Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hva putter dere i påskeegget?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-04-11, 20:34   #26
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Tone-G, her.

Nå føler jeg at jeg banner i kirka

Men, jeg putter godteri i påske-egget.. Så koser jeg meg den ene dagen, og later som det ikke har skjedd etterpå

For tenk!

Det gjør jeg på Halloween Det er den eneste dagen i hele året hvor jeg ikke bryr meg om godteri inntaket, og det er sånn vi gjør hvert år. Dagen etterpå er vi i gang igjen med vanlig diett og later som ingenting.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 22:19   #27
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Det gjør jeg på Halloween Det er den eneste dagen i hele året hvor jeg ikke bryr meg om godteri inntaket, og det er sånn vi gjør hvert år. Dagen etterpå er vi i gang igjen med vanlig diett og later som ingenting.

Jeg tror bare det kan sette fart på nedgangen jeg.. Om det skjer en veldig sjelden gang da )

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 22:55   #28
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Vi har ikke påskeegg lenger, men jeg ville kanskje ha smeltet sukkerfri sjokolade og helt de over nøtter etter eget ønske, latt de kjølne i kjøleskapet og plutselig har man noe som er veldig godt å kose seg med.

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 12:36   #29
Elin_no
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 29
Elin_no er på en erverdig vei

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Masse gode forslag her!! Jeg har lenge gledet meg til Anton Bergs mandelegg, de er sprøtt gode.

Men, det er jo forskjell på å barbere seg og skjære hodet av.

Skaldeman skriver i boken sin at når man først spiser karbo hjelper det på å spise noe fettrikt først for å ikke bremse forbrenningen i så stor grad. Så kanskje et lekkert ostefat først og så litt Anton Berg egg? Bare litt?

Elin_no er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 13:04   #30
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Elin_no, her.

Masse gode forslag her!! Jeg har lenge gledet meg til Anton Bergs mandelegg, de er sprøtt gode.

Men, det er jo forskjell på å barbere seg og skjære hodet av.

Skaldeman skriver i boken sin at når man først spiser karbo hjelper det på å spise noe fettrikt først for å ikke bremse forbrenningen i så stor grad. Så kanskje et lekkert ostefat først og så litt Anton Berg egg? Bare litt?

Og miniatyrflasker fra polet

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 13:32   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Dra til Sverige på godiskungen! De har en hel disk med sukkerfritt godis som man kan spise på ketolyse

Og så får man gleden av å tilbringe resten av påsken på doskåla med intense magesmerter!

Hvorfor ikke fylle påskeegget med opplevelser? Man MÅ ikke spise godteri selv om handelsstanden mener man ikke kan kose seg uten diverse gulkedde varer...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 16:38   #32
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Og så får man gleden av å tilbringe resten av påsken på doskåla med intense magesmerter!

Hvorfor ikke fylle påskeegget med opplevelser? Man MÅ ikke spise godteri selv om handelsstanden mener man ikke kan kose seg uten diverse gulkedde varer...


Kan ikke trekke alle over en kam, er ikke alle som reagerer på den godisen... Om noen vil fylle egget med påskegodt er vel det opp til en hver å bestemme det....

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 16:40   #33
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Og så får man gleden av å tilbringe resten av påsken på doskåla med intense magesmerter!

Bare for å sitere deg... Verken jeg eller forloveden min reagerer på denne godisen, eller har noen gang fått vondt i magen av den

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 17:27   #34
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Tja, jeg reagerer litt på godteriet, men jeg synes det er verdt det. Akkurat det må folk få avgjøre selv.

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 17:31   #35
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Sweet Pink Kitty, her.

Akkurat det må folk få avgjøre selv.

Forsåvidt, men det kan jo være greit for nybegynnere å vite hva som sannsynligvis venter dem. Siden VELDIG mange opplever store smerter og mye trøbbel av det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 17:43   #36
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Forsåvidt, men det kan jo være greit for nybegynnere å vite hva som sannsynligvis venter dem. Siden VELDIG mange opplever store smerter og mye trøbbel av det.

