Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kveldsmat

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-03-07, 10:40   #26
Spungeworthy
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2006
Alder: 52
Spungeworthy er på en erverdig vei

Sv: Kveldsmat

Akkurat det med å holde seg våken er som regel ikke noe problem hvis du har døgnrytmen inne.
For min del var det drosjekjøring, og det er jo ikke akkurat fysisk krevende..
Hvis jeg spiste rundt 20-21, så holdt det gjerne helt til morran, selv om det ikke var lavkarbo. Akkurat dette yrket er jo ganske "utsatt" for bensinstasjoner og pølser, så jeg har sett mange som har est ut litt ja.

Men andre helseefekter av nattejobbing over lang tid er vel en annen diskusjon..

Gammel 14-03-07, 13:34   #27
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Kveldsmat

Jeg jobber skift og jeg erfarer at en blir litt groggy av nattskift og av å sove om dagen og da er det mye vanskeligere å velge sunne matvaner. Da er det lett for at en blir sittende foran TV og gumle på frukt eller noe annet usunt, istedenfor å gå ut og finne noe å gjøre.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til kveldsmat i dag? mofe Frokost og kveldsmat 724 07-08-14 01:59
Ok Kveldsmat? Silk Frokost og kveldsmat 13 20-11-06 09:15
Kveldsmat elian Barns kosthold 10 12-11-04 18:47

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.