Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvor mange kilo muskler har dere?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-09, 23:26   #26
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Okei... så jeg er ikke altfor undermuskuløs(?), he, he.
Og med tanke på at jeg begynner å nærme meg halvveis til 90 (år), så er det kanskje ikke ille .

Desverre så fortalte aldri lindberglegen meg hva som er lite, normalt og mye muskler Til tross for at jeg spurte hver gang jeg var der, og svaret var alltid: "det er så varierende og jeg liker ikke at vi henger oss opp i det"

Ja Kitt, husker jeg rett så fortalte legen meg at jeg hadde veldig mye (eller var det lite?) vann i kroppen den ene gangen jeg var inne for måling, og det var pga mensen mente hun...

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:28   #27
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Har 49 kg muskler, uten at det sier meg noe som helst!! Hjelp, hva betyr det?

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:30   #28
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Ja Kitt, husker jeg rett så fortalte legen meg at jeg hadde veldig mye (eller var det lite?) vann i kroppen den ene gangen jeg var inne for måling, og det var pga mensen mente hun...

Jeg kan nesten se på vann- kiloene når jeg har hatt mensen i løpet av denne perioden!
Tallene går opp og ned omtrent i samsvar med en mens- syklus!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:31   #29
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.

Har 49 kg muskler, uten at det sier meg noe som helst!! Hjelp, hva betyr det?

Du må trekke fra vannet, TBW, så får du vekten av alt fettfritt vev, ben og muskler.
Poenget er ikke hvor mye muskler man har, egentlig, men at dette tallet holder seg noenlunde stabilt i løpet av den perioden man slanker seg.
Vi vil jo miste FETT, ikke muskler!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:42   #30
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Er det noen av dere som drar til Lindbergklinikken KUN for å veie seg på sånn Tanita vekt? Hvor mye koster det isåfall, og er det noen som står der med deg da og forklarer tallene?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 22:49   #31
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Er det noen av dere som drar til Lindbergklinikken KUN for å veie seg på sånn Tanita vekt? Hvor mye koster det isåfall, og er det noen som står der med deg da og forklarer tallene?

I Kristiansand må man ha konsultasjon for å veie seg, og den koster 300 kr.

Jeg er temmelig "pisst" på den hersens tanitavekta for tida, den går slett ikke min vei. Målingene varierer så veldig i løpet av ganske kort tid.. (fettmasse) synes det er rart hvor fort denne kan endre seg. Fikk meg en på trynet i starten av sept, ENDELIG følte jeg jeg hadde gått ned litt, kommet inn i ei gammel bukse og greier... 4 kg hadde jeg gått ned, jubelen stod i taket!! - Til vi fant ut at ALT var vann fettmassen stod fremdeles på 37,1
Sist jeg var der hadde jeg gått ned til 35,9.
1.7. var jeg 35,9 og kan egentlig ikke forstå hvordan fettmassen kunne øke i det hele tatt, selv om jeg har hatt noen sprekker har jeg hentet meg ganske raskt inn igjen
Starta på 42, 5 i begynnelsen av mai, så det går jo ikke akkurat fort denne ganga nei!!

Og dere andre som bruker tanita vekt da, hvor stor fettmasse bærer dere på da ?

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 23:31   #32
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

hmm... luuurer på om fettmassen min var på 44... kan det stemme?
da veide jeg ca 95 kg fordelt på 170 cm. eller var det fettprosenten som var 44.. shit, jeg husker ikke. Lurer på om jeg har lappen liggende her en plass..!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 23:58   #33
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Da jeg veide 95 var fett% min 44.9.
Da jeg veide (all time low i denne omgang) 87.3 var fett% 40.6!

Må jo få med at akseptabelt område er 23-34!
Men 44.9 var veeeeeldig mye uansett! Nesten halve vekten bare fett!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 01:40   #34
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av nonta, her.

I Kristiansand må man ha konsultasjon for å veie seg, og den koster 300 kr.

