Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
![]() |
Sv: Hva i alle dager (Vektoppgang?)på hvilken måte mener dere ar kunstig søtning kan være med på å å stangnere vektnedgangen?kan ikke skjønne at det skal ha noen betydning om man drikker te med suketter og litt lettbrus hver dag?og en annen ting,hvor får man kjøpt den boka alle snakker om?hva heter den? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva i alle dager (Vektoppgang?)
Det bare er sånn. Noen tåler det, noen tåler det ikke. Så enkelt eller vanskelig alt ettersom. Noen tåler ikke ost, andre tåler ikke fløte osv. Du må faktisk prøve deg frem. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva i alle dager (Vektoppgang?)Må bare legge til at det er mye dritt i såkalte lightprodukter. Og de vil være med på å trigge søthungeren. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vann og vanndrikking | slaskalainen | Generell ernæringsdebatt | 13 | 21-06-10 20:09 |
Atkins - selvpåført diabetes? | Iset | Generell ernæringsdebatt | 45 | 12-06-09 21:12 |
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! | Amagetha | Atkins kosthold | 19 | 28-04-06 16:14 |
Hva med å få abonnement på alle trådene vi svarer på?? | Iset | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 14 | 17-04-04 23:17 |