Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Supermoderator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i OsloEr det mange som har hamstra inn, mon tro?
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i OsloJeg tror de kommer til å selge enda fler neste gang. Sikker mange som leser her inne uten å kommentere, men som drar til oslo city når de ser her inne at det er pølser å få |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra 26/1-09
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
![]() |
Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i Oslo
Tenkte på det, snakk om gratis markedsføring for dem, men jeg må si at det blåser jeg i.
![]() |
![]() |
#29 |
Juniormedlem
Hvor: Vestby, Akershus
Alder: 56
![]() |
Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i OsloJobber i fengselet på Grønland, og går forbi Meny der nesten hver dag. Onsdag hang det stor plakat utenfor om at de har ketolyseprodukter. Ingen i butikken hadde anelse om hva jeg pratet om, og jeg forlot åstedet uten noe som helst. Mulig de mener vitaminene og bakegreiene, og ikke pølsene. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i OsloHmm, har ikke fått med meg det. Men blir gjerne med og pusher de på Grønland jeg asså, kortere dit fra meg enn til oslo city
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#31 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 42
![]() |
Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i OsloNoen som vet om de har det på Meny på colusseum? PÅ ketolyse.no står det at de skal ha produktene. Vet de har tabeletter og bakemix,men noen som vet om de har pølser der? Morro å grille pølser for oss også i sommer! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#32 |
Supermoderator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i OsloNei, de har nok ikke pølsene der - man må som regel bestille de eller spørre etter de, og kan ikke huske å ha sett noen nevne colusseum.
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i OsloHar de pølsene inne på City nå, da? Kanskje jeg må sende mannen innom der i morgen, så han kan kjøpe med seg hjem litt. For pølser er godt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Noen som vet om det selges Ketolysepølser i Oslo-området? | Stellamor | Ketolysekuren | 6 | 12-08-10 09:05 |
Noen som vet hvor i Oslo jeg får kjøpt ketolysepølser nå om dagen? | Kreta | Ketolysekuren | 25 | 18-02-09 21:39 |
Ketolysepølser | KetoKay | Ketolysekuren | 28 | 08-12-08 14:16 |
Meny Oslo City - Ketolysepølser ... (igjen) | LilleRosin | Ketolysekuren | 13 | 17-09-08 18:07 |
Ketolysepølser i Oslo? | Torkil | Ketolysekuren | 56 | 19-08-08 21:27 |