Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Det går bare ikke an!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-03-09, 23:41   #26
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Det går bare ikke an!

Opprinnelig lagt inn av sweet, her.

Annet tips - stikk innom lindbergklinikken.no og se på Fedon sine tips - kan også få tips til andre ting å spise

Er kanskje jeg som er dum, men jeg finner ingen link som heter lindbergklinikken.no ?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 00:13   #27
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Det går bare ikke an!

Hei, ser at dere er frustrert over at maten er vond, og at det ikke går an å bytte. Er enig i at ikke alt er supergodt, men prøv gjerne flere ganger, jeg syntes smaken ble bedre etter hvert. Det er nødvendig å blande med melk, og ikke vann synes jeg (unntatt suppene da!) Her i Belgia kan man bytte ut de varene man ikke liker. Jeg tar det bare med tilbake til butikken og bytter med noe annet. Slik får man prøvd mye forskjellig, og blir kvitt det man ikke vil fortsette med. Slik burde det vært i Norge også. Jeg betaler bare vanlig legehonorar ved oppfølgninga her, så det blir ikke så veldig dyrt.

Det beste er selvfølgelig vanlig mat, men hvis man har prøvd å følge en diett med vanlig mat i 12 år, og ikke lykkes, er det en enorm lettelse å begynne på pulveret og introdusere ett "vanlig" måltid av gangen. Denne kuren har gjort at jeg har greid å kutte ut karbohydrater for første gang i mitt liv, har mange ganger prøvd å redusere, men det blir for komplsert og vanskelig. Så for noen, slike som meg, er en "pulverkur" nødvendig for i det hele tatt å komme igang. Nå har jeg gått ned 16 kg på 2 1/2 mnd, og det er verdt hvert eneste øre jeg har brukt, og hvert eneste vonde måltid!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 19:49   #28
sweet
Medlem
 
sweet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 51
sweet er på en erverdig vei

Sv: Det går bare ikke an!

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Er kanskje jeg som er dum, men jeg finner ingen link som heter lindbergklinikken.no ?

Beklager jeg skrev feil
Riktig adresse er : http://www.drlindbergs.no/

Tenkte jeg skulle prøve Sei-middagen med rød linsestuing til uka

__________________


sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 23:15   #29
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Det går bare ikke an!

jamen...gjelder ikke kjøpsloven med angrerett i alt da?? Har dere skrevet under på en eller annene rar kontrakt? Man kan da returnere ting man har kjøpt innen 14 dager.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Det er ikke bare positivt å gå ned i vekt Gracella Generell diskusjon 6 01-09-08 00:35
Jeg går bare ikke ned Mariette Ketolysekuren 17 26-01-08 16:10
Ikke bare farlig å være fet Trolljenta Nyheter / media 0 15-06-06 02:03
Jeg går bare ikke ned HildePåSlankern Spis deg ned i vekt med Skaldeman 17 04-02-06 09:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no