Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :) |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Vg føler seg truet av lavkarbo!Sitat: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: under 5 :)
![]() |
![]() |
#27 |
Gjest
|
Sv: Vg føler seg truet av lavkarbo!Her er et veldig bra debattinnlegg om VGs vektklubb fra 2006. Siden den gang har det bare gått en vei. Antall medlemmer har steget fra 30 000 til 150 000, årlige inntekter har steget fra 15 til minst 75-100 millioner, markedsføringen har tiltatt og blitt mer aggressiv - og VG har blitt mer og mer avhengig av denne melkekua. Sist redigert av Chunky : 16-03-09 kl 21:58. |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() |
Sv: Vg føler seg truet av lavkarbo!
Middelhavskosthold er ikke pasta og pizza. Tipper de feite italienerne du nevner har mer amerikansk kosthold enn middelhavsk. Fisk, grønnsaker, salat, kjøtt og rødvin og masse virgin olivenolje. Da nærmer du deg. Og da har du også et lavkarbokosthold som gjør at de har høy levealder og en lav andel av hjerte- og karsykdommer. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 53
![]() |
Sv: Vg føler seg truet av lavkarbo!Jeg må innrømme at jeg egentlig er veldig i tvil hva jeg skal mene, siden begge deler har fungert utmerket for meg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vg føler seg truet av lavkarbo!
Min manns familie er fra Sør-Italia og jeg skal love deg de spiser mye hvitt mel der nede, spesielt hvit pasta og hvitt brød. Grovt brød eksisterer omtrent ikke, og jeg tror ikke de engang vet hva grov pasta er, omtrent. Mange av italienerne der nede mister tenner ganske tidlig også, ser jeg. Mye søte kaker spiser de også. Men de spiser ikke junkmat og drikker ikke cola, det skal de ha. Og det er ikke sjelden man ser 90-åringer pese seg oppover bratte bakker med sykkelen sin, det er vel heller en sjeldenhet her i landet, hehe.
![]() |
![]() |
#31 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 36
![]() ![]() |
Sv: Vg føler seg truet av lavkarbo!"Håper ikke jeg provoserer deg, det er ikke menigen, men det er myte at karbohydrater i seg selv fører til vektøkning eller at man må kutte dette ut for å gå ned i vekt. Det man må kutte ned på for å gå ned i vekt er kalorier" |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 36
![]() ![]() |
Sv: Vg føler seg truet av lavkarbo!Problemet med VG er vel mye det at de tjener mye penger på dette. Derfor velger de den informasjon de vil si til folk nøye, slik at vektklubben deres skal framstilles som det eneste rette.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Uff nå føler jeg meg teit ... Men hva er | MoaMoa | Spørsmål og svar | 2 | 14-10-08 07:58 |
Ny her - føler meg så slapp! | emmat | Spørsmål og svar | 5 | 13-11-07 14:29 |