Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kilo som sitter

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-09-08, 16:37   #26
Sophocles
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Sophocles er på en erverdig vei

Sv: Kilo som sitter

Jeg var redd for at det gjalt rømme og fløte også.. Får holde meg til rene produkter.

Jeg har en ganske stillesittende jobb, men trener kondis forholdsvis hardt to ganger i uken. Det begynte jeg med ganske samtidig som jeg begynte på ketolyse. Håper jo på dette at muskler veier mer enn fett, selfølgelig, men kan ikke merke noe særlig på klærne...

Sophocles er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 16:40   #27
Sophocles
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Sophocles er på en erverdig vei

Åja, ojeg glemte en ting.
Drikker en del kaffe, kan det gjøre utslag? Kan man drikke te?

Sophocles er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 17:46   #28
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Kondisjonstrening bygger ikke så veldig mye muskler og eg anbefaler deg å få bevegd deg min 30 min hver dag, i moderat tempo. Er i form av styrketrenign at musklene kommer dessverre og det tar lang tid å bygge muskler. Er vel derfor anabole steroider er så utbredt
Prøv å drikke vann isteden for både te og kaffi. Men man kan selvsagt drikke begge deler. Men det beste er jo det rene, som vann

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nå sitter jeg og spiser en is med 0 karbiser Elanessë Lavkarbo generelt 12 12-06-08 16:26
Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå Lisekir Lavkarbo generelt 9 14-04-08 12:26
Nå sitter jeg og spiser mitt første Fedon-måltid Lilleomamma Dr Lindbergs 2 03-04-08 19:24
De som sitter med makta.... elian Generell diskusjon 5 01-02-05 19:48

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.