Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
![]() |
Sv: Enda ikke i ketoseI går var jeg definitivt i ketose - ånden merket jeg ikke, men det føltes som jeg sniffet aceton alà lab i organisk kjemi. Stixen gav utslag på 40 mg/volum, så da er det iallefall ketonforbrenning på gang... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: South Beach
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() |
Sv: Enda ikke i ketoseDet høres ut som en ganske dårlig greie å tvinge i seg egg. Hvorfor gjorde du det? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: OE
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
![]() |
Sv: Enda ikke i ketose
Enkel mat å spise til frokost, som metter og har lite karb... Jeg har laget noen egg-og ostemuffins som går helt fint ned dersom det lite egg i dem, men i går hadde jeg tydeligvis et egg for mye i blandingen (så ut som de ikke ville henge sammen ellers), så da de ble stekt fikk jeg partier med kun egg. Og det smaker fælt! Men de er veldig kjekke å ha liggende i kjøleskapet ellers og til å ta med seg... de må bare ikke smake egg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: South Beach
![]() |
![]() |
#29 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Bor i Mosjøen, byen midt i Norge, og trives kjempegodt:)
Alder: 44
![]() |
Sv: Enda ikke i ketose
Pleier alltid å holde meg under 15 jeg.. men følger Ketolyse-råd da... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Har enda ikke spist noe | Ella-A | Ketolysekuren | 5 | 19-02-09 21:40 |
Enda ikke i ketose etter helgen | h.e.l.e.n.e | Ketolysekuren | 13 | 04-09-08 21:45 |
Jeg skal starte har ikke fått boken enda | Dolly | Ketolysekuren | 2 | 03-03-07 19:37 |
Jeg har ikke fått boka enda, men | Bianca | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 7 | 26-01-06 14:53 |
Enda en ernæringsekspert som ikke kan stort. | Begod | Kosttilskudd | 27 | 15-05-04 21:47 |