Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Moss
![]() |
Sv: Legen sa at han ikke hadde gode erfaringer med EurodiettenHei, Motivert, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: eurodietten
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
![]() ![]() |
Sv: Legen sa at han ikke hadde gode erfaringer med EurodiettenHvis du bor i nærheten av Trondheim eller Kristiansand bør du ta kontakt med Helseringen Norge (www.helseringen.no) da får du ihvertfall skikkelig oppfølging og hjelp. Høres ikke ut som legen din er en støttespiller som kan være grei å ha.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle
![]() |
![]() |
#28 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Legen sa at han ikke hadde gode erfaringer med EurodiettenMine erfaringer med hvike produkter som er gode Sist redigert av Mezzo : 20-05-09 kl 12:07. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eurodiett
![]() |
![]() |
#29 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: Drøbak
![]() |
![]() Sv: Legen sa at han ikke hadde gode erfaringer med EurodiettenHei, jeg er ny her inne i dag, men har lyst til å dele noen tips med dere. Jeg har kun vært i fase 1 i fire dager og det går foreløpig veldig bra. Har ikke vært sulten eller hatt noe søtsug. Vanligvis sirkler jeg rund skapene hele kvelden:-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eurodiett
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Legen ville ikke ta blodprøver sånn helt uten videre | safran | Ketolysekuren | 7 | 05-09-07 19:18 |
Hadde det ikke vært fint med et LK-chatroom? | Borealis | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 17 | 24-07-06 15:05 |
De hadde jo ikke kaliumtabletter i steinalderen? | mofe | Kosttilskudd | 31 | 11-04-06 23:53 |
Tror ikke jeg skal til legen neste gang jeg er innom Kautokeino! | friflex | Generell diskusjon | 8 | 09-02-05 00:32 |