Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: Erfaringer med å droppe Pepsi Max
Det er gjort massive internasjonale studier av både FDA og EUs Scientific Committee on Food hvor samtlige av tidligere forskningsrapporter på aspartam av tatt til betrakning. De har alle konkludert at det ikke finnes noen helseskader og som nevnt er det nå renvasket i over 90 land. Den andre siden av saken er mye påvirket av konspirasjonstorier og fusk hvor det hevdes at aspartam fører til en rekke helseplager. For meg er det ingen tvil om hva man skal tro på :P |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med å droppe Pepsi Max
Tror du setter fingeren på et viktig poeng der!
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Erfaringer med å droppe Pepsi MaxMin erfaring er at jeg har drukket Pepsi Max i store mengder (sikkert 2-3 liter) i temmelig mange år, inntil jeg bestemte meg for å slutte ved påsketider i år (2009). Vi skriver oktober nå, og det å slutte har gått overraskende greit. Har til og med drukket bittelitt, kanskje et par glass, toppen 4-5 ganger siden da, og det er null problem å la det være med det og ikke rase ned på Rimi for å kjøpe et par-tre 4-pack. Jeg trodde ikke selv at det var mulig før jeg prøvde. I starten hjalp det veldig å drikke et eller annet med kullsyre, så det ble en del fun light med kullsyre-vann, men nå trenger jeg ikke det heller. Jeg merker heller ingen forskjell sånn helsemessig, jeg er like syk, og like blakk (nå bruker jeg penger på lavkarbo-mat i steden! :-P ) Ingen forskjell i søvn eller hodepine, smerter eller andre symptomer, alt er ved det gamle. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Pepsi Max? | Sassy88 | Ketolysekuren | 20 | 16-05-09 10:05 |
Fete bør droppe frokost | Goggen | Nyheter / media | 6 | 14-02-08 21:12 |