Jeg er temmelig "pisst" på den hersens tanitavekta for tida, den går slett ikke min vei. Målingene varierer så veldig i løpet av ganske kort tid.. (fettmasse) synes det er rart hvor fort denne kan endre seg. Fikk meg en på trynet i starten av sept, ENDELIG følte jeg jeg hadde gått ned litt, kommet inn i ei gammel bukse og greier... 4 kg hadde jeg gått ned, jubelen stod i taket!! - Til vi fant ut at ALT var vann fettmassen stod fremdeles på 37,1
Sist jeg var der hadde jeg gått ned til 35,9.
1.7. var jeg 35,9 og kan egentlig ikke forstå hvordan fettmassen kunne øke i det hele tatt, selv om jeg har hatt noen sprekker har jeg hentet meg ganske raskt inn igjen
Starta på 42, 5 i begynnelsen av mai, så det går jo ikke akkurat fort denne ganga nei!!

Og dere andre som bruker tanita vekt da, hvor stor fettmasse bærer dere på da ?

Hvis du har gatt med fra 42.5 til 37.1 i fettprosent sa er jo det uansett kjempebra! Husk at tapet vil ga saktere etterhvert, siden det er i prosent av totalvekten din.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 09:41   #35
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Rart det her. Jeg har jo gått ned fra 180 til 90 (før jeg begynte å gå opp igjen). Jeg ble målt i en sånn beintetthetsmålemaskin på Pilestredet Spesialistsenter (dette skal teoretisk gjøres med alle som er fedmekirurgiopererte). Sist gang jeg var der veide jeg 98 kg hvorav 61 kg var muskler. Skjelettet veide mye mindre enn jeg trodde - jeg som alltid har sagt det der med "tung beinbygning" osv.. hehe. Fettprosenten den gangen lå på rundt 30 et sted, hvilket i følge damen var bare litt over gjennomsnittet for kvinner på min alder.

Men det er kanskje ikke så rart jeg har litt muskler, siden jeg har gått og båret på så mange kilo så lenge? *trekker på skuldrene*

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 10:47   #36
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Serenio, her.

Rart det her. Jeg har jo gått ned fra 180 til 90 (før jeg begynte å gå opp igjen). Jeg ble målt i en sånn beintetthetsmålemaskin på Pilestredet Spesialistsenter (dette skal teoretisk gjøres med alle som er fedmekirurgiopererte). Sist gang jeg var der veide jeg 98 kg hvorav 61 kg var muskler. Skjelettet veide mye mindre enn jeg trodde - jeg som alltid har sagt det der med "tung beinbygning" osv.. hehe. Fettprosenten den gangen lå på rundt 30 et sted, hvilket i følge damen var bare litt over gjennomsnittet for kvinner på min alder.

Men det er kanskje ikke så rart jeg har litt muskler, siden jeg har gått og båret på så mange kilo så lenge? *trekker på skuldrene*

61 kg muskler!!!!!!!!!
Det kan umulig stemme!
Da jeg veide 97.1kg, hadde jeg 14.1kg fast kroppsmasse og det var bra!
Bare vannet i kroppen min veide 39.3kg!

Om du veide 98, med ca 30 kg fett og 61 kg muskler, kan du jo nesten ikke ha hatt noe vann i kroppen og slett ingen hjerne eller indre organer!

Du ser at det ikke kan stemme???

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 10:53   #37
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Det er sikkert tallet som er før man trekker fra vannet?
Hva heter det egentlig?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 11:08   #38
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Det er sikkert tallet som er før man trekker fra vannet?
Hva heter det egentlig?

Blir jo veldig feil om den som har utført testen ikke har opplyst om det , men fortalt vedkommende at h*n har 61kg muskler, noe som er ca 4 ganger mer enn normalt!


Tenker du på FFM?
Fett fri kropps masse, fat free mass.
Består av muskler, ben, vev, vann og all annen fettfri masse i kroppen

TBW: Total Body Water. Bruker å variere fra 50-70% av den totale kroppsvekten!

