Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tanker om desember

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-11-08, 14:36   #26
Drew
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2008
Drew er på en erverdig vei

Sv: Tanker om desember

Jeg gikk ut av ketose, og spiste det jeg følte for, i en uke da vi var i syden. Da gikk jeg opp 2 kg, og uka etter gikk jeg ned 3.5. Jeg satser på å gjenta suksessen i jula. Det er den eneste måten jeg kan føle at det er greit å være i ketose nå. Jeg har så lyst på pepperkakene og krydderkakene og marsipanen og klementinene jeg ser i butikken for tida. Så da sier jeg til meg selv at i jula, _da_ skal jeg KOSE meg med alt dette. Men nå er jeg på kur.

Drew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 14:56   #27
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Hva gjorde du for å gå ned igjen etter du hadde vært i syden? Inn i ketose igjen på vanlig måte, eller var du spesielt streng? Nilleuke?

Gammel 08-11-08, 17:25   #28
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Hadde samme opplevelse når eg hadde fjernet mandlene. Gikk opp noen kg og gikk den 3,3 kg uka etter.
Denne uka har eg gått ned 3,6 kg etter at hadde pause i syden.
Er jo vann som kommer på når man har så korte pauser
Men er selvsagt ikke anbefalt å gå inn og ut av ketose for ofte, da har det nok mistet sin hensikt etterhvert.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 17:26   #29
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Gjorde nøyaktig det samme som tidligere, verken strengere eller snillere liksom

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 17:45   #30
Drew
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2008
Drew er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Gjorde nøyaktig det samme som tidligere, verken strengere eller snillere liksom

Samme her.

Drew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tanker om livet, hvordan, hvorfor og bare sånn generelt tanker om det Caxa Generell diskusjon 18 01-10-11 18:02
Noen tanker.. Summer Fysisk og mental helse 4 15-05-06 18:35

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.