Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Direkte fra sultekur til Atkins? Mulig?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-11-04, 17:16   #26
Albertine
Gjest

Vann gjør susen, og du kan kanskje prøve en skive Fiberrik eller to, de inneholder masse fiber og lite karbohydrater. Tre liter vann i løpet av dagen er bra.

Svar med sitat
Gammel 13-11-04, 20:11   #27
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Hei Gunnar!

Lykke til! Jeg føler meg riktig dikker på at du har den rette innstillingen; Godt humør, sunn fornuft og motivasjon!
Håper du blir værende lenge, og gleder meg til å følge med. har du en dagbok ennå? Jeg tror den hadde blitt god lesning!

S.

smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 13-11-04, 22:06   #28
Ulex
Medlem

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 58
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av nalana

For å unngå å bæsje diamanter ...

Auau! Jeg har inntrykk av at så lenge jeg får i meg både nok vann og nok Omega-3, så er ikke det der noe problem. Men hvis jeg glemmer det i tre-fire dager (typisk ute på jobbreise, travelt etc.), så begynner ting å gå... treeegt. Under induksjonen var det derimot bare woooosh hele veien.

Vann er viktig. Drikk så mye at du tisser omtrent blankt. Ok, ferdig med pinlige detaljer nå! Over til potensielt nyttige tips:
Hvis vannet der du bor ikke er så godt, så hjelper det å ha et par liter med en sitrondråpe i stående i kjøleskapet. Jo kaldere det er, desto mindre smaker det. Hvis vannet lukter klor, så hjelper det med en sånn termokopp med lokk på, da kan du drikke det uten å kjenne klorlukta. Har en sånn på jobb - og forleden oppdaget jeg nok en fordel med den: Når man velter koppen over tastaturet, er det MYE mindre søl med lokk...

Fortsatt lykke til, Gunnar!

Vennlig hilsen
Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.