Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Atkins/Nutrilett/Fedonbarer?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-01-09, 12:42   #26
sma
Seniormedlem

sma sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 46
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Atkins/Nutrilett/Fedonbarer?

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

www.dialife.dk har det meste

Jeg spurte i en annen tråd, men har ikke fått svar;

Bestiller dere virkelig derfra? Nå jeg var inne for å legge inn en bestilling så ble det flere hundre kroner i porto! DET syns jeg virkelig ikke det er verdt..

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 13:23   #27
valleygirl
Gjest

Opprinnelig lagt inn av karbokristina, her.

Jeg er ikke så god på netthandel ennå, så om du hadde hatt en nettadresse så hadde det vært flott!! Og hvor mye bestiller du for av gangen? under 200kr?

Eventuellt... er det noen som har erfaring med hvor det er billigst å kjøpe disse? På helsekost? eller på butikk?

Min erfaring er at de er dyrere på helsekosten enn i butikk. Siste erfaring er at jeg kjøpte to på meny for 27 pr stk. Jeg så samme dag på en helsekost i samme senter at de kostet 36 pr. stk. (!). Husker ikke hvilken helsekost det var, det er i colloseum senter

Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 14:12   #28
karbokristina
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2008
Alder: 41
karbokristina er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av valleygirl, her.

Min erfaring er at de er dyrere på helsekosten enn i butikk. Siste erfaring er at jeg kjøpte to på meny for 27 pr stk. Jeg så samme dag på en helsekost i samme senter at de kostet 36 pr. stk. (!).

Det er STOR forskjell!! takk for tipsa! De er helt fantastiske og kose seg med! God Helg

karbokristina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 14:15   #29
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

og de sender til norge? *søker på google*

Du finner dem gjennom www.ebay.com

Mange andre også

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 14:18   #30
karbokristina
Juniormedlem

karbokristina er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Du finner dem gjennom www.ebay.com

Super-takk

karbokristina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 14:24   #31
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av karbokristina, her.

Jeg er ikke så god på netthandel ennå, så om du hadde hatt en nettadresse så hadde det vært flott!! Og hvor mye bestiller du for av gangen? under 200kr?

Eventuellt... er det noen som har erfaring med hvor det er billigst å kjøpe disse? På helsekost? eller på butikk?

De kan sende max 25 barer i Flat-rate-envelopes. Disse blir ikke stoppet i tollen, og kommer rett i postkassa. Porto er ca 12 dollar.

Kjøper du mer må det sendes som pakke, da blir portoen 4 ganger så dyr og det blir fortolling

Her er en link http://health-beauty.shop.ebay.com/i...=p3286.c0.m282

Husk å se etter at de "ships to:Worldwide"

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 14:26   #32
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Min siste forsendelse var 68 barer og en pakke tannbleking inkl porto og toll kom dette på 600kr

Før der igjen kjøpte jeg 48barer fordelt på 2stk Flat-rate-envelopes. Dette kostet med porto 300kr

Gammel 24-01-09, 16:09   #33
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av sma, her.

Jeg spurte i en annen tråd, men har ikke fått svar;

Bestiller dere virkelig derfra? Nå jeg var inne for å legge inn en bestilling så ble det flere hundre kroner i porto! DET syns jeg virkelig ikke det er verdt..

Eg bestiller derfra ja, men har bare gjort det en gang.Verken lavkarbopikene eller lavkarbocafe har noen av produktene eg ønsker meg så da blir utlandet alternativet.
Dialife skriver på pakken at den innholder mindre enn 200 kr i varer slik at man slipper tollen og frakt må man jo betale uansett
Eg betalte litt over 100 kr i frakt og synes det er greit eg da

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 19:09   #34
sma
Seniormedlem

sma sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Eg bestiller derfra ja, men har bare gjort det en gang.Verken lavkarbopikene eller lavkarbocafe har noen av produktene eg ønsker meg så da blir utlandet alternativet.
Dialife skriver på pakken at den innholder mindre enn 200 kr i varer slik at man slipper tollen og frakt må man jo betale uansett
Eg betalte litt over 100 kr i frakt og synes det er greit eg da

Hvor mye kjøpte du da (vekt)? Jeg tenkte jeg skulle bestille mama lupes tortillas der, men legger jeg i 2 stk i handlekurven så blir portoen 194,- Og det kommer da i tillegg til det jeg kjøpte. Altså totalt 282,- for to pakker lefser. DET betaler jeg ikke altså!

