Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva skjer med vekta denne gangen da?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-01-09, 11:24   #26
isabella
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skjer med vekta denne gangen da?

En fin tråd.

Jeg startet i september og frem til midten av november (tror jeg) var ca 9,5 kg tapt. Da sa det stopp. Som Elian gikk vekten opp og ned rundt 2 kg fra uke til uke, men nådde aldri halvveis merket (10 kg).

I begynnelsen veide jeg, og var veldig bevisst å spise ren mat, men etterhvert som kiloene forsvant innførte jeg brøderstsatning, sukkererstatning og litt PepsiMax, spiste ikke mengder 1 (noen ganger 2) skiver til dagen. Vekten gikk saktere ned men det var greit. Så var det full stopp og den har vart til nå. Eneste gladnyheten var at jeg ikke gikk opp i julen. Hadde bestemt at julen skulle jeg være avslappet ift mat, men jeg så jo at jeg var bevisst hva jeg valgte å "sprekke" på. Og hadde noen lavkarbo kaker og marsipan som kos.

Nå står jeg fremdeles stille. Er i ketose, men vekten vil ikke nedover.

Så det blir full skjerpings her i gården, takk for nyttig info til alle som har bidratt her.
De siste 10 skal forsvinne, den målsettingen står bom fast (i tillegg til at vekten gjør det). :-))

Ha en strålende helg!

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 11:38   #27
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjer med vekta denne gangen da?

Min erfaring er nok ganske lik som Megvels. Jeg gikk ned nitten kg lett som bare det på først egenkomponert, og så ABTB, og så sto det stille i over ett år, og jeg gikk til og med opp, og det var frustrasjon og tenders gnidsel, altså!
Nå da jeg startet opp igjen på alvor for om lag tre måneder siden, så måtte jeg ta en virkelig puritansk tilnærming, og la meg på et nivå mellom Atkins og Lindberg, hvor jeg tillater meg nøtter og belgefrukt, men ellers KUN spiser ren mat. Ingen erstatningsvarer what so ever, samt at jeg kuttet ALT av meieriprodukter.
Og vekta responderte umiddelbart.
Nå har jeg drøye ti kg igjen til målet er nådd, og endelig, etter to og et halvt år så virker det så absolutt overkommelig

At den suppa inneholder rundt 70 gram kh er da ikke så farlig når den skal deles på seks porsjoner. Skal du ha i deg ca 20 gr kh om dagen, så må de komme fra et sted, men HELST naturlige kilder!
Håper du klarer å kvitte deg med Pepsien, ikke bra for noe

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Denne gangen SKAL jeg klare det- Emblas kamp mot kiloene Embla Åpne dagbøker 28 01-02-08 20:41

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.