Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
![]() ![]() |
Sv: Hvordan har dere det, dere som er i mål eller har tatt av mye?*drar opp* |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Joikaboller
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
![]() ![]() |
Sv: Hvordan har dere det, dere som er i mål eller har tatt av mye?*dytter* |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Joikaboller
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan har dere det, dere som er i mål eller har tatt av mye?Jeg er vel verken i mål eller har tatt av veldig mye, bortsett fra alle gravidekiloene da. Men de forsvant med melken, igrunnen, så kan ikke si jeg har måttet slite så hardt for de. Men jeg synes spørsmålet er interessant - blir man noen gang fornøyd egentlig? Enten man skal ned 50kg eller 5kg - når man da står der på målstreken og man er blitt vant til sin nye lettere utgave, former det seg ikke da ofte en ide om at tja, jo, 5 kg til ville virkelig vært en liten i-prikk, fint å ha litt å gå på på minussiden osv.. ? Klarer folk å bare si seg fornøyd liksom, og virkelig være det? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat
![]() |
![]() |
#29 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan har dere det, dere som er i mål eller har tatt av mye?Her skal jeg skrive mer senere! Grille først |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Optimale Smoothies | Ziggy | Optimal Ernæring | 61 | 27-12-14 22:52 |
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett | Ziggy | Optimal Ernæring | 139 | 16-11-13 11:33 |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd) | vintage | Ketolysekuren | 79 | 02-08-07 18:42 |