Ja, jeg har da ikke sagt noe i mot det? Opplysning er fint det, men utover det er det ikke opp til oss å kritisere hva andre gjør.

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 17:45   #37
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Tone-G, her.

Nå føler jeg at jeg banner i kirka

Men, jeg putter godteri i påske-egget.. Så koser jeg meg den ene dagen, og later som det ikke har skjedd etterpå

For tenk!

Fornuftig!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 20:32   #38
surflover
Medlem
 
surflover sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 282
surflover er en juvelsurflover er en juvelsurflover er en juvel

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Jeg synes det er litt utfordrende å lese alt dette med "man trenger ikke kose seg med godis". Selv er jeg ikke noen godisprinsesse og har aldri spist mye av dette. Men jeg må ærlig inrømme at jeg fort kan la meg bli irritert over mange av disse "man kan kose seg med mye annet enn mat/godteri"-kommentarene.

Vi er forskjellige. Hva folk ønsker å kose seg med eller ikke, det får være opp til hver og enkel person.

Jeg er for å man kan skrive og mene det man vil! Men trenger det å være en belærende tone?

Og dette med rennaræv/magevondt av sukkerfri sjokolade - igjen, tonen det blir skrevet med. Det er faktisk ikke alle som reagerer på det. Jeg er glad jeg ikke lot meg skremme og prøvde det, for jeg får kun litt oppblåst mage

Jeg synes det er godt å ha noe å kose meg med, når alle rundt meg har det. Hvis ikke synes jeg det blir veldig vanskelig å leve ketogent i samhandling med folk som ikke lever slik. JA til alternativer!

surflover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysen gikk ikke - nå LAVkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 20:38   #39
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av surflover, her.

Jeg synes det er litt utfordrende å lese alt dette med "man trenger ikke kose seg med godis". Selv er jeg ikke noen godisprinsesse og har aldri spist mye av dette. Men jeg må ærlig inrømme at jeg fort kan la meg bli irritert over mange av disse "man kan kose seg med mye annet enn mat/godteri"-kommentarene.

Vi er forskjellige. Hva folk ønsker å kose seg med eller ikke, det får være opp til hver og enkel person.

Jeg er for å man kan skrive og mene det man vil! Men trenger det å være en belærende tone?

Og dette med rennaræv/magevondt av sukkerfri sjokolade - igjen, tonen det blir skrevet med. Det er faktisk ikke alle som reagerer på det. Jeg er glad jeg ikke lot meg skremme og prøvde det, for jeg får kun litt oppblåst mage

Jeg synes det er godt å ha noe å kose meg med, når alle rundt meg har det. Hvis ikke synes jeg det blir veldig vanskelig å leve ketogent i samhandling med folk som ikke lever slik. JA til alternativer!

Signerer!! BIGTIME!!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:51   #40
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av surflover, her.

Jeg synes det er litt utfordrende å lese alt dette med "man trenger ikke kose seg med godis". Selv er jeg ikke noen godisprinsesse og har aldri spist mye av dette. Men jeg må ærlig inrømme at jeg fort kan la meg bli irritert over mange av disse "man kan kose seg med mye annet enn mat/godteri"-kommentarene.

Vi er forskjellige. Hva folk ønsker å kose seg med eller ikke, det får være opp til hver og enkel person.

Jeg er for å man kan skrive og mene det man vil! Men trenger det å være en belærende tone?

Og dette med rennaræv/magevondt av sukkerfri sjokolade - igjen, tonen det blir skrevet med. Det er faktisk ikke alle som reagerer på det. Jeg er glad jeg ikke lot meg skremme og prøvde det, for jeg får kun litt oppblåst mage

Jeg synes det er godt å ha noe å kose meg med, når alle rundt meg har det. Hvis ikke synes jeg det blir veldig vanskelig å leve ketogent i samhandling med folk som ikke lever slik. JA til alternativer!

