Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Matmengde

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-09-08, 22:01   #26
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Matmengde

Opprinnelig lagt inn av fett-nok, her.

Oppskriften kommer her:
SJOKOLADEFROMASJ (nam-nam).
5 plater gelatin (legges i kaldt vann i ca 5 min(lar dem gjerne ligge til jeg er ferdig med å vispe eggedosisen), smelt det i bare litt vann i bunnen på en liten kasserolle).

3 egg (visp til eggedosis, og tilsett eggedosisen i gelatinen, ikke
3 ss søtningssukker omvendt).

1 kremfløte (vispes til krem og tilføres i eggedosisen, rør det forsiktig inn)
2 ss søtningssukker
2 ss kakao

Sett hele bollen kjølig, gjerne natten over. Denne er IKKE farlig, nesten ikke mulig å overspise her.
Til sammen i hele bollen(og den har jeg i mange dager) er det ca 14

karbohydrater. Pisker gjerne litt krem til å ved siden av. Populær hos både store og små.

Lykke til!

Denne så veldig spennende ut, men jeg lurer på hva søtningssukker er, mener du kunstig søtning av noe slag?

Gammel 27-09-08, 23:07   #27
Grovsnus
Medlem

Grovsnus sin avatar

Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Til Kolve
Da kan jeg tolke det dit hen at det er bare å spise!!!!!!!
Kroppen sierifra når det er nok??????????????
Kjenner igjen den med en STOOOOr Pepes Pizza ja. En hel og 2 halvlitre var sånn passelig start på kvelden. Da var jeg klar for å fortsette.
Nå spiser jeg til jeg er "litt mett", tydligvis forlite.
Skal prøve.
Mvh Grovsnus
ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 23:13   #28
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Du skal spise til du er god og mett, men ikke sånn at du angrer etterpå!

Gammel 28-09-08, 00:41   #29
fett-nok
Medlem

fett-nok sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 53
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Denne så veldig spennende ut, men jeg lurer på hva søtningssukker er, mener du kunstig søtning av noe slag?

Ja, jeg bruker splenda.
Bare kopierte oppskriften rett inn uten å ha sett hva som egentlig står, men helt riktg, kunstig søtning(og det er jo valfritt hvor mye, jeg er glad i at det er søtt, mens andre liker mer kakao, mix og finn smaken som behager deg mest).

Lykke til!

fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 09:14   #30
Grovsnus
Medlem

Grovsnus sin avatar

Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Har lest at det er flere som opplever "behagelig varme" i kroppen. her om dagen så fikk jeg noe varmrøkt bacon (svensk). Og jaggu meg, tok det til kvelds, og jeg fikk oppleve varmen jeg også. Så til uka blir det svensktur. Noen som har peiling på hvor mye det er lov å ta med?
Mvh Grovsnus
Ha ei fin helg.

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 09:35   #31
Runegutt
Seniormedlem

Runegutt sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 58
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

10Kg/person over 12

Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matmengde Grovsnus Ketolysekuren 2 22-08-08 13:34
Matmengde i forholdt til styrketrening Sonny Spis deg ned i vekt med Skaldeman 1 29-12-06 16:43

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.