Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

På snørra med lavkarbo

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-09-08, 21:15   #26
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: På snørra med lavkarbo

Vekt har aldri vært mitt problem, jeg har en apetitt som regulerer seg etter inntak, heller det motsatte at jeg må passe på å spise. Men magen er litt mindre i orden, men det regnet jeg med siden jeg har spist overskudd av sukker.
Men jeg har de siste månedene prøvd å spise litt mer karbo slik at magen ikke slår seg vrang med en gang.

Skulle ha prøvd rent druesukker. Nå spiser jeg vanlig sukker. Vanlig sukker må jo halvt om halvt metaboliseres i levra og i kroppen ellers (fruktose i levra og glucose i kroppen). Sukkerloadingen har gjort at jeg spiser mindre annen mat de dagene. Det er ikke bra (mindre av det jeg trenger). Må finne en gylden middelvei her. Med fylling av lagre når det trengs og heller ha halvfulle lagre når jeg trener roligere.

Men har noen forslag om hvordan få i seg 200g karbo raskt etter trening ?

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 01:10   #27
Runegutt
Seniormedlem

Runegutt sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 58
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Spis noen bananer

Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 00:02   #28
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

egentlig et bra svar, men da må jeg spise 1kg banan :-0
Men 200g er vel for de spesielle dagene. Da kan jeg vel tåle (og tålte nå rimelig bra) 200g sukker.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 07:51   #29
Runegutt
Seniormedlem

Runegutt sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 58
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Du greier sikkeert et kilo banan. Og... du kan ha drikkeyoghurt til. Er ganske godt.

Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.