Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Helt fersk !

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-05-08, 19:35   #26
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Helt fersk !

Opprinnelig lagt inn av Amica, her.

Ojda, første innlegget er fra 2005 hihi.. Åssen klarte vi og rote fram denne tråden igjen?

det så jeg ikke engang, hehe.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:28   #27
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Helt fersk !

Hehe, synes bare det var så morsomt med alvenavnene
Ellers er det jo alltid moro for trådstarter å se at det blir futt i innlegget igjen

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 21:54   #28
siampia
Nytt Medlem
 
siampia sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Kongsvinger
Alder: 36
Innlegg: 5
siampia er på en erverdig vei

Sv: Helt fersk !

HEI!! ehhh, jeg vet ikke om jeg er inne på rett side, men jeg begynnte i dag på den populære proteinkuren, er det den som kalles atkins? jeg lurer på om noen kan gi meg andre oppskrifter? jeg har bare en oppskrift å da må jeg spise laks, noe jeg IKKE ER GLAD I!!


etter jeg født min datter så har jeg gått opp mye i vekt å selvtilliten har dalet som et spett i vann.... samtidi lurer jeg på om noen kan være søt snill å grei å hjelpe meg med motivasjon? kjæresten min er ikke så "støtte full" at det er til å skryte av. han satt seg ned å spiste pasta bolognese, som er noe jeg ELSKER å ikke nok med det, han drakk juice! mens jeg satt der med 150gr laks å 150gr grønnsaker


grønnsakern jør meg ingenting, men den sinnsyke laksen... blæh!

siampia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: telle kalori kuren... hehe Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:03   #29
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Helt fersk !

Opprinnelig lagt inn av siampia, her.

HEI!! ehhh, jeg vet ikke om jeg er inne på rett side, men jeg begynnte i dag på den populære proteinkuren, er det den som kalles atkins? jeg lurer på om noen kan gi meg andre oppskrifter? jeg har bare en oppskrift å da må jeg spise laks, noe jeg IKKE ER GLAD I!!

Har du lest noen atkinsbøker? Evnt surfet rundt her etter oppskrifter. Jeg har prøvd atkins og måtte aldri spise laks da. Tror du trenger å utforske litt mer ja... det anbefales veldig å kjøpe noe litteratur ja.

Ps: du er inne på litt feil tråd her ja. For å starte en ny tråd må du velge "new tread" inne på trådoversikten. Ikke gå inn i en eksiterende tråd og svare.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:13   #30
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien
Question

Sv: Helt fersk !

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Har du lest noen atkinsbøker? Evnt surfet rundt her etter oppskrifter. Jeg har prøvd atkins og måtte aldri spise laks da. Tror du trenger å utforske litt mer ja... det anbefales veldig å kjøpe noe litteratur ja.


Hæ?? Kan vi ikke spise laks på Atkins?? Håper jeg misforstår nå for trodde all fisk var lov

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:15   #31
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Helt fersk !

Joda, seff kan du spise laks!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:28   #32
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien
Smile

Sv: Helt fersk !

Åhh, det var bra. Begynte å lure på meg selv nå ja

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:34   #33
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Helt fersk !

Opprinnelig lagt inn av beate, her.

Hæ?? Kan vi ikke spise laks på Atkins?? Håper jeg misforstår nå for trodde all fisk var lov

Jo, såklart men i innlegget til siampia over her så skriver hun at hun kun har èn ting å spise og det er laks og hun liker ikke det. Så da svarte jeg at man ikke må spise det. At det finnes annen mat

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Interiør og farger - helt utenfor tema Nooria Generell diskusjon 11 28-03-05 09:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no