Kanskje det går opp ett for meg og... Er jo rimelig treg og glemsk om dagen nå.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 19:40   #31
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: trykk i ørene.

Skjønner ikke at du ikke har måka deg til en lege for lengst, jeg....!

Misforstå meg ikke, synes det er like koselig å brenne lys jeg som alle andre, men dette må da være en legesak?!

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 21:28   #32
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: trykk i ørene.

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Skjønner ikke at du ikke har måka deg til en lege for lengst, jeg....!

Misforstå meg ikke, synes det er like koselig å brenne lys jeg som alle andre, men dette må da være en legesak?!

ja... ... litt enig, men det er en grunn til det

Har kjøpt lys i dag... får ikke testet før i morgen. Håper det funker hvis ikke får jeg nok som du sier spørre legen

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 18:07   #33
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Trykk i ørene

Jeg har fått ganske intens øresus etter jeg begynte med ketolysekren. Vet ikke om det har en sammenheng med kuren? Skal prøve ørelys jeg også. Takk for TIPS selv om det ikke var til meg. Låner det tipset jeg.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 18:12   #34
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 45
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Trykk i ørene

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg har fått ganske intens øresus etter jeg begynte med ketolysekren. Vet ikke om det har en sammenheng med kuren? Skal prøve ørelys jeg også. Takk for TIPS selv om det ikke var til meg. Låner det tipset jeg.

Jeg har også fått øresus etter jeg la om kosten. Har ikke rotet meg til å prøve dissen koselige lysene. Glemt det helt bort...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 09:09   #35
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Trykk i ørene

Har prøvd ørelysene. Kom ut noe voks, men desverre ingen effekt på øresusingen. Kanskje jeg ikke skal gi meg i første sving og prøve en gang til.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 12:39   #36
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 45
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Trykk i ørene

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Har prøvd ørelysene. Kom ut noe voks, men desverre ingen effekt på øresusingen. Kanskje jeg ikke skal gi meg i første sving og prøve en gang til.

Jeg har vært hos ønh med min sus, og han sa det var lite å gjøre med det uten medisiner. Jeg har funnet den beste metoden, klare å lukke den ute, det er en treningssak, og han var dypt imponert over at jeg har klart det etter så kort tid. merker ikke at det er der før jeg begynner å tenke på det. Mitt kom etter jeg hadde en episode i sommer med krystallsyke.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 12:51   #37
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Trykk i ørene

Om dere får tak i folk som skal til USA eller UK (evt tyskland, dog se modifisering), så be dem kjøpe Pseudoefedrin til dere! Det må kjøpes (reseptfritt) over disk i apotekene (I tyskland er det bare solgt i kombinasjon med aspirin (heter Aspirin plus)), og er rasjonert for hver person (må vise leg). (Det fordi at folk koker Meth av de. ) Men som avsvellende er det det eneste saliggjørende. I Tyskland lager de forresten CD-er for folk med øresus, man hører på dem hver dag og øresusen blir borte...

Forøvrig, selv opplever jeg at jeg får mye og harde buser (sorry detaljer), av type "avtrykk av indre nese" på kuren... Skikkelig ubehagelig...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 16:12   #38
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Trykk i ørene

Imponerende at du klarer å ignorere det MorStine. Jeg sliter når jeg skal sovne. Takk for TIPS om pseudoefidrin Megvel. Jeg skal til London i april Prøver om jeg får det der hvis jeg ikke klarer å få kontroll innen den tid.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store vitsetråden! guro Livets lyse side 575 02-05-14 18:25
Jeg har endelig fått innlegget mitt på trykk!! Iset Generell diskusjon 5 22-02-06 12:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no