Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anngående utregning av karber ...
Vel, bedre å skeie ut med en sukkerfri sjokkis enn å gå berserk i smågodt- hylla på Rema!
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
![]() |
Sv: Anngående utregning av karber ...Den smågodthylla har mange fine...ehh...farger... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
![]() |
Sv: Anngående utregning av karber ...Jeg følger ikke noen av filosofiene helt etter boka, men mitt utgangspunkt er Ketolyse. Har lest boka og en del her på nett. Jeg er imidlertid "allergisk" mot å veie mat, telle detaljert osv. Jeg leser på varedeklarasjonene, så jeg vet at det ikke er mye karber i det jeg spiser. Og sørger for å ha riktig mat i hus (i hovedsak, jeg har også litt annet pga sønnen min, men klarer å styre unna det for meg selv). |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE?
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
![]() |
Sv: Anngående utregning av karber ...
Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!! Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
![]() |
Sv: Anngående utregning av karber ...Jeg spiser i all hovedsak slik det anbefales i Ketolyseboka (derav "Ketolyse-inspirert" i min kostholdsfilosofi). Men veier ikke maten, og regner ikke ut karbene. Bruke ketostix innimellom for å følge med på at jeg ikke faller ut av ketose. Og selvsagt vekta for å se at det går rette veien. (Kremt, ikke akkurat nå, har vært syk et par uker, og ikke klart å følge lavkarbo-kostholdet, men skal absolutt tilbake nå som jeg begynner å bli frisk og få igjen noenlunde normal energi). |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE?
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Noen som kan hjelpe meg?(utregning av karber) | susip3ws | Ketolysekuren | 3 | 13-09-09 23:41 |
Utregning av kh ... | Tiram | Ketolysekuren | 2 | 02-09-08 09:51 |
Noen spørsmål anngående Atkins og South Beach. | Snillgutt30 | Atkins kosthold | 3 | 22-01-08 20:09 |
Spørsmål anngående brød | karoks | Ketolysekuren | 3 | 15-01-08 22:58 |
Helt ny og lurer på et par ting i forbindelse med utregning av karber | stinemarie | Lavkarbo generelt | 9 | 18-05-07 14:57 |