Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Din beste "bivirkning" av lavkarboVekten tikker nedover, tennene er stort sett glatte, men jeg føler desverre ikke det overskuddet eller energien dere andre snakker om. Jeg går å føler meg svimmel, småkvalm og denne uken har jeg ikke maktet å spise 3 måltider pr dag pga løs mage. Lurer på om jeg bryter en god "sirkel" ved å ta melkesyretabletter? Jeg er fortsatt motivert, men bittelitt engstelig for helsen min |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins/lchf
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: May 2009
Alder: 40
![]() |
Sv: Din beste "bivirkning" av lavkarbo
Åååh, håper jeg kan si det samme om en stund! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Din beste "bivirkning" av lavkarboJeg er så glad for at jeg ikke promper hele tiden lenger! Bare det er nok til at jeg aldri vil over på høykarbo igjen. Tenk at jeg trodde at det var noe galt med meg og at jeg bare måtte leve med det... Mamma har det helt likt, hun har til og med vært igjennom masse utredning hos legen og slitsomme undersøkelser for å prøve å finne ut hva det var!
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Din beste "bivirkning" av lavkarboIkke luft i magen og mindre snax-lyst - jeg småspiste hele veien før.
Xandra - 11 kg lettere ![]() Startdato: 25.05.09 – Uke 1:-2kg, Uke 2:-2kg, Uke 3:-1kg Uke 4:-0kg, Uke 5:-1kg, Uke 6:-0kg 7-8: sommerferie fra vekta. Uke 9:-2kg Uke 10:-1kg 11:-0kg Uke 12:-0,5kg Uke 13:-0,5kg –Mål: 10kg ned nådd 24.08.09 ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ca 30g karber daglig.
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 60
![]() ![]() ![]() |
Sv: Din beste "bivirkning" av lavkarboBeste virkning er at kreftcellene ikke får næring
![]() |
![]() |
#31 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Din beste "bivirkning" av lavkarbobeste bivirkninger etter 7 uker med lavkarbo er at vekten går ned og at kroppen blir mindre. Jeg får ikke hjertesting lengre. Mensen ser utt il å bli mer normal (dvs 4 uker mellom og kortere periode). |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Din beste "bivirkning" av lavkarboDet må bli at jeg føler meg fin og sexlysten er på topp
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Veldig positiv "bivirkning" | Kakeåndsen | Ketolysekuren | 9 | 11-02-11 22:49 |
Ditt beste "Få i seg nok fett" - tips! | snowqueen | Ketolysekuren | 30 | 18-10-09 10:22 |
Beste lavkarbokake som kan serveres "vanlige folk" uten å måtte forklare | Up-and-down | Kake/dessert og snacks | 8 | 08-03-09 20:45 |
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 29-08-08 10:59 |
"Dette er den beste dietten!" setter Atkins og lavkarbo på førsteplass! | Marita | Nyheter / media | 5 | 18-07-08 14:28 |