Gammel 24-01-09, 20:33   #35
Tatis
Nytt Medlem

Hvor: sogn og fjordane
Tatis er på en erverdig vei

eg er i 3 veke på ketolyse
og har mistet totalt lyst på noe søt...
helt utrolig........

Tatis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins,ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 21:20   #36
Cathrine83
Juniormedlem

Cathrine83 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Cathrine83 er på en erverdig vei

Har selv kjøpt Atkins i dag for å nyte litt "sjokolade" i helgen, var kjempe godt .
Men jeg fant en annen sjokolade på Meny, som jeg lurer på om dere har hørt noe om. Heter sukkerfritt melkesjokolade, står at det er 56 g karbohydrater, men sukkeralkoholer er 49 g, og da blir det vel 7 g. Er denne trygg å spise?

Gammel 24-01-09, 23:56   #37
sma
Seniormedlem

sma sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Cathrine83, her.

Har selv kjøpt Atkins i dag for å nyte litt "sjokolade" i helgen, var kjempe godt .
Men jeg fant en annen sjokolade på Meny, som jeg lurer på om dere har hørt noe om. Heter sukkerfritt melkesjokolade, står at det er 56 g karbohydrater, men sukkeralkoholer er 49 g, og da blir det vel 7 g. Er denne trygg å spise?

Jeg ville ikke spist den. Den inneholder jo over halvparten av dagsbehovet av karber, og så lenge du følger ketolyse så må du nok holde deg unna dessverre.

Gammel 24-01-09, 23:56   #38
postgravid
Nytt Medlem

postgravid er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

noen som veit hvor jeg kan kjøpe atkins barer da? på nett?

Kjøpte i kjelleren på Oslo City, matbutikken. Ica eller Meny?

postgravid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 00:01   #39
Fnutte
Medlem

Fnutte sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 50
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Min siste forsendelse var 68 barer og en pakke tannbleking inkl porto og toll kom dette på 600kr

Før der igjen kjøpte jeg 48barer fordelt på 2stk Flat-rate-envelopes. Dette kostet med porto 300kr

Dæven så mange barer du spiser da.... håper det var en stund i mellom disse bestillingene da

Har liksom ikke turt å bestille fra utlandet jeg men kunne godt tenke meg å teste ut noen andre varianter enn de som finnes her. Noen forslag på hva jeg bør bestille?

til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 00:08   #40
Fnutte
Medlem

Fnutte sin avatar

Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Cathrine83, her.

Denne sjokoladen er søtet med maltitol som er lakserende (dvs kan by på hyppige dobesøk eller oppblåst mage hos mange, veldig individuelt) og du bør derfor ikke spise så mye av den.

Disse sjokoladene er vel ikke akkurat anbefalt på ketolyse men i og med at en plate er ca 75g eller noe sånt tror jeg og det er 7g karbo pr 100g blir det ikke mange karbene på noen få ruter.

til alle fra Fnutte
Gammel 25-01-09, 00:23   #41
Ella-A
Medlem

Ella-A sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 39
Ella-A er på en erverdig vei

jeg spiser sånn sjokolade, har alle hjemme, både mørk sjokolade, mandel og vanlig. Den mørke har bare 2kh pr stk, så den er mye greiere å spise om du ikke klarer å slutte. jeg tar de bitene jeg skal tillate meg å spise, så har jeg pittesmå skåler, og deler opp i små små biter, da spiser jeg ikke opp alle engang. Og fortsatt ligger en del av sjokoladen i skapet liksom Selvfølgelig skal man ikke spise mye av dette, er egentlig ikke anbefalt i det hele tatt, men når min kjære spiser sjokkis og kjeks osv må jeg også ha litt å kose meg med så da blir det denne og evt noe annet som er helt fritt for karber. Jeg tåler alt av maltitol så..

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:07   #42
Cathrine83
Juniormedlem

Cathrine83 sin avatar

Cathrine83 er på en erverdig vei

Tusen takk for svar .

Gammel 31-01-09, 08:51   #43
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Fnutte, her.

Dæven så mange barer du spiser da.... håper det var en stund i mellom disse bestillingene da

Har liksom ikke turt å bestille fra utlandet jeg men kunne godt tenke meg å teste ut noen andre varianter enn de som finnes her. Noen forslag på hva jeg bør bestille?

Hehe Jeg og gubben deler da... Men de har en del mnd holdbarhet, så de blir ikke akkurat spist på ei uke Men jeg kan noen ganger spise 2 om dagen, også kan det går en uke uten at jeg spiser en eneste en.

