Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg ble dumpa i går ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-10-10, 12:12   #26
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Mange varme klemmer til deg. Eneste jeg kan si er at gi det tid, kjærlighetssorg trenger tid til å gro. Mener å lese at det tar omtrent ett år å komme over noen. Man må igjennom en bursdag, jul, påske, ferie etc uten partneren.

Ta vare på deg selv. Vekt og slikt kan komme senere.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 13:30   #27
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Au.... det er vondt. Jeg håper du snakker med en god venn snart, det er det beste. Ikke vent lenger, i håp om at han "angrer seg". Det må være ødeleggende å gå sånn og stenge det inne.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 13:38   #28
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Vet ikke helt hva jeg skal si, så jeg sender deg en stor klem! Føler med deg.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 13:39   #29
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Signerer mam!!! OG Licota! Klemmmer til deg

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 20:27   #30
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Tusen takk alle sammen!! Dere er så gode!!
Jeg er sånn at når jeg har det tungt, og er trist, så kan jeg klare å holde maska til en viss grad. Men når jeg snakker med noen jeg er glad i om det, så sprekker jeg totalt, og klarer aldri å holde tårene tilbake. Og setter jeg først igang å gråte, så kan jeg holde på i flere timer. I og med at jeg må forholde meg seriøs på jobb, så har jeg unngått å snakke med venninnene mine enn så lenge. Jeg har sendt dem sms og fortalt nyheten, men har bedt dem om å ikke ringe før i morgen. Jeg kan ikke møte opp på jobb med rødsprengte øyne..
I og med at jeg "slipper" å snakke med noen her inne, så er det en mye lettere måte for meg å kommunisere på akkurat nå...

Jeg har bare ei natt igjen på jobb nå før noen fridager, så i morgen åpnes nok krana her for fullt.... Huff..dette er virkelig tungt.

Selvfølgelig har jeg grått i løpet av helga hjemme for meg selv..men jeg har på et vis klart å begrense det... Det kjennes helt merkelig ut, men det er nesten som at jeg ikke tror dette har skjedd før jeg snakker høyt(ikke bare inni mitt hode) om det til noen.

I går natt spiste jeg 4 stk ostekjeks på jobb, med masse pålegg, meierismør, agurk osv..så jeg fikk i meg MASSE fett der. Ellers har jeg bare spist mandler og drukket kaffe med fløte og cocosa. Er temmelig sikker på at selv om jeg har spist minimalt, så har jeg fått i meg nok fett.
Nå sitter jeg her og drikker en cocosakaffe med fløte, spiser litt paranøtter og litt fetaost. Jeg vet at dette ikke er et fullverdig kosthold, men akkurat nå driter jeg i det... Har fått i meg fett, så jeg har ikke vært sulten. Har også drukket endel, så det får bare gå seg til.

Herregud hvor mye jeg savner gutten min....det er bare totalt uvirkelig!!!! ahhh

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 21:30   #31
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Sender deg en utrolig varm god

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 21:44   #32
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Sender en ogmasse gode tanker... Det er tungt å gå igjennom det du gjør nå..
Føler med deg *trøster*

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 21:46   #33
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Huff da, sender gode tanker og en klem.

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 22:43   #34
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Huff! Føler med deg. Opplevde selv det samme i maimåned i år. Kjæresten min som jeg hadde vært sammen med i over 2 år gjorde det plutselig slutt. Han skrev et brev og ga meg 5tusen kroner. Ikke aner jeg hvorfor. Han skrev da i brevet at han ikke hadde de samme følelsene som før og "trengte tid". Jeg reagerte som deg, og var knust. Denne gangen hadde jeg ferie i en uke så jeg "drakk bort sorgene" som man så fint kan kalle det. Jeg dro på fest for så og komme hjem igjen, ordne meg på nytt for så å dra på fest igjen hele uken. Dette var jo absolutt ikke bra, men jeg trengte det for og klare å komme meg ut av sengen i det hele tatt. Vi er nå sammen igjen. Etter 4-5 dager hvor jeg nærmest tryglet han om å ta meg tilbake skjønte jeg at det ikke nyttet og lekte iskald ovenfor han, dette fikk han til og innse at han også trengte meg. Håper det går bedre med deg!

sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 23:03   #35
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Ahh...Sigboh, det gir meg et lite håp å lese din historie... Jeg har sagt til han at dersom det er tid han trenger, så skal han få det. Sa også at jeg ikke kom til å kontakte han hverken på sms eller på telefon. Så, jeg håper så inderlig at han savner meg.... Han har hatt en veldig intens helg på jobb denne helga(som meg), så jeg vet at han ikke vil ha tid til å kjenne på et evt savn før nå til uka. Han har da for første gang på 5 mnd fri i 5 dager sammenhengende.... Så, jeg krysser alt som er å krysse, og håper at han innser det samme som din kjæreste gjorde.... *håpe håpe*...

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 23:06   #36
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

krysser fingrene for deg Ikke gi opp!! håpe det ordner seg for dere

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 23:08   #37
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Takk! Jeg merker at jeg klamrer meg litt til den tanken på at han har vært så mye borte, og såååå busy siste halve året. Jeg VET at han ikke har hatt tid til å tenke noe på seg selv...så forhåpentligvis er det det han trenger...

