Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Veganerforeldre dømt til livstid

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-05-07, 13:23   #26
mcfrogner
Ubekreftet Medlem

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
mcfrogner er ny på veien

Sv: Veganerforeldre dømt til livstid

Jeg tror at alt er mulig jeg. De mest ekstreme kostholdsfilosofiene fungerer kanskje for et lite antall mennesker med høyt bevissthetsnivå osv. Muligens

Gammel 15-05-07, 01:59   #27
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

De forsto vel ikke helt hva de gjorde nei, var vel av beste mening. Drap synes jeg er å gå for langt, men det er jammen bra det ikke er så mange slike tilfeller i verden. Livstidsdom synes jeg er helt horribelt (selv om jeg ikke kjenner saken), men jeg kan ikke tro at de gjorde dette med vilje. De burde heller fått hjelp. Men de har kanskje lært en viktig lærepenge uansett nå.

Gammel 15-05-07, 07:53   #28
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

De forsto vel ikke helt hva de gjorde nei, var vel av beste mening. Drap synes jeg er å gå for langt, men det er jammen bra det ikke er så mange slike tilfeller i verden. Livstidsdom synes jeg er helt horribelt (selv om jeg ikke kjenner saken), men jeg kan ikke tro at de gjorde dette med vilje. De burde heller fått hjelp. Men de har kanskje lært en viktig lærepenge uansett nå.

Sant, men det hjelper vel lite, når de må sitte i fengsel resten av livet...

Kanskje litt flåsete av meg, men jeg lurer på hvordan det blir med fengselsmaten........

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 11:42   #29
sma
Seniormedlem

sma sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 46
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Kanskje litt flåsete av meg, men jeg lurer på hvordan det blir med fengselsmaten........

*fnis*

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 14:53   #30
mcfrogner
Ubekreftet Medlem

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
mcfrogner er ny på veien

De må vel bli pustarianere/breatharians da

Gammel 18-05-07, 15:38   #31
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

veislaktianere

Å, sånn som kantineansvarlig på gamlejobben min må ha vært! Varmrettene kalte vi bare "roadkill of the day", varmt, ubestemmelig og litt seigt.

Forøvrig har jeg møtt en fyr som sverga til pene-øyne strategien. Han ble vegeterianer etter å ha sett en kalv med tårer i øynene da han gikk på barneskolen (fyren gikk på skolen, ikke kalven så vidt jeg veit).... Jeg mener, hvor overfladisk er det lov å være liksom???

Gammel 18-05-07, 16:16   #32
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Å, sånn som kantineansvarlig på gamlejobben min må ha vært! Varmrettene kalte vi bare "roadkill of the day", varmt, ubestemmelig og litt seigt.

Forøvrig har jeg møtt en fyr som sverga til pene-øyne strategien. Han ble vegeterianer etter å ha sett en kalv med tårer i øynene da han gikk på barneskolen (fyren gikk på skolen, ikke kalven så vidt jeg veit).... Jeg mener, hvor overfladisk er det lov å være liksom???

Herremin hatt, det blir som når folk som spiser kjøtt selv kritiserer asiatere for å spise katt og hund på grunnlag av at de er så søøøøøte og sniiiilllle...! Hallo, ingen som tenker på at man kan bli syk av å spise åtselsetere, da lissom?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Bli med i 21-klubben! nalana Trening 66 10-03-05 15:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.