Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner kiloene å renne av?Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg merker ikke om jeg går ut og inn av ketose, tror det handler veldig om hvilke matvarer som får deg ut av ketosen. Stor forkjell på litt bønner eller en is |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Når begynner kiloene å renne av?
Takk for svar! Jeg merket at kroppen ikke var helt med et par dager i det jeg gikk inn i ketose, var veldig slapp og grinete, og håper å bare gjøre dette en gang. Jeg vet at jeg får en sprekk i midten av september (tre dager på hotell med jobben), og etter det blir det ikke noen planlagt ketolysekur på meg igjen hvis jeg kan unngå det, mer generell lavkarbo. Jeg trives godt i ketose og med kostholdet, men veien inn i ketose - not my cup of tea :-/ |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#28 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner kiloene å renne av?Det er nok STOR forskjell også å gå fra vanlig høykarbomat; særlig om man spiser en del brødmat og godterier, over til ketogen kost, altså. Å gå fra generell lavkarbo til ketose, om det så er et uhell eller planlagt tror jeg, i hvert fall over tid, skaper nok vanligvis langt mindre problemer enn de første gangene man gjør det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
![]() |
Sv: Når begynner kiloene å renne av?
Merker ikke noe særlig til det, har bare tatt litt "stikkprøver" for å se om jeg er i ketose og det har slått ut flere ganger. Jeg er litt svimmel av og til, kanskje det er når jeg går inn eller ut av ketose? Jeg vet ikke. Kan være mange grunner til at jeg er svimmel så jeg kan ikke si noe sikkert.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Når ser andre at kiloene forsvinner? | Tante_petunia | Generell diskusjon | 9 | 18-11-06 20:19 |