Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Spist for lite, opp i vekt?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-05-07, 13:56   #26
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Spist for lite, opp i vekt?

Hei, jeg trener jo yoga hver dag omtrent. Jeg kan ikke påstå at det er så mye ashtanga over den, bortsett fra noen elementer av åtte-disiplinen.
Mer tantrisk kanskje.
Uansett, jeg gjør noen oppvarmingsøvelser (drøye fem minutter) og så noen balanserte øvelser som går på torso og underliv.
Yoga mudra, cobra, i noen tilfeller båten og plogen, (båten er haaaard!!) og noen avarter av disse. Alltid mudra og cobra. Mål framover når jeg blir bedre er å kunne kråka, og pada hastasana fullstendig.
Hender jeg også tar solhilsen, men nå begynner jeg å glemme rekkefølgen
Jeg kan i alle fall skrive under på at det gjør underverker på ryggen (har hatt mye problemer med den), det får meg til å våkne om morgenen, og jeg har sett klare tegn på at den hjelper huden med å trekke seg sammen, sikkert på grunn av økt blodsirkulasjon. Jeg har mistet mange cm rundt mage og midje, så huden må nesten følge med.
Og, hehe, det har noen gode fordeler for mine mer amorøse aspekter av livet også

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:33   #27
Eilan
Seniormedlem

Eilan sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Og, hehe, det har noen gode fordeler for mine mer amorøse aspekter av livet også

Jeg går helst på kurs, for har gullfiskminne på stillinger (Yoooga, altså )

Men har pleid å gjøre ti enkle solhilsener om morgenen, og er enig med deg, utrolig som man våkner! Men har noen ganger fått litt blodsukkertrøbbel fordi jeg gjør dem før frokost, så har ligget unna de siste ukene for sikkerhets skyld. Skal begynne igjen imorgen og se hva som skjer-

Gammel 28-05-07, 14:44   #28
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

You know, bendy, yes I am! !

Jeg tar det alltid før frokost jeg også, fordi det er hva jeg har lært, tre timers pluss minus faste.
Jeg spyr om jeg nettop har spist, og jeg har ikke samme utbytte senere på dagen.
Men om du klarer å drikke masse vann, få gått på do, tatt en kjapp dusj, så har du de beste forutsetningene.

Jeg gikk på kurs i et års tid, for ca tre år siden, men utbyttet ble minimalt etterhvert, da de tok inn nybegynnere på viderekommendekursene pga økonomi.....

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Endelig ned i vekt flesk Spis deg ned i vekt med Skaldeman 18 08-03-07 07:08
Atkins og opp i vekt? elinej Induksjonen 3 16-10-04 17:11
Sa jeg stillestående? Hva med opp i vekt!!! apple Lavkarbo generelt 4 05-09-04 11:25
Gikk ned i vekt etter STOR utskeielse melene Lavkarbo generelt 14 03-09-04 11:05

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.