Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Sprekk, ikke sprekk?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-09-11, 20:59   #26
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sprekk, ikke sprekk?

Baconkrisp med holiday-dip, eller babb i boks (hva skal man nå med den kjipe tørre pitaen? De gangene jeg er så fyllesyk at jeg synker ned på kebabnivå spør jeg alltid om å bare få den i en boks, med alt på uten mais) er finfin fyllesykemat uten voldsomme kvaler. Og lettcolabrus for de som liker den slags.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 21:08   #27
Fluke83
Medlem
 
Fluke83 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Røyken
Alder: 41
Innlegg: 81
Fluke83 er på en erverdig vei

Sv: Sprekk, ikke sprekk?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Baconkrisp med holiday-dip, eller babb i boks (hva skal man nå med den kjipe tørre pitaen? De gangene jeg er så fyllesyk at jeg synker ned på kebabnivå spør jeg alltid om å bare få den i en boks, med alt på uten mais) er finfin fyllesykemat uten voldsomme kvaler. Og lettcolabrus for de som liker den slags.

Ja, fryktelig glad i agurk med holiday-dip jeg da, det er digg

Ellers så er vi så "heldige" at en av bestekompisene til samboeren eier en kebabsjappe, så sikkert oftere enn vi har godt av så tar vi oss en "lavkarbo-spesial", altså kebabmiddag uten fritten, pita og mais.
Han er blitt ganske dreven på den etterhvert, han kompisen...

__________________


Fluke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent LCHF, stort sett ;) Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 11:09   #28
Sprettball
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 55
Sprettball har en fantastisk aura rundt segSprettball har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sprekk, ikke sprekk?

Jeg "sprekker" ikke Jeg har et LCHF kosthold som gjør meg godt, og gjør meg glad.

I det kostholdet er det rom for f.eks vin (bare av og til, for alkohol er ikke kroppen min glad i). Eller litt mørk sjokolade (nesten hver dag, faktisk).

Noen ganger velger jeg å avvike fra kostholdet mitt av praktiske eller sosiale årsaker. Da skal det være verdt det, enten sosialt eller pga smaksopplevelsen. Da snakker jeg f.eks ETT måltid, en spesiell kveld, middag på et fancy sted. Evt mammas komler en gang i året eller så... Eller praktiske justeringer i kosten pga en helg i lavvo på fjellet (havregryn og tørrmelk lettere å bære enn biff med grønnsaker). Da legger jeg meg på en linje så nært optimalt som jeg kan komme i den situasjonen (Nannahs knekkebrød i fjellsekken i stedet for brød). Eller den sjeldne gangen jeg gir blaffen og lar mageknip være mageknip og spiser til jeg nesten sprekker (ref igjen mammas komler...)

Ellers har jeg det for bra på dette kostholdet til å dytte i meg en bøtte smågodt, selv om det er syndig digg et kort øyeblikk...

Jeg slanker meg ikke, da. Bare nyter å ha stabilt blodsukker og rolig mage.

Klem, Sprettball.

Sprettball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 20:00   #29
julianne21
Nytt Medlem
 
julianne21 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 33
Innlegg: 2
julianne21 er på en erverdig vei

Sv: Sprekk, ikke sprekk?

Opprinnelig lagt inn av koko75, her.

Jeg tenker ikke sprekk før jeg har dytta i meg masse karbo. En smågodtpose, en bolle etc. Jeg har drukket noen glass vin for mye og dytta i meg unødvendige ting, men definitivt ikke sprukket.

Signerer denne! )

__________________
julianne21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sprekk! Tøvsjur Ketolysekuren 13 05-05-11 10:39
Sprekk ... Konkelimonke Lavkarbo generelt 1 05-06-10 11:33
Søtsug som ikke gir seg. Går jeg på en sprekk nå? Novisa Ketolysekuren 18 14-09-09 22:17
Sprekk sara Lavkarbo generelt 4 15-04-09 11:03
Ble "tvunget" inn i en sprekk i går, og er ikke lenger i Ketose. Hva nå? Lollypop! Ketolysekuren 38 16-09-07 19:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no