FFM- TBW= solid kroppsmasse
(Kilde: Tanitas bruksanvisning)

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 12:34   #39
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Hvis du har gatt med fra 42.5 til 37.1 i fettprosent sa er jo det uansett kjempebra! Husk at tapet vil ga saktere etterhvert, siden det er i prosent av totalvekten din.

Det er ikke fettprosent, men ren fettmasse i kilo.. Fettmassen i % er 39,8% "Ønskelige mål" for meg i følge vekten er en fettprosent mellom 21 og 33% mens ren fettmasse ligger på 14.4-26.7 kg.(Men dette endrer seg på ulike målinger av en eller annen grunn..) Så jeg er jo ikke akkurat der med det første ser det ut til. Jeg må bare bli klar for å legge amminga helt på hylla (han er så fryktelig glad i kveldskos)så kjører jeg full eurodiett..

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 16:57   #40
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Nå har jeg gått inn og sjekka papirene, jeg ble usikker selv. Og jammen var jeg ikke enda tynnere enn jeg trodde på denne målinga, jeg veide jo 90,9 kg! *lengte tilbake*

Men i hvertfall, det er masse bla bla bla og målinger av hver eneste kroppsdel. Der står det: Fat 29984 gram, Lean 57836 gam, BMC 3130 gram, fettprosent 34,1, og jeg mener å huske at damen ble forundret og forklarte at jeg hadde veldig mye muskler? Hvis noen har noen forklaring på hva dette betyr blir jeg glad! (... og den gangen ble jeg målt til 177,4 cm, neste gang var jeg 178. Jaja.)

Jeg er hvertfall fetest i armer og lår, tynnest rundt brystkassa, og litt større på høyresiden enn venstre. Men dette var 3,5 år siden, ting er mye verre nå.

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 17:50   #41
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Serenio, her.

Men i hvertfall, det er masse bla bla bla og målinger av hver eneste kroppsdel. Der står det: Fat 29984 gram, Lean 57836 gam, BMC 3130 gram, fettprosent 34,1, og jeg mener å huske at damen ble forundret og forklarte at jeg hadde veldig mye muskler? Hvis noen har noen forklaring på hva dette betyr blir jeg glad! (... og den gangen ble jeg målt til 177,4 cm, neste gang var jeg 178. Jaja.)

Regner med at Lean er det som på Tanita heter FFM, fettfri masse. BMC kan se ut til å være vekten av skjelettet ditt.

Men så lenge jeg ikke vet hvor mye av Lean som er vann, kan jeg ikke si noe mer om verdiene. Vannmengden bruker å variere fra 50-70% av den totale kroppsvekten!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 18:26   #42
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Så mye klokere lissom! *ler* Takk for innspill i hvertfall!

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 20:01   #43
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Serenio, her.

Så mye klokere lissom! *ler* Takk for innspill i hvertfall!

Jeg har forklart forkortelsene lengre oppe i tråden, men uten vann- vekten får jeg ikke noe fornuftig ut av tallene dine!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 10:55   #44
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Jeg ble heller ikke så mye klokere . Men jeg vet b-re -t jeg ikke h-dde så mye muskler, og fettprosenten på mine 80 kg v-r, om jeg ikke husker feil, 40,3, noe som er br- mye ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:08   #45
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg har en sånn billig vekt som skal måle fett% og solid kroppsmasse etc. Problemet er at den ikke vil måle meg, jeg er rett og slett for feit!

Hehe nå har jeg samme problemet med min Soehnle-vekt - den kjenner meg ikke igjen lenger, trolig fordi vekten endres for fort.

Har uansett gått til bestilling av en Tanita BC545-vekt
http://tinyurl.com/ydqlte8
Litt dyr, 1770kr ink frakt, men en av de beste man får i den prisklassen iflg google, og den har elektroder som man holder også - så blir analysen mer nøyaktig. (Ser forøvrig veil. pris her hjemme er tre tusen)

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 13:19   #46
vito
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 16
vito er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Jeg tok en slik analyse og fant ut at jeg hadde 87 kg muskelmasse. Og husker ikke beinmasse. Men denne vekten skilte mellom det. Fett % var høy, men det har jeg selvsagt glemt.