Jeg bruker de både hvis jeg vil ha noe søtt, og hvis jeg ikke har mat tilgjengelig etter trening og sånn Bruker de ogå hakket i en kake noen ganger

Gammel 31-01-09, 09:29   #44
Vimpane
Medlem

Vimpane sin avatar

Hvor: Østfold
Alder: 45
Vimpane er på en erverdig vei

Men det er noe jeg ikke skjønner.....

Se på dette:

Atkins Endulge Crisp (30g)
Kjempegod melkesjokolade med krisp. Kun 1 netto karb per 100 gram!
INGREDIENSER
Melkesjokolade med søtstoff (89%) (søtstoff: maltotol), kakaosmør, melkepulver, kakaomasse, ikke-hydrogenert vegetabilsk fett, smørfett, emulgator (lecitin), aroma, soya (11%) isolat av soyaprotein, tapiokastivelse, salt.

NÆRINGSINNHOLD PR PORSJON (30 GRAM)
Energi: 574 KJ (138 kcal), Protein: 4,7 g, Karbohydrater: 14,3 g (hvorav sukkerarter 1,6 g, sukkeralkoholer 13,3 g) Fett: 9,3 g (hvorav mettede fettsyrer 5,5 g), Kostfiber: 0,8 g, Natrium: 0,07 g.

Får ikke dette til å stemme....men så er jeg jo helt fersk og da....

Vimpane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ny start på ketolyse. Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 09:48   #45
Fnutte
Medlem

Fnutte sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Vimpane, her.

Men det er noe jeg ikke skjønner.....

Se på dette:

Atkins Endulge Crisp (30g)
Kjempegod melkesjokolade med krisp. Kun 1 netto karb per 100 gram!
INGREDIENSER
Melkesjokolade med søtstoff (89%) (søtstoff: maltotol), kakaosmør, melkepulver, kakaomasse, ikke-hydrogenert vegetabilsk fett, smørfett, emulgator (lecitin), aroma, soya (11%) isolat av soyaprotein, tapiokastivelse, salt.

Energi: 574 KJ (138 kcal), Protein: 4,7 g, Karbohydrater: 14,3 g (hvorav sukkerarter 1,6 g, sukkeralkoholer 13,3 g) Fett: 9,3 g (hvorav mettede fettsyrer 5,5 g), Kostfiber: 0,8 g, Natrium: 0,07 g.

Får ikke dette til å stemme....men så er jeg jo helt fersk og da....

Du skal trekke fra sukkeralkoholer

til alle fra Fnutte
Gammel 31-01-09, 09:58   #46
Vimpane
Medlem

Vimpane sin avatar

Hvor: Østfold
Alder: 45
Vimpane er på en erverdig vei

Ahhhhh...genialt.....

Takk for opplysningen...

Vimpane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ny start på ketolyse. Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 12:04   #47
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Ja,men likevel står det jo:

Opprinnelig lagt inn av Vimpane, her.

Kun 1 netto karb per 100 gram!

Karbohydrater: 14,3 g (hvorav sukkerarter 1,6 g, sukkeralkoholer 13,3 g)

Det står da vitterlig at det er 1,6g sukkerarter pr 30g, hvordan får de da 1g pr 100g i oppsummeringen?

Gammel 03-02-09, 17:29   #48
lura
Medlem

Medlem siden: May 2008
lura er på en erverdig vei

noen rema 1000 har atkins barer,div helsekostbutikker har dem..

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 01:02   #49
Ella-A
Medlem

Ella-A sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 39
Ella-A er på en erverdig vei

Haha det lurer jeg også på Carisma! Men hvilke smaker liker dere da? har bestilt en atkinsbar for noen uker siden på lavkarbopikene, men har ikke turt å smakt på den enda..

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 19:11   #50
Aphrodithe
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Aphrodithe er ny på veien

Jeg liker best den som ligner en Brownies. Noe med Decadente Bar eller noe. Den er skamgod!

Aphrodithe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nutrilett bar Karbokarbo Dr Lindbergs 6 06-01-09 11:17
Nutrilett missnano Generell diskusjon 2 26-11-08 17:47
Potetgull fra Nutrilett Fungirl Ketolysekuren 5 27-07-08 20:57
Hvilke Fedonbarer kan man spise på ketolysekuren? Lollypop! Ketolysekuren 3 05-09-07 14:50
Nutrilett ernæringspulver Anne Generell ernæringsdebatt 10 05-07-04 20:16

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.