Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Irritert!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-07-10, 17:52   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Irritert!!!

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Ja, eg vert så utruleg irritert at eg kunne sprekka!
Det har seg slik:
Eg og mor mi starta omtrent samstundes med ketolyse og lavkarbo for to år sia, for å prøva å endra både vanar, livsstil og vekt. Både eg og ho hadde god effekt. Men då eg på ein måte ikkje hadde så stram strikk i forhold til kva eg åt lenger, så vart ikkje ho så fokusert heller. I motsetning til meg har hennar vekt sneke seg på att, medan eg har holdt meg stabil.
Så, poenget er: ho kan ketloyse/lavkarbo, og er fult klar over kva som er lov og ikkje lov.
SÅ: eg har jo gått på ketolyse no i snart 5 veker, og gått ned 5 kg og det syns for å sei det slik. Då mamma såg meg for ei veke sia, vart ho GRØN av misunnelse, då ho gong på gong startar på lavkarbo - men sklir ut like fort fordi ho ikkje eig sjølvdisiplin.
Anyway, eg syns det er litt okei at ho er misunnelig eg, kanskje ho får opp dampen sjølv?
MEN: i helga skal eg og jentungen og sambuaren på besøk til ho. Og gjett kva ho skal servera i kveld når me kjem: POTETSTAPPE og pølse!

POTETSTAPPE liksom! Ho veit så inderlig godt at eg går på lavkarbo! Eg veit ikkje om det er bevisst eller ikkje, men eg følte på meg då ho sa det i telefonen med nesten overraskelse i stemma då eg sa eg ikkje skulle ha, at ho nesten går inn for å øydelegga for meg... som straff på eitt eller anna vis - eg veit ikkje... Men er det MOGLEG?????

Kjenner på meg at eg vart skikkelig IRRITERT då ho sa det!
No skal de seiast at me har ei LANG historie når det gjeld slanking, og ho har alltid vvore nøgd så lenge EG har vore tyngre enn ho. Men med ein gong EG klarer det og veg mindre enn HO, ja då er det eg som er syltynn og ikkje bør slanka meg meir og bla bla bla... kjenner eg er møkkalei, og SUPERGLAD for at eg veg mindre enn ho og kan sitta og GODTA meg på mine vegne! Så det så!

Arrrr..... kva skal me gjera med slike folk?????? Eg skal no jammen meg ikkje bikka underfor presset hennar! Ikkje SØREN!

Pjuh! Godt å få ut litt frustrasjon!
Som sagt - dette problemet går langt tilbake, så det er på ein måte ikkje noko nytt fenomen, dette med at ho skal setta kjeppar i hjula mine...

Ha ein fin dag, og takk for at du tok deg tid til å lesa

Ho er sikkert bare misunnelig for at du er så standhaftig, målrettet og selvdisiplinert. Stå på ditt og la ho få se enda mer fremgang hos deg!

Jeg er nok heldig for både mamma og svigermor er flotte fine damer som bare unner meg det beste... Mens exsvigermor derimot! Makan til putter skal man lete lenge etter....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Så irritert på Open Office, nå! Photobscura Generell diskusjon 11 15-06-08 16:22
Litt irritert på ukebladene jeg nå ... Chia Ketolysekuren 15 04-09-07 14:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no