Synes at 87 kg var veldig mye da.
Jeg veier 137 kg når jeg veide meg på dette aperatet.
Men må si at feks beinpress så tar jeg 200 kg. Da aperate på sats ikke har mer vekter desverre.
Tar 25 kg når jeg trener biseps med manualer.
Tar vel rundt 95 kg i benkpress osv osv. Så jeg vet at jeg har litt muskler gjemt inne i alt dette fette, men det kan da pokker ikke stemme med 87 kg muskelmasse!

Så jeg lurer nå egentlig på hvor sikker slike vekter er. Veide meg på sykehuset

vito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 21:23   #47
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Jeg er litt kritisk jeg også. Får av og til inntrykk av at den estimerer framfor å måle nøyaktig på hva som er fettmasse og hva som er vann. JEg står stille (litt opp og litt ned)på 90, samme på tanita,(med fram og tilbake på vann/fett) Det er litt rart, for jeg går ned i cm.. Jeg har gått ned 2 hakk på bukseskalaen.( Jeg har bukser i alle slags str fra tidligere) Synes også det er litt for lett å legge på seg f.eks 1 kg fett på kort tid når man har passet på inntaket..Noen andre som har reagert på dette? Samtidig har jeg jo SÅÅÅ lyst på min egen tanitavekt!...

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 21:30   #48
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Jeg ble veid på en sånn fancy Tanita- vekt som Friskvernklinikken i Asker har jevnlig over en periode på mer enn et år.
Verdiene varierte ikke mye fra gang til gang, og det er samsvar mellom de forskjellige verdiene fra gang til gang!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 21:45   #49
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Verdiene varierte ikke mye fra gang til gang, og det er samsvar mellom de forskjellige verdiene fra gang til gang!

Det er bare jeg som ikke er helt normal kanskje Jeg ammer jo littegrann ennå, så jeg lurer litt på om det er den som kødder det til for meg..Har antatt at melka analyseres som vann, men... For øvrig tjener jeg jo fort inn vekta når jeg betaler 300 kr pr konsultasjon. Tror jeg må slå til...

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/

Sist redigert av Photobscura : 11-10-09 kl 11:59. Årsak: Retta opp i sitatklammer
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:33   #50
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kilo muskler har dere?

Opprinnelig lagt inn av nonta, her.


Det er bare jeg som ikke er helt normal kanskje Jeg ammer jo littegrann ennå, så jeg lurer litt på om det er den som kødder det til for meg..Har antatt at melka analyseres som vann, men... For øvrig tjener jeg jo fort inn vekta når jeg betaler 300 kr pr konsultasjon. Tror jeg må slå til...

Står du på en Tanita- vekt, sendes det elektriske impulser opp det ene benet og ned det andre!
Ut i fra vekt og motstanden strømmen møter på veien, beregnes alt det andre!
Tror ikke vekten vet at du ammer, for å si det sånn!
Men hvor mye vann du har i kroppen, kan vel variere mer enn vanlig om det ammes litt ujevnt!

Og så lenge du ammer, er ikke hormonene helt i vater......

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er godt i gang med ketosekur. Hvor mange kilo vil jeg gå ned? Olli123 Lavkarbo generelt 15 08-09-09 00:03
Hvor mange kilo har dere gått ned? Janis Generell diskusjon 1 13-07-09 23:46
Hvor mange kilo har dere gått ned? frustrert frue Spørsmål og svar 34 28-05-09 09:42
Hvor mange kilo har dere gått ned? *Tussi* Ketolysekuren 3 16-04-05 10:28
Hvor mange gram fiber får dere i dere pr. dag? Kalorine Vedvarende vekttap 8 24-02-05 19:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no