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 23:39   #38
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Alle trenger jo litt tid for seg selv noen ganger. Får håpe for din skyld at det bare er det han trengte. Hvis dere finner tilbake til hverandre igjen så kanskje dere får det enda bedre enn før tilodmed! Siden dere begge har fått dit til og tenke og være helt alene.

sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 23:44   #39
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Det er det jeg og tenker..at dersom han får den tiden han trenger nå, og innser at han savner meg, så vet jeg ihvertfall med 100% sikkerhet at han VIL være min.
Skulle utfallet bli det mosatte...huff, nei...det klarer jeg ikke tenke på. Jeg ser det egentlig ikke som et alternativ nå...jeg kan bare ikke det...for da er det nesten som jeg sier til meg selv at jeg har gitt opp...og DET har jeg ikke.
Lenge leve håpet

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 23:57   #40
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

det er deilig og ha et håp og klamre seg til hvis ting er som værst. Hvertfall nå den første tiden!

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 00:06   #41
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Vet hvordan du har det. Har gått skikkelig i kjelleren selv på grunn av sånne ting. For meg hjalp det å tenke på at da var ikke han den rette, da var den rette for meg fortsatt der ute og ventet på at jeg skulle møte ham. Og når jeg til slutt møtte ham jeg er sammen med i dag, er jeg jo glad for alle kjærlighetssorgene jeg tidligere har hatt og at det ikke ble dem men ham.
Men selvsagt, de første ukene var jeg langt nede og klarte ikke tenke sånn.

Og det er selvsagt ikke noe du orker å tenke på akkurat nå. Tillat deg selv å kjenne på følelsene dine, gråt når du føler for det, la verden seile sin egen sjø en liten stund uten deg og drit i vekttenking og sånn. Og når du begynner å føle deg litt bedre, synes jeg du skal skjemme bort deg selv. Si pene ting om deg til deg selv, bruk en hel kveld i badekaret med stearinlys, lag god mat, se en god film, les en god bok, klipp håret, shopp klær, dra på kino med venninnene dine og bare skjem bort deg selv.

Stor klem

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 09:45   #42
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Først en og så vil jeg bare si at jeg er kjempeimponert over deg. Du holder kosten og jobber for helsa di midt i elendigheta du er sendt ut i, du er KJEMPESTERK! *bøyer meg i støvet*

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 18:13   #43
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Takk skal du ha Skippy!!
Jeg prøver så godt jeg kan.... Men, alt er bare tungt om dagen

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 18:16   #44
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

EmilyB, du har rett i det..jeg har bestillt meg en liten reise nå. Skal bare tre dager, men trenger bare å komme meg bort. Har bestemt meg for å shoppe masse masse. En kortvarig glede å shoppe....samtidig holder det meg opptatt, og jeg trenger absolutt noe å gjøre for å la hodet mitt få litt pause...

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 18:25   #45
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Det er det jeg og tenker..at dersom han får den tiden han trenger nå, og innser at han savner meg, så vet jeg ihvertfall med 100% sikkerhet at han VIL være min.
Skulle utfallet bli det mosatte...huff, nei...det klarer jeg ikke tenke på. Jeg ser det egentlig ikke som et alternativ nå...jeg kan bare ikke det...for da er det nesten som jeg sier til meg selv at jeg har gitt opp...og DET har jeg ikke.
Lenge leve håpet

Først en klem! Sambo dumpet meg også en gang for lenge siden..
Jeg lot ham få den tiden han trengte... Det gikk et par uker og plutselig var han tilbake! Siden har det vært bare fryd og gammen . MEN skulle utfallet blitt det motsatte, ja da vet jeg at jeg ikke kunne gjort noe mer... jeg kunne jo ikke tvinge ham til å være hos meg...

Krysser fingrene for deg!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 22:04   #46
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Kanutten, fikk du noe forklaring på hvorfor han trengte tid? Lurer på om det er sånn at menn trenger litt pauser innimellom??

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:26   #47
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Bare innom med en klem til deg, og litt tryllestøv for å gi deg styrke, håp og mot. <3

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 17:17   #48
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Kanutten, fikk du noe forklaring på hvorfor han trengte tid? Lurer på om det er sånn at menn trenger litt pauser innimellom??

Anbefaler å lese "Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus" Han skriver litt om det

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 22:43   #49
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Samtidig er det viktig å understreke at man ikke kan generalisere. Det er ikke sånn at alle menn blir interessert hvis en kvinne spiller kostbar og mister interessen hvis hun blir for intens. Noen liker at jentene er pågående, noen at de ikke er det. En kamerat jeg har blir f.eks kjempeusikker om jenta begynner å spille kostbar. Da trekker han seg fra hele greia. Det aller beste er at man er seg selv og ikke spiller noen former for spill og heller snakker sammen.
Beklager den lille avsporingen.

Fofa: En reise hører veldig bra ut Da får man ofte ting litt mer på avstand. Håper du får en flott tur og at du alt føler deg litt bedre.

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 22:55   #50
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Opprinnelig lagt inn av EmilyB, her.

Samtidig er det viktig å understreke at man ikke kan generalisere. Det er ikke sånn at alle menn blir interessert hvis en kvinne spiller kostbar og mister interessen hvis hun blir for intens. Noen liker at jentene er pågående, noen at de ikke er det. En kamerat jeg har blir f.eks kjempeusikker om jenta begynner å spille kostbar. Da trekker han seg fra hele greia. Det aller beste er at man er seg selv og ikke spiller noen former for spill og heller snakker sammen.
Beklager den lille avsporingen.

Fofa: En reise hører veldig bra ut Da får man ofte ting litt mer på avstand. Håper du får en flott tur og at du alt føler deg litt bedre.

Veldig enig!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no