Veldig godt skrevet! Er så enig

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 23:42   #41
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Veldig godt skrevet! Er så enig

Maltitolpåske her
Det får gå som det går

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 07:43   #42
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Påske-schmåske. Må man alltid ha noe spesielt å putte i trynet i en hver høytid da? Holder det ikke med all den gode maten vi propper i oss året rundt?

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 09:08   #43
ninagronn
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Nordnesøy
Alder: 55
Innlegg: 114
ninagronn er ny på veien

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Putt hva dere vil i påskeegget. Jeg skal ikke ha egg, og trenger ikke å lure på akkurat det

__________________


ninagronn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 09:35   #44
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Jeg har ikke tenkt på påskeegg engang, og kommer nok ikke til å kjøpe, og ikke til å savne. Kjøper til ungene, og koser meg med å putte masse godt opi til dem, er ikke så intresert i snop lenger.

Men hva med å putte ting oppi? Om en har en hobby som kortlaging og scrapping, kan jo slike saker puttes oppi. Smiker eller smykker også- bytt med ei venninne så for du en hyggelig overaskelse

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 09:55   #45
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Var innom helsekosten i går, og fikk med meg litt maltitolsnacks, bl.a. cavaliersjokolade! Veldig spent på smaken!
Sjokoladekonfekten jeg laget til meg selv ser ut til å måtte bo i kjøleskapet, lurer på om jeg hadde i litt for mye fløte. Men de smaker fantastisk - særlig de med litt chili oppi

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 10:01   #46
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Jeg skal kjøpe meg et bittelite påskeegg og det skal jeg fylle med litt snop til påske. Ikke mye, bare noen få biter smågodt. Og dette skal jeg kun spise av på påskeaften. Dagen etter er det rett tilbake til lavkarbo.
Det er min plan i år

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 15:41   #47
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Mitt påskeegg kommer til å se noe rart ut, skal fylle det med snusbokser, atkins sjokolade og spise noe baconchips til. Huff

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 16:49   #48
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Påske-schmåske. Må man alltid ha noe spesielt å putte i trynet i en hver høytid da? Holder det ikke med all den gode maten vi propper i oss året rundt?

Det er vel opp til en hver? Det er ikke alle som "propper seg full" hele året.... Blant annet meg selv... Da syns jeg det er godt med et påske egg med litt maltose godis. Kan ikke dra alle over en kam...

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 23:35   #49
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Det er vel opp til en hver? Det er ikke alle som "propper seg full" hele året.... Blant annet meg selv... Da syns jeg det er godt med et påske egg med litt maltose godis. Kan ikke dra alle over en kam...

Med 'Holder det ikke med all den gode maten vi propper i oss året rundt?' mente jeg all den gode lavkarbomaten vi spiser, sa ingenting om å proppe seg full

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 09:07   #50
pernille
Medlem
 
pernille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 120
pernille er på en erverdig vei

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Her i huset er det kun ungene som får påskeegg.
Men jeg kommer vel til å kjøpe inn en sukkerfri sjokolade så jeg har liggende til fredagen og lørdagen.
Kommer ikke til å kjøpe inn noe ekstra bare for at det er påske.

__________________



Startet på lavkarbo 10 august 2010

http://http://forum.lavkarbo.no/show...light=pernille
pernille er avlogget   Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Cavaliersjokolade i påskeegget? Maylinn26 Spørsmål og svar 113 22-04-11 21:55
TIPS: Hva skal man fylle i påskeegget -Nettavisen Popp Lavkarbo generelt 1 23-03-10 21:47
Hva skal vi fylle påskeegget med? madisa Generell diskusjon 7 27-03-09 11:00
Snop i påskeegget eller ikke? Dolly Barns kosthold 26 03-04-07 21:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no